Citat:
Ursprungligen postat av
Operaio
Din satans idiot. Har inte sagt att vi ska ta hit fler greker. De greker som bor här är de som kom hit och arbetade hårt under 50talet och deras ättlingar.Likt Ungrare,Italienare,Jugoslaver och finnar.
Ska du kasta ut dessa människor? Många av oss har betydligt mer konservativa åsikter än vad ni svenskar har samt att vi anpassat oss väldigt bra.
Men självklart ska vi inte sudda ut gränserna inom Europa. Men jag tar hellre hit 10 000 ungrare än 1000 araber.
Nu är du fel person att kalla mig för idiot, som inte förstår att det är en stor skillnad mellan att stödja Gyllene Gryning i Grekland och hur man som svensk ser på greker i Sverige. Det var det som jag reagerade på. Och om du inte kan särskilja dessa två åt, skulle det inte förvåna mig om du på allvar tror att SvP är öppna för en omfattande invandring av greker/européer till Sverige.
Och ingen har sagt något om utvisning, det jag reagerade på är att vissa här verkar ha en väldigt liberal syn på vad en svensk faktiskt är. Och än fräckare blir det om dessa människor med denna mer liberala inställning, dessutom inte ens är etniska svenskar själva. Man är med i SvP om man vill att det svenska folket ska vara ett svenskt folk i framtiden, har man problem med det bör man inte vara med där överhuvudtaget. Och tyvärr, en grek kommer aldrig någonsin att bli en etnisk svensk. Men så länge svenskarna är i en stor majoritet, kommer inte dessa grekiska gener att göra någon skada.
Att ni skulle vara mer konservativa än oss är helt irrelevant. Konservatism kan vara bra och det kan vara dåligt. Jag själv har konservativa drag, men med tanke på hur många konservativa numera ofta resonerar, får jag ofta en äcklig smak i munnen.