2013-09-14, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Såg polisen ledde iväg en blattetjej nu, bra dom håller packet kort..

Samtidigt som de småpratar och skrattar tillsammans, skrämmer mig
2013-09-14, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av obama-bin-laden
SvP måste nog ändå anses vara dagens stora vinnare som, tack vare att demonstrationen blev försenad, fick maximal medial uppmärksamhet.

Den stora förloraren är Aftonbladet som har en bakfull reporter på plats som verkar allmänt förvirrad och dessutom mitt i alltihop fick en vattenballong kastad på sig.

Aftonbladet är nog dagens vinnare tillsammans med Polisen.
2013-09-14, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storalf
Varför påstår idioten på aftonbladet att båda parter söker vattenkrig? Svp har ju enbart kastat tillbaka saker de fått emot sig. Det syns tydligt på videon och ändå ljuger reportern.

Han är bakis? Han var väl ute och festade igår och glömde bort att han skulle in och jobba som korrespondent idag. Så han har tydligen inte läst på alls och nyss lyckades han till och med "tappa bort" demonstrationståget när de tågade vidare och han stod och muttrade för sig själv.

2013-09-14, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RevFront.
Aftonbladet är nog dagens vinnare tillsammans med Polisen.

I vilket avseende då? Ekonomiskt? Ja, kanske. Många följer troligen deras live-sändning, men professionalismen lyser med sin frånvaro och jag är tveksam om det är SÅ många som följer live-sändningen att det täcker upp utgifterna för den.
2013-09-14, 16:12
Medlem
vhaftresfhvcvbses avatar
Fan small det en bomb?
2013-09-14, 16:12
Medlem
Storalfs avatar
Kraftig smäll och sen dog sändningen lol
2013-09-14, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vhaftresfhvcvbse
Fan small det en bomb?

Citat:
Ursprungligen postat av Storalf
Kraftig smäll och sen dog sändningen lol

Knallskott bara.
2013-09-14, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskar.
Vad menar du med att göra fri väg på egen hand? Demonstrationer ska inte mötas med våld, men dom ska heller inte genomföras eller möjliggöras med det. Polisens agerande ska man nog diskutera först efteråt, respektive sidas utsagor gör gällande att polisen ställer sig på motståndarnas sida.

Sköter inte polisen sin uppgift så har man all moralisk rätt på sin sida att med våld möjliggöra för tåget att gå vidare.
2013-09-14, 16:16
Medlem
Quid pro quos avatar
Jävla babbel på utlänningar plötsligt.
"Krossa fascismen och Sverige"
2013-09-14, 16:17
Medlem
vhaftresfhvcvbses avatar
Hahaha nån galen kärring på Expressens sändningen "Estoppa rasisten Sverige! Estoppa fascista Sverige! Rasister mörda min familj i Chile! Mördare!! Också mördade Olof Palme!!! Mördare!"
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av obama-bin-laden
I vilket avseende då? Ekonomiskt? Ja, kanske. Många följer troligen deras live-sändning, men professionalismen lyser med sin frånvaro och jag är tveksam om det är SÅ många som följer live-sändningen att det täcker upp utgifterna för den.

Men de presenterar bra TV till folket!
Medlem
ahaha lyssna på tv4 sändning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in