Har tänkt på en sak här. Om man skapar flera profiler på ps3:an och spelar en UT match, får man guldpack på dom profilerna inför fifa 14? Sedan tradar man över dom till sitt ordinarie acc?
För sent för det, kontot måste ha spelat fut innan 1 aug.
Hur funkar season ticket? Har förhandsbokat ut-edition men kan jag spela fifa 14 tre dagar tidigare då utan en fysisk kopia? Och sen hämta ut mitt spel den 27e och forsätta på mitt ultimate team?
Hur funkar season ticket? Har förhandsbokat ut-edition men kan jag spela fifa 14 tre dagar tidigare då utan en fysisk kopia? Och sen hämta ut mitt spel den 27e och forsätta på mitt ultimate team?
Så du menar att om jag fixar season ticket nu och förhandsbokar fifa 14 online så kommer jag att kunna spela tre dagar tidigare och få mina vecko-packs till fifa 14? Eller kommer packsen att komma till 13?
Någon som vet VARFÖR man blir låst till en spelare ibland ? Säg att bollen kommer rullande och du får automatiskt en spelare att springa mot bollen med, men där finns en annan spelare som har ett bättre läge. När man försöker byta till den spelaren så går det inte för man är så kallat '' LÅST '' till den spelaren man har. Hoppas ni förstår hur jag menar