2013-09-14, 23:58
Medlem
Evil-Ernsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Har det gått dig förbi att det är straffbart att köpa sex, oavsett om den man köper det av är 15, 20 eller 65 år!!! Alltså lika illa gå till polisen om man blir rånad!

Njaa lika illa skulle jag inte säga att det är. De flesta hade nog tänkt till en extra gång eller två innan de går till Polisen efter att ha blivit rånad av en på tok för ung honungsfälla än om fällan hade varit 20+ tex. Fast visst, ingen i endera fallet hade gått till Polisen med högt huvud, poängen är att det är självklart mindre sannolikt i det ena scenariot jämfört med det andra.
Citera
2013-09-14, 23:59
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wellwellwell
Vet man vilken sajt detta var då? Eftersom jag själv är gift sen många år så har jag inte längre koll på marknaden så att säga och inte marknadsplatserna heller.Det finns väl lika många sidor för ungdomar som det finns för vuxna eller? Det kan ju lika gärna vara offret som angett att han är 15 år för att regga sig på den ungdomssida eller?

I vilket fall som helst vore det en bättre affärside (om man nu vore rånare) att lura till sig pedofiler än att lura "vanliga" sexköpare tänker jag.
Jag är ledsen, men du har fan inte många rätt. Om du nu "har ett liv" och därmed inte orkar läsa tråden, så kanske du helt enkelt skall ge fan i att skriva i den också. Dags för dig att gå och lägga sig kanske?
Citera
2013-09-15, 00:03
Medlem
Teabag-ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markvii
Hur juste skall vi anse att BO är då - en vuxen man som går in för
att FittBitchiera unga tjejer och samtidigt Torzkifiera oss andra med-
könade.

Skall vi verkligen anse att det är OK -

Det ger dessutom ett väldigt desperat intryck - han vill hyra in sig på
damers underliv osett bara för att få fittslem på kuken - är inte det
jävligt sjukt för att inte säga perverst- och tjejernas ålder verkar också
spela mindre roll. Jag menar hon kunde lika gärna vara 12 - internet-
datare/lägga ut:are är ju inga sanningsägare - fråga de som gått på
många internetblinddates så får ni se

tonårstjejer som ser ut som 20 åringar och som ljuger om sin ålder.
Ska han bli mördad för att han ville köpa sex av två i praktik vuxna tjejer?
Citera
2013-09-15, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teabag-d

Och bara för någon vän beskriver en GM som en nallebjörn betyder det inte att han är oskyldig. GM är alltid snälla och goa i deras anhörigas ögon.

Nej visserligen, vänner är partiska det ligger i sakens natur. Men jag menar det att det är otypiskt för en rånmördare att så att säga börja direkt med ett rånmord. Oftast börjar det redan i yngre år med vanliga rån. Aldrig hört om någon innan som inledde sin rånkarriär med ett rånmord direkt. Bara yrket gör denne rånaren ytterst sällsynt.

Hursomhelst så är inte heller alla offer små guldgossar heller för den delen. Jag fick direkt avsky för denne till exempel. Min avsky beror väl på att jag har en egen dotter som visserligen är mycket yngre än 15 år men har just börjat med internet och sånt. Har man sett vad vuxna män skriver till sitt barn på internet så kan jag bara säga att man njuter varje gång en pedofil får ett skott i pannan. Oavsett om det är av rånare eller av arga pappor eller liknande. Som tur är så har jag lagt band på mig själv och kommer nog fortsätta göra det hoppas jag.
Citera
2013-09-15, 00:08
Medlem
Evil-Ernsts avatar
Citat:
tonårstjejer som ser ut som 20 åringar och som ljuger om sin ålder.
Ska han bli mördad för att han ville köpa sex av två i praktik vuxna tjejer?

Alltså, Markvii ifrågasatte ifall det skall anses som OK...inte ifall vederbörande bör mördas...viss skillnad i min Värld.
Citera
2013-09-15, 00:10
Medlem
Teabag-ds avatar
Citat:
Nej visserligen, vänner är partiska det ligger i sakens natur. Men jag menar det att det är otypiskt för en rånmördare att så att säga börja direkt med ett rånmord. Oftast börjar det redan i yngre år med vanliga rån. Aldrig hört om någon innan som inledde sin rånkarriär med ett rånmord direkt. Bara yrket gör denne rånaren ytterst sällsynt.

Hursomhelst så är inte heller alla offer små guldgossar heller för den delen. Jag fick direkt avsky för denne till exempel. Min avsky beror väl på att jag har en egen dotter som visserligen är mycket yngre än 15 år men har just börjat med internet och sånt. Har man sett vad vuxna män skriver till sitt barn på internet så kan jag bara säga att man njuter varje gång en pedofil får ett skott i pannan. Oavsett om det är av rånare eller av arga pappor eller liknande. Som tur är så har jag lagt band på mig själv och kommer nog fortsätta göra det hoppas jag.

MEN JAG HAR SEDAN SKRIVIT 17 GÅNGER TILL DIG ATT TJEJERNA REDAN ÄR DÖMDA FÖR TIDIGARE RÅN!!! Dom har ett kriminellt förflutet samt drogproblem också.

Och det är otroligt naivt att tro tonårstjejer inte rånar. Kanske inte i din värld, men det händer ofta att tonårstjejer rånar.

Plus att tjejerna ser ut som 20 plus och förmodligen ljög om sin ålder också.
Senast redigerad av Teabag-d 2013-09-15 kl. 00:12.
Citera
2013-09-15, 00:13
Medlem
Teabag-ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil-Ernst
Alltså, Markvii ifrågasatte ifall det skall anses som OK...inte ifall vederbörande bör mördas...viss skillnad i min Värld.

