Citat:
Ursprungligen postat av
601
Tjena! Hur gör ni för att få coins? Det jag fick när jag började var ett par halvkassa packs och inga coins? Jag har dock Gundogan, ska jag sälja han (hur mycket får jag för han)? Känner att jag vill tjäna på trades
Jag tradear, precis som de flesta av oss gör!
Gundogan? Nice, då har du ju kommit en bra bit på vägen.
Nu har du två alternativ:
1. Sälja honom och fortsätta tradea med coinsen du får från honom.
2. Spara honom och hoppas att han går upp i pris de kommande dagarna.