Vilket jag antar är på samma nivå som en sjöstjärna på havets botten. Ja, vi har inte alla haft samma tur i det genetiska lotteriet och förärats med ett lysande intellekt som du.
Jag är inget supergeni med min futtiga IQ runt 130. Jag är bara en arbetshäst som ger mig tusen på att "kunne" det material jag arbetar med/relaterar till.
Givetvis. Om man vill vara vag och inte definiera saker enligt normen får man självklart det, men att argumentera utifrån det och kräva att andra ska anpassa sig till det är lite löjligt.
Blackjewel Illusionen är sann eftersom vi valt att tro på den. Det har inget med religion att göra. Däremot blir illusionen endast en illusion när vi kliver ur den. När vi ser helheten ur ett större perspektiv. Det kan endast ske när vi dom få gånger lyckas avidentifiera oss med formen, dvs det vi upplever med våra fem sinnen.
Du får gärna korta ner dina inlägg något om det är möjligt. Jag är nyfiken på hur dina tankegångar går, men har ibland svårt att greppa allt du skriver.