Tjena grabbar. Fick Rhayner och Emnes som bästa i paketen. Sålde dom för 2,9 respektive 2,1. Sen sålde jag lite guldspelare för runt 400-500 (Gomis för 750). Av pengarna så har jag köpt ihop detta laget:
http://www.futhead.com/14/squads/123188/ som jag såklart tror på.
Tycker det verkar vara sjukt svårt att trada nu i början, jag menar, spelare som går för typ 1500 på bin går inte att buda och få för 1000 typ ju. Var ändå grym på att trada tycker jag på FIFA 13, men då gjorde jag dock inte det i början.
Sen det med Chemistry Style, det är väl i princip samma sak som dom korten som fanns på FIFA 13 där man kunde ge +10 i nån egenskap, men skillnaden är att då höll det bara 1 match medan det nu håller för alltid? Skulle man kunna säga så?
Lite respons tack!