Verkar ju som om bilfysiken är nice ändå. Bara att de är mer tåliga mot krockar och sånt än innan.
Kolla i slutet på denna: http://www.youtube.com/watch?v=CjlHcY5uh7s
Så ser ni att bilen blir helt demolished av tåget.
Grymt nice destruction, nu blev jag mycket mer peppad.
Då stämmer det nog det jag såg igår när han körde in i trädet med fronten på bilen.
Jag vet inte om ni kollar på livestreamen just nu, men detta verkar vara riktigt fattigt.
Spelaren kör bakom en polisbil och han har två stjärnor, så fort han rör på bilen till vänster, höger, vänster, höger etc. så gör polisbilen det i samma takt hela tiden. Och han gjorde det nog en 20 gånger och polisbilen fortsatte göra samma sak..... det såg rätt så dåligt gjort i mina ögon.
Senast redigerad av MondoBizarro 2013-09-13 kl. 18:51.
Jag vet inte om ni kollar på livestreamen just nu, men detta verkar vara riktigt fattigt.
Spelaren kör bakom en polisbil och han har två stjärnor, så fort han rör på bilen till vänster, höger, vänster, höger etc. så gör polisbilen det i samma takt hela tiden. Och han gjorde det nog en 20 gånger och polisbilen fortsatte göra samma sak..... det såg rätt så dåligt gjort i mina ögon.
Polisen vill väl ligga framför spelaren så att man inte kan köra förbi? Kort därefter körde ju en polisbil in bakifrån också och försökte stänga in spelaren mellan de två bilarna.
Jag måste dock erkänna att det såg lite roligt ut.
Senast redigerad av MondoBizarro 2013-09-13 kl. 18:52.
Tittar också på en stream och jag har lagt märke till hur
aggressiva och intelligenta poliserna är.
Såg precis en kvinnlig snut spöa karaktären rätt duktigt.
De verkade också rätt bra på att göra en pit manöver på ens bil, han som spelade fick kämpa rätt bra för att komma undan.
Senast redigerad av MondoBizarro 2013-09-13 kl. 18:52.
Jag vet inte om ni kollar på livestreamen just nu, men detta verkar vara riktigt fattigt. Spelaren kör bakom en polisbil och han har två stjärnor, så fort han rör på bilen till vänster, höger, vänster, höger etc. så gör polisbilen det i samma takt hela tiden. Och han gjorde det nog en 20 gånger och polisbilen fortsatte göra samma sak..... det såg rätt så dåligt gjort i mina ögon.
Han spelar förmodligen på den högsta svårighetsgraden.
Senast redigerad av Nigeralia 2013-09-13 kl. 18:41.