[quote=Koskensnorva|45219366]
Citat:
Ursprungligen postat av
dapravda
Alltså, det är som sagt inte olagligt att sälja sex, så när väl pengarna är betalda så kan BO inte göra så mycket än att vända ryggen och gå. Tar han till våld så åker han dit på det. Ger någon dig pengar på gatan och du tar dom kan ju inte du åka dit på bedrägeri ändå? Nej, föräldrarna fanns men tyvärr hade dom ingen koll på att detta skulle hända såklart..
En 16 åring hänger med en tjej som är 18, som dessutom bott/bor (?) på boenden pga problematik av något slag. 18-åringen lägger ut bilder på spliff, vapen osv öppet på sin facebook. Dessa två syns tillsammans på bådas facebook. Föräldrarna trodde att vad skulle hända? En överdos hade även kunna hända? Men föräldrarna var naiva, upptagna med sig själva, arbete eller vad? Det fattar väl vem som helst att det brakar åt helvete? Jag tycker inte synd om föräldrarna längre. Jag tar tillbaka det.
Hade du skrivit att dom kämpat som fan med att få dessa att inte umgås, kontaktat hjälp, gjort allt vad som stod i deras makt för att påverka sin dotter på rätt väg hade jag ännu tyckt synd om dom. Ja, jag har haft tonårsbarn jag vet hur jävla svårt det är att ha stenkoll. MEN föräldrar kan tala med varandra. Upplysa varandra om vad som pågår.
Varför tror du att tjejerna dras till dessa pojkar som tror dom är värsta gangsterkungarna?
EDIT: Detta är ett inlägg ställt till Koskensnorva, vet inte varför det blev såhär konstigt?