2013-09-18, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Denna behöver vi tillbaka!

http://gfx.gaminator.tv/data/game/1223/1223.2.jpg

DEN! var underbar!
Citera
2013-09-18, 15:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Man kunde ju summona drakar förr i tiden.

Det gick t.o.m att lura GS/Dragons/Dragon Lords till Thais, oftast från PoH då det aldrig fanns en bro förr
Citera
2013-09-18, 15:51
Medlem
Svintus avatar
Jag gillade denna

http://www.tibiapic.com/show.php?v=dAVNW0TlT6TT

Citera
2013-09-18, 15:55
Avslutad
Några tips på var min sorc polare ska levla på level 20? Funderade på dwarves kanske men finns säkert något som tar mycket mer extra fire damage... Någon tomb möjligtvis?
Citera
2013-09-18, 16:02
Medlem
j0k3r1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeikz
Några tips på var min sorc polare ska levla på level 20? Funderade på dwarves kanske men finns säkert något som tar mycket mer extra fire damage... Någon tomb möjligtvis?

Han kan jaga litta' i Peninsula tomb, där du och jag var häromdagen. Tombs, i vilket fall som helst, är ett starkt tips för honom!
Citera
2013-09-18, 16:24
Medlem
Hej_tjos avatar
Är det någon som spelar på orginaltibia highrate? Om så är fallet, hör av er med ett PM! Har just börjat där som en knight.

För er som ej vet vad det är, en 7.4 tibia OT. http://sweden.otservlist.org/ots/1428522
Citera
2013-09-18, 17:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Är det någon som spelar på orginaltibia highrate? Om så är fallet, hör av er med ett PM! Har just börjat där som en knight.

För er som ej vet vad det är, en 7.4 tibia OT. http://sweden.otservlist.org/ots/1428522

Testade på mig skiten. 7.72 versionen, glitchar ap-mycket - servern crashade och tydligen var det pga att min monk dog, då båda GM'sen på servern kom till mig. Allt mitt gear i mitt hus försvann, så hade absolut inget när servern kom tillbaks. Men fick 1 crystal coin(?) av GM's som tack för min information om servern crashen...

Kändes som att de ansvariga för servern var 12 år och inte försökte uppehålla en ordentlig server, likt Tibianic's 7.4... De stavar inte rätt på det mesta och så tror jag deras automatiska "ban cheater" system är dom själva som står osynliga och inspekterar folk som bottar...
Citera
2013-09-18, 17:13
Medlem
Hej_tjos avatar
Citat:
Testade på mig skiten. 7.72 versionen, glitchar ap-mycket - servern crashade och tydligen var det pga att min monk dog, då båda GM'sen på servern kom till mig. Allt mitt gear i mitt hus försvann, så hade absolut inget när servern kom tillbaks. Men fick 1 crystal coin(?) av GM's som tack för min information om servern crashen...

Kändes som att de ansvariga för servern var 12 år och inte försökte uppehålla en ordentlig server, likt Tibianic's 7.4... De stavar inte rätt på det mesta och så tror jag deras automatiska "ban cheater" system är dom själva som står osynliga och inspekterar folk som bottar...

Haha surt.. Tycker servern är bra än så länge. Tibianic är så jädra gammal, vill bara spela på nya servers! Kör förövrigt MC och lirar på en knight och sorc samtidigt, om någon vill hänga med så är det bara att hojta till!
Citera
2013-09-18, 17:25
Medlem
Gratis blessings just nu!

Snacka med en temple npc och säg "blessings"
Citera
2013-09-18, 18:11
Medlem
Vassknivs avatar
Varför kan jag inte få voucher? Är det för jag endast har 30 dagar premium eller vad?
Citera
2013-09-18, 18:22
Medlem
Byggaren-Bobs avatar
Citat:
Det gick t.o.m att lura GS/Dragons/Dragon Lords till Thais, oftast från PoH då det aldrig fanns en bro förr

Det är ju inte för att dom satt dit en bro utan för att monstren "poffar" när dom gått tillräckligt långt från sin spawn. Men ja, det var den stora skräcken när man skulle mellan typ venore och thais med sin 20 knight, att det skulle va GS lurad

Citat:
Ursprungligen postat av Rodah
Gratis blessings just nu!

Snacka med en temple npc och säg "blessings"

Hur länge och varför detta? På alla världar?
Citera
2013-09-18, 18:42
Medlem
j0k3r1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Varför kan jag inte få voucher? Är det för jag endast har 30 dagar premium eller vad?

Gissningsvis för att du inte var aktiv eller påverkades under dos attackerna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in