När kommer appen för iOS och Android uppdateras så att den används till FUT 14? Det är jobbigt att inte kunna ha koll på sina affärer när man inte sitter vid datorn.
Plockade upp två Jovetic's för 6k st igår, och idag går han för 9k. Underbart!
Tycker ni att jag ska hålla på honom ännu längre, eller ska jag sälja och investera i en lite dyrare spelare, och lägga allt på ett kort? Ex. köpa Cavani för 20k.
Plockade upp två Jovetic's för 6k st igår, och idag går han för 9k. Underbart!
Tycker ni att jag ska hålla på honom ännu längre, eller ska jag sälja och investera i en lite dyrare spelare, och lägga allt på ett kort? Ex. köpa Cavani för 20k.
Jo, genom att ersätta den med en ny Vill man inte ha någon, köper man "Basic" och sätter på den.
Nej det är en åt gången som gäller!
Okaj tack för alla svar! Nu är jag med! För övrigt så hatar jag sånt, tycker faktiskt det är riktigt tråkigt när man kan göra spelarna bättre än vad de är.
Så här ser mitt lag ut just nu, några tips på vad jag ska göra?http://imgur.com/zRs1qPK
Har Gabbiadini,Sanchez Mino och Vossen på bänken
sälj allt och trejda för att få ihop coins mer innan spelet släpps. pallar du inte göra det så sälj alla dina spelare och köp ett billigt lag som iaf får full kemi eller om du vill kan du behålla 1-2 spelare och bygga laget runt dom