2013-09-14, 21:52
Medlem
videosvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Hade andra grupper utsatts för de hot, det hat, våld och förtryck nationalister utsätts för så hade dom ALDRIG varit 250 personer, utan 0 personer!

Jag är ganska övertygad om du är någonting på spåret här.
Lyssna gärna på länken om hat i min signatur så förstår du snabbt vad jag tror på.
2013-09-14, 21:53
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mauen88
Jag bevittnade det själv, såg ut som den misshandlade hade en t-shirt som det stod "funktionär" på.
Mycket märkligt i så fall, då inga skadades under demonstrationen, sen så gick alla funktionärer till tunnelbanan gemensamt. Så det låter inte speciellt troligt, men vad vet jag.

/Micke
2013-09-14, 21:56
Medlem
mauen88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Mycket märkligt i så fall, då inga skadades under demonstrationen, sen så gick alla funktionärer till tunnelbanan gemensamt. Så det låter inte speciellt troligt, men vad vet jag.

/Micke

Joo det måste ha varit någon annan. En person misshandlades på platsen av troligtvis RF i alla fall.
2013-09-14, 21:59
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Tja, i Fruängen 2006 gick det ju inget vidare för er mot oss "vidriga klent bygga AFAsvin"... Vi var ju iofs 30 mot 4. Men ni la benen på ryggen snabbare än jag någonsin sett någon göra det förut. Och lämnade 12 lax i kontanter plus era hyrbilar, bensinaggregat och merch. Det blev en härlig eldsvåda av de bilarna och jag har fortfarande en NSF-tröja från den merch-väskan liggandes hemma...

Men som sagt. Skönt för dig att du lyckades undkomma. Den här gången.

det är ju då en himla tur att FB är anonymt när du sitter här och erkänner hot, våld, misshandel,
stöld, mordbrand och fan vet allt.

Jo jag vet att du tycker att du har någon slags samhällelig kommunistisk rätt att bete dig
som ett svin och vara kriminell.

Men när dagen tar slut är du ändå bara en brottsling. Långst ner på samhällets stege
och inte värd annat än förakt.

AFA är inget annat än slödder.
2013-09-14, 22:00
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mauen88
Det var antagligen någon annan då som RF inte gillade.
Ja, det är mer troligt att de hoppade på någon random snubbe och slängde en kruka i huvudet på denne. Det brukar typ räcka med att man har vissa kläder på sig för att de ska "gå till revolutionärt anfall". Grabbarna i RF är helt enkelt gravt sinnesstörda.
2013-09-14, 22:03
Medlem
RutSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt

/Micke

Micke, lägg upp byxkissaren nu, jag blev väldigt nyfiken!
2013-09-14, 22:03
Medlem
videosvars avatar
Citat:
Självfallet, självfallet. Och hade det varit ofarligt att gå i denna demon så hade ni varit minst 20 000. Det är jag helt övertygad om. 19 800 andra hade definitivt offrat sin lediga lördag på att vandra runt bland en massa genetiskt defekta missfoster, bakom obegripliga banderoller och skrika fåniga slagord. Absolut.

Alltså ärligt, ni ser ju för jävla uppfuckade ut. Är det Sveriges Inavelsällskap som demonstrerar? Har nog aldrig sett en mer skrattretande skara av fula, tjocka, illa klädda och begåvningsmässigt havererade personer.

Då får väl jag anta att du är för demokrati och allas lika värde?
Tror du att din röst väger tyngre än någon annans........?
2013-09-14, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av videosvar
Då får väl jag anta att du är för demokrati och allas lika värde?
Tror du att din röst väger tyngre än någon annans........?

På vilket sätt har detta att göra med att ni ser för jävla inavlade ut?
2013-09-14, 22:11
Avslutad
Citat:
Tja, i Fruängen 2006 gick det ju inget vidare för er mot oss "vidriga klent bygga AFAsvin"... Vi var ju iofs 30 mot 4. Men ni la benen på ryggen snabbare än jag någonsin sett någon göra det förut. Och lämnade 12 lax i kontanter plus era hyrbilar, bensinaggregat och merch. Det blev en härlig eldsvåda av de bilarna och jag har fortfarande en NSF-tröja från den merch-väskan liggandes hemma...

Men som sagt. Skönt för dig att du lyckades undkomma. Den här gången.
Hardcore, hardcore! Jag är övertygad om att alla människor ser er som goda företrädare för den mänskliga rasen, riktigt stabila individer som man kan lita på när det blåser snålt...
2013-09-14, 22:11
Medlem
videosvars avatar
Citat:
På vilket sätt har detta att göra med att ni ser för jävla inavlade ut?

Det är alltså såhär du ser på människor som har en annan åsikt, hur jävla fördomsfull får man bli?
Du är ju utstuderat rasistisk och intolerant, förmodligen en medioker figur och måttligt begåvad(?)
Vem fan är du att säga huruvida personer har inavelsproblematik eller ej?
2013-09-14, 22:12
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Vid ett annat tillfälle kastades en större mängd vattenballonger från ett par fönster, såg dock ingen bli träffad utav dessa heller. Bra det, då det ryktades att Antifa fyllt ballongerna med sitt aidskiss.
Kommunisterna har lagt ut en film från den händelsen:

http://www.youtube.com/watch?v=KLPZ78bMass
2013-09-14, 22:13
Medlem
videosvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
SvP är nog resultatet av hård inavel på den svenska glesbygden. Man ska inte tvinga syskon att ligga med varandra helt enkelt

Återigen en äcklig jävla rasistisk, fördomsfull jude-agenda.
Jag vill inte tro att folk är såhär korkade!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in