2013-09-15, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonVanberg
Köpte Alaba för 5k tidigare, hur mycket tror ni han kommer öka i värde? Han lär ju, precis som alla andra spelare, sjunka en hel del på release med tanke på hur många som kommer missbruka packs osv då, så ska jag sälja honom om ett par dagar för att få så mycket som möjligt för honom?
Nej, han kommer nog inte sjunka på release. Det är ju då dem flesta börjar med sitt lag, och framförallt, det är då dem flesta har råd med dem dyrare spelarna.
Citera
2013-09-15, 14:25
Medlem
zacattacks avatar
http://www.futhead.com/14/squads/286863/

Köpte på mig det här laget för cirkus 3k och ska fylla ut med Jackson Martinez, Mangala å Patricio/Helton/Moraeus när jag bestämt mig för att sälja Eto'o.

Gör jag rätt som behåller denna grund ska jag sälja av å försöka trejda upp lite coins?
Citera
2013-09-15, 14:28
Medlem
EA verkar ha låst ut konton som har en hiskeligt hög trade profit medans de går igenom kontona för att se om det skett något fuffens bakom dessa summor. Hoppas inte dom får för sig att dra fram banhammern nu. Lagom nervös kan jag medge.
Citera
2013-09-15, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kAb00M
EA verkar ha låst ut konton som har en hiskeligt hög trade profit medans de går igenom kontona för att se om det skett något fuffens bakom dessa summor. Hoppas inte dom får för sig att dra fram banhammern nu. Lagom nervös kan jag medge.
Har de låst ditt?
Citera
2013-09-15, 14:32
Medlem
Vad tror ni om att investera mina pengar på en Ryo i Arsenal kommer han gå för samma pengar som Sterling gjorde på 13 tror ni?
Citera
2013-09-15, 14:33
Medlem
Någon som vet om man kan köpa Season ticket i år? Och i så fall, var köper jag det(har aldrig köpt det innan).. Kan man köpa det genom Webbappen? Undrar även om det just nu är möjligt att köpa fifa points på FUT14 genom webbappen och öppna packs?

Massa frågor, men hoppas att någon som e kunnig kan hjälpa mig!
Citera
2013-09-15, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kAb00M
Det finns ju inte en chans att du har tradeat ihop 800k på en dag på ett fair-sätt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaltaSupreme
Har de låst ditt?
Jag har inte fått en fullständig bekräftelse på det, men enligt vissa användare på EA:s officiella forum så ska dom ha låst vissa konton för att genomföra denna check. Alltså är det ingenting som är 100% säkert - men faktumet kvarstår att mitt konto icke fungerar av någon väldigt lustig anledning.
Citera
Medlem
Speytos avatar
Så jävla svårt att skaffa coins nu utan att köpa packs. Försökte med metoden att köpa 75-rated spelare för 250 men några jävla nolifers budade 300 på precis alla...

Fick i alla fall Balotelli i mitt startpaket, ska nog behålla honom då det är en lirare jag gillar, samt alltid mäktigt att ha en spelare som man själv fått i pack som är så bra.

Får försöka hitta en metod som fungerar för att få ihop lite coins inför releasen.
Citera
2013-09-15, 14:40
Medlem
Så jävla bra att EA går igenom vissa konton. De som har flera konton borde bli bannade direkt.

Om kaboom nu använt flera konton hoppas jag de låser alla dina.
Senast redigerad av Alti 2013-09-15 kl. 14:42.
Citera
2013-09-15, 14:45
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Chemistry style håller tills du applicerar ett nytt kort. Du kan även köpa spelaren i en specifik chemistry style direkt på auktion.

Dom olika korten ger dock inte +10 utan en boost på mellan 2 till 3 och på 2 till 3 stats.
Visste inget om detta men allt stod några sidor bak

Detta kommer nog medföra att man inte byter lag lika ofta som på förra spelet om nu priset drar iväg på vissa chemistry-kort.

Men kommer absolut vara standard att man har hela 11an på kort och att den nya snackisen kommer vara typ, testat Lewan på sniper, han är grym! Aubameyang däremot är bäst som artist, för det säger japes...

http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/

Jag menade förstås inte att dom här nya korten kommer ge +10, utan att det var så på FIFA 13 menade jag, fast då gällde det bara 1 match medan det nu gäller "för alltid" (och jag vet det är +2/3 nu.

Vad tror ni, är det bäst att köpa CK nu för dom kanske stiger sen?
Citera
2013-09-15, 14:50
Medlem
max02s avatar
Logiskt tänkt, är det inte bättre att ha basic på alla spelare så dom får upp +1 på varje?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in