2013-09-14, 16:25
Medlem
Mitt konto låstes som bekant.

Jag får tipset om att prata med en game advisor för att lösa problemet. Jag 'väntar' i drygt två timmar och får prata med en kille från EA som säger att jag måste äga Fifa 13 för att kunna återskapa mitt konto. Om det inte går så är kontot förlorat.

Allt på grund av att deras jävla system buggar. Jävla sunkrövar.
Citera
Medlem
Taarabt och rio Ferdinand... Sälja eller behålla?

Tjänar väl inte jättemkt på att behålla dem? Då är de roligare att trejda lite kanske!
Citera
Medlem
QJLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonteffs
http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=kl7TCDPrnJWxsc

Mitt lag so far!
Har också Reus men försöker sälja honom så jag kan ta in Lewi och Alaba också!

Jävla vad flyt du måste haft med korten?
Citera
2013-09-14, 16:29
Medlem
Jonteffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QJL
Jävla vad flyt du måste haft med korten?

Fick Hunterlaar, Reus, Gustavo, Subotic och Papadopoulus i packsen jag köpte. Sen har jag bara köpt och sålt för att få ihop coins.
Citera
2013-09-14, 16:29
Medlem
EySanchezs avatar
http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=jQrt035B9sZ:360 - Nästa inköp är Pogba, så fort jag fått sålt på de sista spelarna. Jag har väl 3 alternativ för striker positionen och det är Ibarbo, Muriel och Gomez - vem hade ni kört och varför?
Citera
2013-09-14, 16:30
Medlem
Mergoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luftballong

Jag får tipset om att prata med en game advisor för att lösa problemet. Jag 'väntar' i drygt två timmar och får prata med en kille från EA som säger att jag måste äga Fifa 13 för att kunna återskapa mitt konto. Om det inte går så är kontot förlorat.

haha vilket skämt EA! hur menade han att du skulle kunna återskapa ditt konto då? alltså mitt account är också locked men jag kmr fortfarande in på "my page" kmr in överallt FÖRUTOM fifa 14 FUT webb app...
Citera
2013-09-14, 16:31
Medlem
QJLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonteffs
Fick Hunterlaar, Reus, Gustavo, Subotic och Papadopoulus i packsen jag köpte. Sen har jag bara köpt och sålt för att få ihop coins.

Köpte du 5k packs?
Citera
2013-09-14, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Varför?
Han kommer med stor sannolikhet kosta flera 100k som alltid, är trots allt Heskey.
Citera
Medlem
glaspsykes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luftballong

Jag som äger FIFA 13, vad är det jag kan göra? Det fungerar inte att byta fråga+svar för mig.

mvh

EDIT: Framsteg! När jag skrev in lösenordet för den sjuttioelfte gången kom det upp "Our servers are temporarily down while we work on making things better" ...
Citera
Medlem
Om någon kan rekommendera en spelare att tradea med eller ett visst tradingsätt som fungerar bra så väntar en liten belöning er.. Skicka gärna iväg ett PM
Citera
2013-09-14, 16:42
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glaspsyke
Jag som äger FIFA 13, vad är det jag kan göra? Det fungerar inte att byta fråga+svar för mig.

mvh

EDIT: Framsteg! När jag skrev in lösenordet för den sjuttioelfte gången kom det upp "Our servers are temporarily down while we work on making things better" ...

Har du testat med en annan browser? Testa chrome om du har firefox, det borde lösa problemet.

Eller testa rensa cache, cookies och allt vad det heter.
Citera
2013-09-14, 16:43
Medlem
Jonteffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickster
Om någon kan rekommendera en spelare att tradea med eller ett visst tradingsätt som fungerar bra så väntar en liten belöning er.. Skicka gärna iväg ett PM

Jag letade upp en bra spelare som många kommer använda som låg ute för ett billigt pris. Köpte upp alla som jag tyckte var ett underpris och la ut dom igen för ett högre pris (~20-40%+). Köpte samma spelare så fort någon undercuttade mig. Ökade mina coins riktigt fort på tre timmar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in