2013-09-14, 22:13
Medlem
Godhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Aftonbladets storsatsning Politism som med buller och bång skulle utrota rasismen i Sverige är fem gånger mindre än SvP på Facebook. Vad betyder det och hur definieras ordet "sekt" där du bor? Det är nog bättre om du börjar rösta på hamstrarna.
Jag varken läser Aftonbladet eller använder Facebook, och det här med sekt fattar jag inte heller vad du menar?
Men faktum kvarstår: Nationen skall samla sig under parollen: "Tusentals år av svenskhet" och 200 av drygt 9 000 000 medborgare dyker upp.
Hamstrarnas parti skulle absolut locka fler. Men det gör ju åt andra sidan alla andra också.
2013-09-14, 22:13
Medlem
GeorgeCusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Självfallet, självfallet. Och hade det varit ofarligt att gå i denna demon så hade ni varit minst 20 000. Det är jag helt övertygad om. 19 800 andra hade definitivt offrat sin lediga lördag på att vandra runt bland en massa genetiskt defekta missfoster, bakom obegripliga banderoller och skrika fåniga slagord. Absolut.

Alltså ärligt, ni ser ju för jävla uppfuckade ut. Är det Sveriges Inavelsällskap som demonstrerar? Har nog aldrig sett en mer skrattretande skara av fula, tjocka, illa klädda och begåvningsmässigt havererade personer.

Ska vi vara helt ärliga så kan du väl ändå inte tycka att majoriteten inom vänsterrörelsen är vältränade och välklädda heller? Finns folk på båda sidor som har taskig stil. På de bilder man sett från dagen så ser de flesta på vänsterkanten förjävliga ut.
2013-09-14, 22:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Godhem
Jag varken läser Aftonbladet eller använder Facebook, och det här med sekt fattar jag inte heller vad du menar?
Men faktum kvarstår: Nationen skall samla sig under parollen: "Tusentals år av svenskhet" och 200 av drygt 9 000 000 medborgare dyker upp.
Hamstrarnas parti skulle absolut locka fler. Men det gör ju åt andra sidan alla andra också.
Javisst, AIK hade 43 000 på sin premiärmatch, alltså är vänstern död. Eller hur menar du? Förstå att ditt svammel inte betyder nånting annat än förströelse för oss som läser skiten.
2013-09-14, 22:17
Medlem
Citat:
På vilket sätt har detta att göra med att ni ser för jävla inavlade ut?

Jo, att racka ner på människor på grund av dennes genetik brukar normalt anses förbehållet så kallade "högerextremister"!

Det blir lite samma sak som ifall att ni skulle kalla oss för "djävla negrer" liksom

Du måste ha förståelse för att då många nationalister tänker väldigt konsekvent så har många av oss problem med att förstå era förvirrade vänstertankegångar, vi söker och förväntar oss logik där ingen finns!
2013-09-14, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av videosvar
Det är alltså såhär du ser på människor som har en annan åsikt, hur jävla fördomsfull får man bli?
Du är ju utstuderat rasistisk och intolerant, förmodligen en medioker figur och måttligt begåvad(?)
Vem fan är du att säga huruvida personer har inavelsproblematik eller ej?

"Rasistisk"?

Fördomsfull och fördomsfull, jag vet inte det jag. Har du normal syn och inte lever i en fantasivärld om att du tillhör ett genetiskt toppskikt så är det ganska uppenbart att den överväldigande majoriteten i SvP:s tåg lider av någon form av genetisk dysfunktion, social utstötthet, inavelsproblematik eller en kombination av dessa saker.

