2013-09-15, 17:06
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Jag tycker att vi ska hålla på att man behöver vara medlem här på FB, vad är meningen annars med ett flashback-crew? De som är utländska kickar vi direkt
Citera
2013-09-15, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Jag kan påpeka en liten sak, det har varit strul med anslutningen mellan Socialclub och PSN, tror jag. För för mina polare har det strulat rätt hårt. Skrivit rätt pass osv ändå kommer det upp något felmeddelande.
Hade också massa strul med att linka psn med socialclub, men det som behövdes va att logga in och ut från socialclub så ska det fungera.

K*imme (Ps3) *n
Senast redigerad av underbartliv 2013-09-15 kl. 17:31.
Citera
2013-09-15, 17:18
Medlem
Epicediums avatar
Joinat crewet under nicket "MentalHavoc", ska bli angenämt att skapa pandemonium med Flashback-kamrater! (Lirar 360)
Citera
2013-09-15, 17:26
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Dags för en statusuppdatering så här 2 dagar innan releasen av GTA V.

Just nu är vi 210 medlemmar. Av dessa 210 kör 73 på PS3, 45 på Xbox och 79 stycken spelar på okänd plattform.

Dessutom har vi fått in en massa främmande folk i vårt Crew, flera som har amerikansk flagga, fransk flagga och till och med australisk flagga.

Då kommer vi alltså till en skiljeväg. Tycker ni att dessa borde få vara kvar i vårt Crew eller skall de sparkas ut. Och vidare, hur gör vi med de medlemmar som ej har länkat sina konton till Social Club? Om vi skall komma någon vart på rankningarna är det helt meningslöst att ha folk vars prestationer inte reflekteras i vårt Crew.

Min åsikt är att alla som inte har svensk flagga i sin profil kickas och om man inte länkat sitt konto innan säg 3:e Oktober får man också kicken. Vad tycker ni?
Jag tycker att du skickar ett meddelande till dom och har dom inte svarat och på något sätt bevisat att dom är en del av forumet innan månaden är slut så kickar du dom. Sedan gör du så att ingen kan joina utan invite så att vi slipper detta i framtiden.

Tycker man ska få flagga vad man vill så länge man kan visa att man är en del av Flashback.

Jag nickar L*mibree(*=u) på SC och ni kan se mitt PSN-nick på min profil där. Det är bara att adda!!
Senast redigerad av SylvesterLundgren 2013-09-15 kl. 17:35.
Citera
2013-09-15, 17:47
Medlem
DAGGER-5s avatar
Har inte läst igen tråden så vet inte om den här frågan har kommit upp tidigare.

Men tror ni man kommer kunna starta en egen server tex o köra med kompisarna 2 gäng mot varandra ?
Citera
2013-09-15, 17:53
Medlem
MackeMack88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tord-Eugene
Jag tycker att vi ska hålla på att man behöver vara medlem här på FB, vad är meningen annars med ett flashback-crew? De som är utländska kickar vi direkt

Håller med!

Jag och några andra har startat en annan Crew, där de flesta är från Flashback, ( i flashback crew där vi tänker lira en hel del)
Skapades mest som en undergrupp till Flashback,

Crew name: Pacific Bluffs MC

Ni är hemskt välkomna att joina, är väll för de som vill leva lite mc klubbs liv online! För tillfället är vi flest ps3 spelare men det trillar in en och en annan xbox spelare då och då!

Ser helst att ni har mikrofon
Är medlemmar på Flashback.org
Med i Flashback Crew
Senast redigerad av MackeMack88 2013-09-15 kl. 18:03.
Citera
2013-09-15, 20:09
Medlem
HestDrickaColas avatar
Förstår inte det här med att vara med i crew. Någon som kan förklara lite kort? Letade, men trött som jag är begrep jag inget.
Citera
2013-09-15, 20:32
Medlem
Necrofilis avatar
Finns det några risker med att spela om man får spelet imorgon? JAg har hört skräckhistorier om blockerade konsoler och skit.

ONT.
Känner GTA av per automatik att jag har kopplat mitt playstationkonto till social club?
Citera
2013-09-15, 20:33
Medlem
IPIMPs avatar
Har gått med! Nick: Mont-Blanc. Spelar PS3
Ha det!
Citera
2013-09-15, 20:37
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Lol lyckades ni få tråden stängd så här kort innan release

Yes, som vanligt en massa irrelevant skitsnack om release / konsoler & "jag ska spela, sen äta sen spela, sen spela tills jag somnar"
Citera
2013-09-15, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Finns det några risker med att spela om man får spelet imorgon? JAg har hört skräckhistorier om blockerade konsoler och skit.

ONT.
Känner GTA av per automatik att jag har kopplat mitt playstationkonto till social club?
Nä, tror inte det. Så hårda kan dom inte vara. Är rätt vanligt dessutom att man får spel i brevlådan en dag tidigare än lovat.
Citera
2013-09-15, 20:50
Medlem
acerblazerlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Yes, som vanligt en massa irrelevant skitsnack om release / konsoler & "jag ska spela, sen äta sen spela, sen spela tills jag somnar"
Varför inte bara offra den tråden till att skitposta i?
En karantän för oss, nu kommer vi ju otåligt sprida ut oss mot varje tråd som kan ha det minsta med gta att göra.

Sen har ni väl inte missat att stalka företag på lifeinvader?
måna feta deals, 10% rabatt->första köpet gratis
Jag fattar dock inte om lifeinvader ska ha någon annan funktion än reklam
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in