Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-09-16, 23:22
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel Kostia
- Bedrövligt att oskyldiga drabbas av motdemonstranternas otyglade våld.
Ska en skötsam medborgare inte kunna titta på, eller ens gå förbi, en demonstration utan att behöva oroa sig för fysiskt våld? Hur följer rättsväsendet upp detta angrepp? Kan oskyldiga brottsoffer förvänta sig något skadestånd från motdemonstranterna?
Det är högst beklagligt och tyvärr är nog oddsen väldigt små att de oskyldiga offren får någon sorts upprättelse, då de anfaller i smyg och ofta i skydd av gruppen eller koas. En del av de där mer aktiva gossarna kring RF har nog alla tecken på psykopati vilket resulterar i att precis vem som helst kan råka ut för deras våld, vänster som höger och svart som vit.

Den tryggaste platsen är som jag ser det i vårt demonstrationståg, hur konstigt det än må låta, för än idag så har man aldrig lyckats stoppa en nationell demonstration eller för den delen skada några större skaror.

/Micke
Citera
2013-09-16, 23:25
Bannlyst
Svenskarnas parti satte upp varningsskyltar
Citat:
Under en tid så har det varit lite extra stökigt i de invandrartäta områdena i Västerås. Området Bäckby har synts mycket i media med sina bilbränder och den skadegörelse som förekommit. För att uppmärksamma detta gav sig därför aktivister ut för att varna och upplysa svenskar om att det faktiskt inte är helt riskfritt att beträda området. Varningsskyltar sattes upp och därefter sattes ett par hundra klistermärken upp runtom i Västerås.
http://www.svenskarnasparti.se/2013/09/16/svenskarnas-parti-satte-upp-varningsskyltar/

Citat:
Ursprungligen postat av deluded
Dessutom vill jag passa på att uppmana alla motståndare till SvP att lyssna på Radio Framåt: http://radioframat.se/
Kan ju inte skada att ni får höra hur onda argument era antagonister har.
...

Jag tror att våra motståndare följer Radio Framåt ganska fanatiskt, precis som de läser Realisten på daglig basis och en och annan har nog en prenumeration på magasinet Framåt också för den delen. Jag tror det var Dan som nämnde någon gång att en massa konstiga IP-adresser från regeringskansliet, diverse mediehus och liknande satt och lyssnade på Radio Framåt.
Kan förstås ha missförstått något, jag är inte så high på det där tekniska.

Man får hur som helst hoppas att de lär sig någonting för omväxlings skull
Senast redigerad av Straybullet 2013-09-16 kl. 23:28.
Citera
2013-09-16, 23:27
Medlem
Onkel Kostias avatar
Jag saknar tyvärr mod och styrka att offentligt uttrycka sympati för etno-nationalismen. Det jag kan göra, är att uttrycka tacksamhet.

Ni som vågar utmana motdemonstranternas terror, vill ni ta emot min tacksamhet?

Tack för att ni försvarar svenskarnas rätt att uttrycka obekväma politiska uppfattningar!
Citera
2013-09-17, 00:19
Medlem
Luckmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
Det kan vara så att mannen som ligger ner inte är nationalist, det kan även vara så. Infogiver skriver ju att det kommer film, vi får snällt vänta tills vi får mer info. Min spontana gissning är att killen gick i tåget, kanske inte har så många vänner inom den nationella rörelsen och således gick ensam därifrån. Varför han blir attackerad.

Här kan du se lite extra på hur RF betedde sig: https://www.youtube.com/watch?v=X7zvE1dXqG0

Det var med all säkerhet inte någon som gick i demonstrationståget. Det ryktas att det var visst någon näringsidkare som reagerade på att RF kastade stenar och stolar, varvid RF tillrättavisade denna hemska invandrade dödsnazist.

Den andra attacken som skildras som kortast är när RF, briljanta som alltid, flyger på en civilpolis i tron att han är dödsknarkarnazistledare, förmodligen Adolf Mengele Satansson själv.
Citera
2013-09-17, 00:25
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel Kostia
Jag saknar tyvärr mod och styrka att offentligt uttrycka sympati för etno-nationalismen. Det jag kan göra, är att uttrycka tacksamhet.

Ni som vågar utmana motdemonstranternas terror, vill ni ta emot min tacksamhet?

Tack för att ni försvarar svenskarnas rätt att uttrycka obekväma politiska uppfattningar!

En exempel jag vittnade var en äldre man sa åt en visselpipa något som att "de har också rätt att tala" eller liknade det som sker då är att en av hennes invandrarkompisar pekar på den äldre mannen och skriker rasist rasist! i hopp om att han ska bli påpucklad. Nu blev det inte så för det var poliser närvarande.

Något annat man kan spinna vidare på är att vänsterpacket häcklade och gjorde narr av alla de våldtagna kvinnorna och barnen Jacobsson talade om i sitt tal. Det är fan riktigt lågt och visar verkligen vilka hatiska avskum dessa individer är. Stå och hånskratta och föra oväsen när man talar om våldtagna förstörda liv.
Citera
2013-09-17, 00:29
Medlem
f0cuss avatar
Jag blev lite nyfiken på denna bild. Kan man få fram namn på SDUarn?
Citera
2013-09-17, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus

Bilden länkades på SvP-Värmlands facebook sida.

Så det är nog en SDU:are från Värmland.
Citera
2013-09-17, 00:37
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-compakt
Bilden länkades på SvP-Värmlands facebook sida.

Så det är nog en SDU:are från Värmland.
Det har du rätt i. Jag har dock noll koll på Värmlands SDUare. Typiskt.
Citera
2013-09-17, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Det var en mycket trevlig bild ur propagandasynpunkt. Att nationalistiska individer från SD eller SDU närmar sig eller går över till SvP är dock ingenting konstigt utan något fullt normalt och förståeligt med tanke på SD:s ständiga liberalisering.

Det är väl helt enkelt en ung nationalist som i ungdomligt oförstånd gått med i SD/SDU och nu fått lite hjälp på traven att förstå bättre att menlös kulturnationalism och "socialkonservatism" knappast är vad svensken behöver.
Citera
2013-09-17, 08:35
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckmann
Här kan du se lite extra på hur RF betedde sig: https://www.youtube.com/watch?v=X7zvE1dXqG0

Det var med all säkerhet inte någon som gick i demonstrationståget. Det ryktas att det var visst någon näringsidkare som reagerade på att RF kastade stenar och stolar, varvid RF tillrättavisade denna hemska invandrade dödsnazist.

Den andra attacken som skildras som kortast är när RF, briljanta som alltid, flyger på en civilpolis i tron att han är dödsknarkarnazistledare, förmodligen Adolf Mengele Satansson själv.

Jahopp. 1-0 till er med andra ord. Btw, såg du liraren med plakatet "1000 år av kulturmarxism"? Vem fan ställer sig med ett sånt.
Citera
2013-09-17, 09:30
Medlem
R.S.90s avatar
Film från helgens demonstration. Bryt inte våra blågula band!

http://www.youtube.com/watch?v=pMp6gLhHceQ&feature=c4-overview&list=UU1N3dPjJgWPf79VNLoMYDcQ

/ Rebecka
Citera
2013-09-17, 12:22
Medlem
baggebo1s avatar
Här finns filmen om nån vill se den:

http://vimeo.com/74677599

Modigt av den ariska kvinnan att stå upp för nationalister när de attackeras av kommunistsvin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in