Du kallar det intolerans, men är det inte ni nassar som vill förbättra folkstammen och håller på mer er eugenik? Hur lyckas ni, trots dessa föresatser, med att enbart rekrytera det genetiska bottenslammet? Fascinerande. Har ni en kvot för hur många mentala missbildningar man måste vara bärare av för att få gå med i en demo?
2013-09-14, 22:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Hahah.. Fan vilken liten demo nassarna hade!
Spelar det nån roll, snauhi? Samhället måste mobilisera allt man har (utom militära styrkor) för att möta en så liten sammanslutning. Vad säger det om er antifascister? Ni får hjälp av regering och media och ändå rinner pisset på era egna byxben i slutändan...
2013-09-14, 22:21
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutSvensson
Micke, lägg upp byxkissaren nu, jag blev väldigt nyfiken!
Materialet måste ut från kameran, men grymt underhållande att se motdemonstranten stå och skrika om hur han ska dela ut stryk. Sen kommer polisen och läxar upp honom, därefter släpar man iväg honom i håret och då ser man hans nerpissade lekamen

/Micke
2013-09-14, 22:23
Medlem
videosvars avatar
Citat:
"Rasistisk"?

Fördomsfull och fördomsfull, jag vet inte det jag. Har du normal syn och inte lever i en fantasivärld om att du tillhör ett genetiskt toppskikt så är det ganska uppenbart att den överväldigande majoriteten i SvP:s tåg lider av någon form av genetisk dysfunktion, social utstötthet, inavelsproblematik eller en kombination av dessa saker.

Du kallar det intolerans, men är det inte ni nassar som vill förbättra folkstammen och håller på mer er eugenik? Hur lyckas ni, trots dessa föresatser, med att enbart rekrytera det genetiska bottenslammet? Fascinerande. Har ni en kvot för hur många mentala missbildningar man måste vara bärare av för att få gå med i en demo?

Vad menar du med bottenslammet, allvarligt talat?
Bottenslammet är väl i första hand dom som står och skriker nazist så fort debattklimatet hårdnar.
Du kallar människor elaka saker för att dom inte tycker som dig.

Återigen;

Får du som du vill, dör du och din familj!
Får vi som vi vill, får du en rättegång!

Men jag får väl anta att vissa djur är mer likvärdiga än andra....
2013-09-14, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blodjord
Jo, att racka ner på människor på grund av dennes genetik brukar normalt anses förbehållet så kallade "högerextremister"!

Exakt. Och just därför blir det så komiskt att de som bekänner sig till övermänniskoideal ser ut som groteska inavelsexperiment allihop...
2013-09-14, 22:27
Medlem
videosvars avatar
Citat:
Exakt. Och just därför blir det så komiskt att de som bekänner sig till övermänniskoideal ser ut som groteska inavelsexperiment allihop...

Och vem är det som har gjort detta?
2013-09-14, 22:28
Medlem
Fromlandss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Precis. Under det förtryck, hat och våld man hotas av är det fantastiskt att det kommer 250 personer. Dessa representerar per person tusentals människor som sympatiserar. Det är inte värdigt i en demokrati och det är vidrigt att det får vara så.
Rädslan att drabbas av personliga represalier pga åsiktsregistrering och bruket därutav (tex arbetsgivare, fackförbund mm) har sannolikt inverkat menligt på deltagarantalet.
Den korrekta facktermen för detta är självcensur vilket inte borde finnas i ett öppet rättssamhälle.

Personligen hyser jag inga större sympatier med varken SvP eller med "motdemonstranterna", men det hör egentligen inte hit.

Två bra artiklar om just självcensur:

http://www.dn.se/debatt/darfor-ar-det-sa-farligt-med-sjalvcensur/

http://meritwager.wordpress.com/2013/08/25/svenska-barn-ska-inte-skolas-in-i-sjalvcensur-i-sitt-land-dar-asikts-och-yttrandefrihet-rader/
2013-09-14, 22:30
Medlem
Citat:
Vad menar du med bottenslammet, allvarligt talat?
Bottenslammet är väl i första hand dom som står och skriker nazist så fort debattklimatet hårdnar.
Du kallar människor elaka saker för att dom inte tycker som dig.

Med bottenslammet menar jag att de som deltog i SvP:s demo såg ut att tillhöra smulorna i genkakburken. Det som blev över. Skräpet. Det man kastar bort. Förstår du lite bättre nu? Ni såg m a o ut som människor som er gamle führer definitivt hade valt bort rätt omgående.

Citat:
Men jag får väl anta att vissa djur är mer likvärdiga än andra....

Jo ni såg minsann rätt djurlika ut. Lite som hängbuksvin. Några av er i alla fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in