2013-09-14, 23:54
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Vem skulle döda alla nassar? Det var väl ett vattenkrig som utannonserats? Vårt jobb är att se till att ni blir förödmjukade, att ni inte får föra ut er skit i fred. Sen kommer snuten alltid garantera att det blir någonting av er lilla mongomarsch, det vet vi mycket väl på förhand. Ni vet lika väl som oss att det där med att "stoppa..." är en retorisk grej för att piska upp stämningen. Det handlar om att störa och försvåra. Och förnedra om det vill sig väl. Sen klarar ni det där med att göra bort er rätt bra själva. Att ni ens visar er utanför ladugården som ni ser ut är ju helt ofattbart.

Flera uttalanden från vänsterkanten, Afa, rf, rs osv där man sagt att man ska bruka våld mot svp, döda nazzar osv. Är iofs standard från er och det brukar sällan bli något utav det.

I övrigt så kan man ju ganska enkelt förstå att om extremvänstern inte hade lyft ett finger, inte planerat motdemonstration och hetsat överallt hela tiden i alla kanaler, forum, sidor, socialamedier osv sedan 14 sept. planerades, och inte en enda liten afabög hade dykt upp, så hade demonstrationen troligtvis stoppats av polis. Nu blir det garanterat överkurs för dig här, så håll i hatten, men ni (vänsterextremister) och polisen är båda fotsoldater åt herrarna som styr er från ovan.

Du kommer gång på gång tillbaka till det där med bönder. Intressant, har du något emot bönder? Det är väl nästan klasshat detta?
2013-09-14, 23:56
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Ja man undrar vad dina rassepolare tycker om att du håller på med klotter och graffiti. En riktig kommunist och anarkistaktivitet.
" Att klottra 2-3st är optimalt tycker jag. 4 skadar inte. Gillar inte att köra solo, kan vara läskigt "

LOL

Yes, som sagt är jag på gång att skriva ett cv med mina tidigare erfarenheter inom vandalisering som skall skickas runt till diverse vänsterextrema orgs. Kanske kan du lägga in ett gott ord åt mig?
2013-09-14, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Det stämmer sannolikt. Någonstans måste SvP ha fallerat i sin information för den förklaring som har avgetts i tråden om att "vissa prioriterade fotboll" kan bara inte stämma. Det låter helt barockt.

Det låter som en rimlig förklaring.

Lite identitetskris nu när det visade sig att ni är en lite marginaliserad grupp med foliehattar iaf??

Var inte ledsen, ni har gått frammåt inom kultursektorn iaf. D*n P*rk var enligt ryktet med i marschen. Så en liten del av kulturscenen stöttar er iaf, även om den verkade vara berusad som vanligt och enligt ryktet luktade piss.
Medlem
Citat:
Jag tycker du borde läsa en bok istället för att läsa på Flashback.

Jasså vilken bok? Varför inte svara på min fråga istället? Kan du inte svara på den?
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadWerdz
Däremot har jag hört rykten om att en helt vanlig stockholmstej slet ifrån er en av era fanor. Är bottenskrapet i tunnan så klent att man låter en ensam liten tös avväpna er?

Återigen trams utan någon som helst sanning. När skulle detta ha skett?

Jag såg däremot en rullstolsbunden nationalist utan armar nita femton rfare och sedan pissa på dem när de var knockade...
2013-09-15, 00:01
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Alla är hulken på internet

Du får nog komma med något mer konkret än ditt ord för att jag ska tro att du vandrat in bland de mest militanta antifas som var på plats och bland dem hittat en Vuvzela som du sedan ohimdrat tog med er därifrån.

Däremot har jag hört rykten om att en helt vanlig stockholmstej slet ifrån er en av era fanor. Är bottenskrapet i tunnan så klent att man låter en ensam liten tös avväpna er?
Var en tjej som försökte ta en fana men någon vanlig tjej var det knappast, någon fana fick hon inte med sig.

Snabb fråga är det vanligt att kissa ner sig när polisen brottar ner er? Har skrattat mig hes åt filmklippet

Du behöver inte tro mig, jag är för gammal för att inte behöva söka bekräftelse hos smågrabbar som leker tuff på internet. Min poäng är att det inte är speciellt farligt att gå på demonstrationer.

/Micke
2013-09-15, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Flera uttalanden från vänsterkanten, Afa, rf, rs osv där man sagt att man ska bruka våld mot svp, döda nazzar osv. Är iofs standard från er och det brukar sällan bli något utav det.

I övrigt så kan man ju ganska enkelt förstå att om extremvänstern inte hade lyft ett finger, inte planerat motdemonstration och hetsat överallt hela tiden i alla kanaler, forum, sidor, socialamedier osv sedan 14 sept. planerades, och inte en enda liten afabög hade dykt upp, så hade demonstrationen troligtvis stoppats av polis. Nu blir det garanterat överkurs för dig här, så håll i hatten, men ni (vänsterextremister) och polisen är båda fotsoldater åt herrarna som styr er från ovan.