Och första delen av mitt inlägg svarade på frågan.
Citera
2013-09-15, 00:19
Medlem
Men såna desperata som BO kan väl köpa en stor tik, får eller liknande
och knulla med - istället för att jaga småtjejer och fittbitchiera dom med
sin större plånbok.

Djursex är ju helt lagligt och verkar så förbli - lagrådet är emot kriminalisering -
katt eller kanin lär vara djurplågeri - om de nu inte vill ta till mera drastiska lösningar
för att slippa vara frustrerade pga sprängfyllda pungar.

På vilket sätt gynnas vi andra män om våra medbröder betalar kvinnor för att få/
varje gång de vill ha sex.

Vi skulle ju gynnas mer om de tog betalt för att ge kvinnor sex - men det är så klart
åthelvete det också.

Sex är något som män förvärvar och förtjänar.

Med plånboken kan man bara köpa en avköning - och det borde vi män hålla oss
för goda för - eller en råntömd plånbok och lite till.

Intressant förresten att zigenarkvinnorna som sövde en man i blekinge och deras
män som plundrade hemmet fick typ 6 o 7 års fängelse.

Hurihelvete en man kan vara så jävla dum att han tror att typ hälften så gamla
kvinnor är så jävla intresserade av honom och hans organ att de själva tar sig
ända från Växjö till blekinge bara för att träffa honom är ju för fan sinnessjukdom-
om det nu inte erbjudits horpengar av honom också - men det har i alla fall inte
kommit fram i media. Inte mer än rätt att tjejerna här också får 6-7 år innefattande
en riktig yrkesutbildning - dvs inte rent fängelse - då kan ju fittbitcheri fortfarande
hägra - det är ju rätt bra betalt pga just såna som BO och hans försvarare och vapen-
dragare
Citera
2013-09-15, 00:22
Medlem
Evil-Ernsts avatar
Citat:
Och första delen av mitt inlägg svarade på frågan.

Jovisst och självklart skall han inte bli mördad pga att han ville köpa sex av en/två tjejer som utger sig för att vara låt oss säga 18-20 år. Det är heller inte ok enligt lagboken och många människors moraliska kompass, tror det var det sistnämnda Markvii menade men låt oss inte träta om detta då jag tror att vi egentligen tycker samma sak men missförstår varandra.
Citera
2013-09-15, 00:24
Medlem
Skall han bli mördad försöker köpa sex - nja mörkertalet är stort för väldigt liten
promille av alla sexköp worldwide åker fast

nej - men låt oss säga att - såna här saker förekommer och blir hyfsat vanliga
samtidigt som tjejerna inte åker fast utan klarar sig - det är ju inte dom som
fysiskt rånar och mördar - då blir det ju fler tillgängliga damer för oss icke-kriminella
män.

En medbroders BO död - två kriminella medbröder på långa fängelsestraff och
två damer lediga för parning samtidigt som tre män är ute ur leken.

Lite satt i system behöver ju inga män betala för sex - win win m a o
Citera
2013-09-15, 00:27
Medlem
Citat:

För att vara sp gammal att du själv hunnit skaffa barn är du förvånansvärt dålig på läsförståelse.

Dessa damer har inte börjat med rånmord....... De har hållit på länge redan innan detta hände. Om du kunnat läsa hade du vetat att de häktade samt den nu släppta 15åringen faktiskt också är misstänkta för rån den 4 september, det offret hade större tur än deras offer dagen efter då han kom undan med livet i behåll och alltså kunde tala med polisen.

Tjejerna har varit grovt kriminella långt före denna händelse.
Citera
2013-09-15, 00:27
Medlem
Teabag-ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markvii
Men såna desperata som BO kan väl köpa en stor tik, får eller liknande
och knulla med - istället för att jaga småtjejer och fittbitchiera dom med
sin större plånbok.

Djursex är ju helt lagligt och verkar så förbli - lagrådet är emot kriminalisering -
katt eller kanin lär vara djurplågeri - om de nu inte vill ta till mera drastiska lösningar
för att slippa vara frustrerade pga sprängfyllda pungar.

På vilket sätt gynnas vi andra män om våra medbröder betalar kvinnor för att få/
varje gång de vill ha sex.

Vi skulle ju gynnas mer om de tog betalt för att ge kvinnor sex - men det är så klart
åthelvete det också.

Sex är något som män förvärvar och förtjänar.

Med plånboken kan man bara köpa en avköning - och det borde vi män hålla oss
för goda för - eller en råntömd plånbok och lite till.

Intressant förresten att zigenarkvinnorna som sövde en man i blekinge och deras
män som plundrade hemmet fick typ 6 o 7 års fängelse.

Hurihelvete en man kan vara så jävla dum att han tror att typ hälften så gamla
kvinnor är så jävla intresserade av honom och hans organ att de själva tar sig
ända från Växjö till blekinge bara för att träffa honom är ju för fan sinnessjukdom-
om det nu inte erbjudits horpengar av honom också - men det har i alla fall inte
kommit fram i media. Inte mer än rätt att tjejerna här också får 6-7 år innefattande
en riktig yrkesutbildning - dvs inte rent fängelse - då kan ju fittbitcheri fortfarande
hägra - det är ju rätt bra betalt pga just såna som BO och hans försvarare och vapen-
dragare

Du maste trolla va? Smatjejer? Sedan nar ar 15 arvingar och 18 aringar smatjejer? Den senare ar ju fan vuxen.

Det kravs 2 personer for horeri. Om nu en person vill kopa sex, varfor ska han bli straffad for det? Ge mig ett logiskt argument.

Sjalv ar jag glad med tjejen min och haller inte pa med sant for ovrigt.

Beklagar alfabetet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in