Citat:
Ursprungligen postat av
Wellwellwell
Nej visserligen, vänner är partiska det ligger i sakens natur. Men jag menar det att det är otypiskt för en rånmördare att så att säga börja direkt med ett rånmord. Oftast börjar det redan i yngre år med vanliga rån. Aldrig hört om någon innan som inledde sin rånkarriär med ett rånmord direkt. Bara yrket gör denne rånaren ytterst sällsynt.
Hursomhelst så är inte heller alla offer små guldgossar heller för den delen. Jag fick direkt avsky för denne till exempel. Min avsky beror väl på att jag har en egen dotter som visserligen är mycket yngre än 15 år men har just börjat med internet och sånt. Har man sett vad vuxna män skriver till sitt barn på internet så kan jag bara säga att man njuter varje gång en pedofil får ett skott i pannan. Oavsett om det är av rånare eller av arga pappor eller liknande. Som tur är så har jag lagt band på mig själv och kommer nog fortsätta göra det hoppas jag.
För att vara sp gammal att du själv hunnit skaffa barn är du förvånansvärt dålig på läsförståelse.
Dessa damer har inte börjat med rånmord....... De har hållit på länge redan innan detta hände. Om du kunnat läsa hade du vetat att de häktade samt den nu släppta 15åringen faktiskt också är misstänkta för rån den 4 september, det offret hade större tur än deras offer dagen efter då han kom undan med livet i behåll och alltså kunde tala med polisen.
Tjejerna har varit grovt kriminella långt före denna händelse.