Du kommer gång på gång tillbaka till det där med bönder. Intressant, har du något emot bönder? Det är väl nästan klasshat detta?

Länka dessa uttalande. Du ljuger så det är pinsamt AFA har som vanligt inte sagt ett ljud och RF har mobliserat till vattenkriget i alla officiella kanaler.

Likadant med RKU och SUF om du ens vet vad de är för grupper.

Det är pinsamt nog vad som hände i eftermiddags. Gör det inte värre för dina nassepolare med lögner du inte kan backa upp sedan
2013-09-15, 00:03
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Att någon vänstertyp skrivit på soc.nu eller facebook att alla nassar borde dö/få stryk känns inte tillräckligt för att hävda att det var demonstrationens mål. Det känns tunt grabben.

Självklart är vi maktens lakejer. Vi tar endast order direkt från ZOG. Judarna betalar oss i guld för att vi ska röra oss ute på gatorna och sätta käppar i hjulen för er hederliga nationalister.

Jag har inget emot bönder. Jag konstaterar bara att majoriteten av era demodeltagare såg ut att vara av typen som är mycket upprörd över att tidelag blir förbjudet i Sverige vid årsskiftet. Så passa på att sätta på grisen medan tid ännu finns.

Inte "någon vänstertyp på flashback" utan snarare den allmänna jargongen inom era organisationer. Det hörs så pass ofta att det är bara pinsamt av dig att påstå annat. Men visst, ni står ju inte upp för något ni säger, det har vi sett såååå många gånger. "Revolutionära" fronten som springer kapitalets ärenden Ni är pinsamma verkligen.

Gällande ZOG så har du inte förstått konceptet och tror att det är en organisation, din okunnighet är genomlysande. Inte heller får ni betalt i guld (isf blåser ni allt på tjack) eftersom ni ser ut att ha gått i samma kläder i minst tio år.

Angående tidelag så nää, det är ni på vänsterkanten som har som REGEL att ägna er åt psyksjuka saker som till exempel bögsex.
2013-09-15, 00:04
Medlem
Trondurs avatar
Citat:
Länka dessa uttalande. Du ljuger så det är pinsamt AFA har som vanligt inte sagt ett ljud och RF har mobliserat till vattenkriget i alla officiella kanaler.

Det är pinsamt nog vad som hände i eftermiddags. Gör det inte värre för dina nassepolare med lögner du inte kan backa upp sedan

Awww... Är du butthurt nu, för att ni misslyckades så fatalt idag?
2013-09-15, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Var en tjej som försökte ta en fana men någon vanlig tjej var det knappast, någon fana fick hon inte med sig.

Snabb fråga är det vanligt att kissa ner sig när polisen brottar ner er? Har skrattat mig hes åt filmklippet

Du behöver inte tro mig, jag är för gammal för att söka bekräftelse hos smågrabbar som leker tuff på internet. Min poäng är att det inte är speciellt farligt att gå på demonstrationer.

/Micke

Ahh vad var hon för hemsking då? Var det en ZOG agent igen, som snuten i Umeå? :/

Nää tuffingar som jag gråter aldrig. men det finns en grupp som kissar ned sig när snuten brottar dem. De kallas vanliga människor. Förstår att du inte har någon tydlig bild av sådana..

Tja, jag kan ju inte bemöta vad du säger om du inte vill bevisa det. Men du framstår ju inte som så trovärdig för oss som inte vet vad ditt ord är värt när du väljer den attityden
2013-09-15, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
Jasså vilken bok? Varför inte svara på min fråga istället? Kan du inte svara på den?

Att ibland använda våldsamma metoder för att uppnå politiska mål kvalificerar dig inte som fascist. AFA/RF och fascistiska grupperingar är inte samma andas barn för att de båda brukar våld. Det är som att hävda att grapefrukter och äpplen är samma sak för att de växer på träd. Politisk filosofi på mellanstadienivå. Kamma dig nu.
2013-09-15, 00:08
Medlem
thelindgrennheros avatar
[quote=BadWerdz

Det är pinsamt nog vad som hände i eftermiddags. Gör det inte värre för dina nassepolare med lögner du inte kan backa upp sedan [/QUOTE]
RKU, finns dem fortfarande? Haha. Och SUF är bara bögar, samma pack som er dvs.

Jag kunde verkligen inte avsluta denna fantastiska dag på bättre sätt än att läsa fb och se er enorma ilska, avundsjuka och förtvivlan efter erat enorma nederlag idag.

Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt

Du behöver inte tro mig, jag är för gammal för att inte behöva söka bekräftelse hos smågrabbar som leker tuff på internet. Min poäng är att det inte är speciellt farligt att gå på demonstrationer.

/Micke

Ja det är väldigt vanligt, snarare undantag när det inte sker. I övrigt gillar dem kiss, de brukar leka kisslekar med ballonger mm. har jag hört..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in