2013-09-17, 21:37
Medlem
Hej!

Nu är det så att jag har sedan en tid tillbaka börjat runka i bilen, det hela började med att jag inte runkat på ett par dagar så jag var extra kåt och behövde lätta trycket från pungen.
Jag satt i bilen och väntade på min tjej som skulle sluta om 40minuter. Jag fick en massa dirty tankar och rätt var det var så satt jag där i bilen på parkeringen och tokrunkade.

Jag har gjort detta kanske 20 gånger sedan första gången som var i slutet i vintras.

Jag tror jag aldrig har blivit upptäckt då jag håller en ganska lågprofil och blir klar relativt snabbt.
Men idag hände det jag länge vart rädd för skulle hända. Jag blev påkommen. Jag satt och runkade och blundade för att drömma bort mig. Jag känner att någon kollar på mig, så jag öppnar ögonen och kollar åt sidan där står en man i 50-årsåldern med sitt barnbarn tror jag som tur var inte var så lång att han inte såg in i bilen, gubben ger mig fingret och går vidare.

Nu till problemet, jag är rädd att jag kanske har blivit anmäld, och jag är rädd att jag inte kan sluta runka i bilen det är det jag tänder mest på och blir alltid kåt av tanken.

Vad ska jag göra, nästa gång kanske någon filmar eller tänk ifall det är en stackars unge som ser mig nästa gång.

MVH
Citera
2013-09-17, 21:42
Medlem
Om du nu verkligen måste så kan du väl göra det sent på kvällen/natten då är det inte mycke människor ute och särskilt inte barn, sen kan du ju köra till nått diskretare ställe kanske
Citera
2013-09-17, 21:52
Bannlyst
Är det vanligt i Somailia att runka i bilen?
Varför gav han dig fingret?

Skaffa dig tonade rutor
Citera
2013-09-17, 21:52
Medlem
6its avatar
Du borde sluta med det där. Är ju fan inte okej
Varför inte runka framför datorn som alla andra?
Citera
2013-09-17, 21:53
Medlem
hubblabubblas avatar
Varför tittar man ens in i någon annans bil och se var de har för sig...det är ju inte som att du trycker upp staken mot bilfönstret, utan "håller en låg profil"
Citera
2013-09-17, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6it
Du borde sluta med det där. Är ju fan inte okej
Varför inte runka framför datorn som alla andra?

Redan efter första gången så sa jag till mig själv att sluta, men det går inte
Citera
2013-09-17, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jobbaridag
som jag sa, skaffa tonade rutor om du måste som Somalie runka i bilen.
Citera
2013-09-17, 22:02
Medlem
avestas avatar
Håll dig till nå mer avskilda platser, och om du skulle se gubben igen så kan du fråga gubbfan varför han glor in din bil för?

Hur som helst så är din bil din privata egendom, precis samma sak som att du skulle sitta framför datorn eller tv:n och runka och någon äckelgubbe kikar in genom fönstret.

Juridiskt sett har du inte gjort nått fel
Citera
2013-09-17, 22:03
Bannlyst
Det låter trevligt att runka i bilen och bete sig som en j*vla idiot.

Lycka till.
Citera
2013-09-17, 22:03
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jobbaridag
Hahaha...
Jobbig drift du har.

Vad är det som gör att du inte kan låta bli undrar jag? Kan du jämföra det med något mer vanligt?
Citera
2013-09-17, 22:04
Medlem
Schweden-Schwedens avatar
Hur efterbliven får man vara? Alltså ibland undrar man.
Citera
2013-09-17, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Hahaha...
Jobbig drift du har.

Vad är det som gör att du inte kan låta bli undrar jag? Kan du jämföra det med något mer vanligt?

Så som vanliga pojkar har dragningskraft till porr i datorn är min dragningskraft till bilen på parkeringar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in