2013-09-16, 12:29
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alban1997
Tror inte du kommer kunna spela spelet faktiskt, det står ju överallt att hårddisken ska vara på 16gb och ha 8 ledigt så det spelar Ingen roll om du har 13 gb hårddisk i din gammla Xbox och 11gb ledigt för det kommer nog inte funka

Det jag undrar är, hur fan kan det inte funka om det krävs att man har 8GB ledigt och han har 11GB ledigt? Varför spelar den totala storleken på hårddisen roll? Det som bör spela roll är ju hur mycket ledigt utrymme man har.
2013-09-16, 12:31
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farsanbalooo
Haha vafan, gick in på Playstation store och tog förbeställning och det stod köpet är genomfört trots att jag inte har något bankkort inställt på PSN , spelet laddar ner nu, kommer jag få det gratis eller är det bäst att stoppa nerladdningen?,har inte pengar för ett spel på 600 kr just nu, tacksam för svar!

Har du inget bankkort registrerat på PSN så har du inget att vara orolig för. Det verkar mer som att det är en slags glitch, det kan sluta så bra att du får spelet gratis. Påminner lite om den andra personen här i tråden för ett par sidor sedan som gjorde samma sak, dock hade inga pengar dragits från hans kort.
2013-09-16, 12:31
Medlem
Swe.patriots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blandband1
Frågar igen.

Antagligen inte.

Tvivlar starkt på det, såvida du inte ska köpa det online förstås.

Citat:
Haha vafan, gick in på Playstation store och tog förbeställning och det stod köpet är genomfört trots att jag inte har något bankkort inställt på PSN , spelet laddar ner nu, kommer jag få det gratis eller är det bäst att stoppa nerladdningen?,har inte pengar för ett spel på 600 kr just nu, tacksam för svar!

Du lär få -599 på ditt konto inom snar tid
Senast redigerad av Swe.patriot 2013-09-16 kl. 12:34.
2013-09-16, 12:33
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blandband1
Frågar igen.

Köper du spelet på skiva så ska det inte behövas internetuppkoppling.
I värsta fall kan det behövas för att registrera serial nummret.
2013-09-16, 12:33
Medlem
Big Bosss avatar
Man kan även gå runt o mucka med folk genom att trycka
Senast redigerad av MondoBizarro 2013-09-16 kl. 18:22.
2013-09-16, 12:35
Medlem
ternlunds avatar
Citat:

Kör på, det värsta som kan hända är att du inte kan starta spelet för du inte betalat alt. nedladdningen stoppas
2013-09-16, 12:37
Medlem
dayweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Man kan även gå runt o mucka med folk genom att trycka höger på d-paden. Vissa blir förbannade o börjar slåss andra bara går iväg o säger typ fuck you.
Vad är D-paden för kontroll på xboxet?
2013-09-16, 12:37
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Man kan även gå runt o mucka med folk genom att trycka höger på d-paden. Vissa blir förbannade o börjar slåss andra bara går iväg o säger typ fuck you.

Hur upplever du styrningen på bilarna? Är den lika stel som den ser ut att vara?
2013-09-16, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mphummer
Använd spoiler på allt du skriver om spelet, inte alla som vill veta i förväg.
Vad gör dem här i tråden då?
2013-09-16, 12:41
Medlem
Sitkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dayweed
Vad är D-paden för kontroll på xboxet?
Här har du D-paden
2013-09-16, 12:43
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Hur upplever du styrningen på bilarna? Är den lika stel som den ser ut att vara?

Beror helt på vilken bil man kör. Sportbilarna är extremt snabba på att svänga t.ex.

Ingen spoiler direkt men folk är lite kinkiga här så.

Senast redigerad av Big Boss 2013-09-16 kl. 12:45.
2013-09-16, 12:46
Medlem
dayweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sitkin
Här har du D-paden
Jasååå, den! Brukar mest använda left stick och left trigger därför jag frågade!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in