2013-09-12, 14:29
Medlem
CrownImperials avatar
Och nu kom en till tråd upp av henne. https://www.flashback.org/t2218151
Citera
2013-09-12, 14:41
Medlem
Hulda på Höjdas avatar
Vad är det för fel på människan egentligen? Hon erkänner ju ett antal gånger att det är hon som ligger bakom alltihopa.
Det var ju inte bara en som hon stalkar utan ett 10-tal som är utsatta. Hur sjutton hinner hon med? Det måste vara mer än en heltidstjänst som hon lägger ner i tid.

Hon borde skaffa sig ett eget liv och låta bli andras!
Citera
2013-09-12, 14:43
Medlem
Ja jösses... de andra i stalkers har ju helt klart varit obehagliga men DEN HÄR...
Citera
2013-09-12, 14:45
Medlem
Har en nära anhörig som lider av en lindrig utvecklingsstörning och hon är utåt sett precis som alla andra, dvs det märks inte förrän du kommer personen riktigt nära. Att ta körkort är även svårt för en lindrigt utvecklingsstörd person så att lyckas ta körkort som gravt utvecklingsstörd lär vara omöjligt.
Citera
2013-09-12, 15:37
Medlem
Det här var tveklöst den mest obehagliga människan i hela seriens historia! Här finns det inga spärrar, folk far illa och ber om respit men det skiter hon i! På natten före sitt eget bröllop sitter hon uppe så sent att hon snudd på missar alltihop.

Jag funderar över hur det är att leva med en sån som "Golda". Blir det inte ett väldigt konstigt liv? Säg att killen kommer hem från jobbet vid 5-snåret, frågar Golda vad hon gjort under dagen. Svaret blir, "Jag har suttit och stalkat idag igen förstås, idag har jag hunnit bryta ned hela 4 personer"....

Skulle man inte bli jävligt förbannad om ens partner satt hemma och höll på så här? Förutsatt att man själv är hyffsat clean i huvudet. Skulle man inte tvinga vederbörande att kasta ut datorjäveln och sen ta bilen och fara runt och be dessa stackars offer om ursäkt? Av ren och skär respekt mot de drabbade? Man anar en gravt dysfunktionell familj här.

Och till sist detta att hon själv benämner sig som "gravt utvecklingsstörd". Jag måste säga att av alla de utveckligstörda jag träffat, så har ingen av dem själva använt ordet utvecklingsstörd om sig själv. Detta är ett uttrycka som oftast kommer från andra, men sällan från den drabbade själv.
Citera
2013-09-12, 15:46
Medlem
Jag är släkt med Gunn och har genom åren följt Marias påhitt på facebook. Jag har blivit kontaktad av henne MASSVIS med gånger, ibland fick man upp emot 10 förfrågningar på samma dag i från olika namn.
Jag fick nog en dag och skrev att hon skulle låta mig vara och att jag visste vem hon var men svarade hon med versaler att hon minsann skulle gräva min grav och få ner mig i skiten och jag skulle aldrig ta mig ur den.

Vad jag vet så har jag inte träffat henne själv, men det är mycket möjligt att jag gjorde det som barn... Så jag förstår inte varför hon kontaktar mig men det är nog inte mycket logiskt bakom hennes beteende så...
Jag vet om att hon fortfarande trakasserar Gunn (trots det i programmet sägs att det blivit bättre, fast det var ju bara DÅ) och jag hoppas verkligen att det snart tar slut!
Citera
2013-09-12, 16:37
Medlem
Det verkar som om hon fick rött kort! Men det hon skrev för en stund sedan (innan hon kastades ut?) tror jag inte att det är många som gillar!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag blev riktigt, riktigt arg över det hon skrev!
Citera
2013-09-12, 16:39
Medlem
utopisknakenhets avatar
Golda är uppenbarligen sinnessjuk och sannolikt kommer forumet spammas sönder av dynga från hennes sida. Att mata henne föder hennes dårskap och kommer inte att ge något.
Citera
2013-09-12, 16:40
Medlem
kottrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteMuhammed
Det verkar som om hon fick rött kort! Men det hon skrev för en stund sedan (innan hon kastades ut?) tror jag inte att det är många som gillar!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag blev riktigt, riktigt arg över det hon skrev!

Kastades ut? Hon står fortf som medlem och online i den andra tråden iaf ..
Citera
2013-09-12, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kottrich
Kastades ut? Hon står fortf som medlem och online i den andra tråden iaf ..

Hmmm nu gjorde hon mig också förvirrad........
Citera
2013-09-12, 16:45
Avslutad
Jag tycker att tv3 gjorde fel när de tog med det här senaste fallet.
Det finns "sjuka" människor som stalkar, och så finns det sjuka människor.

Tv3 har ett stort ansvar i den här frågan och jag hoppas att de följer upp det här fallet även nu efter det att det sänts och ser till att den här Marie/maria(?) får ordentlig hjälp. Samt även de hon stalkat/stalkar.

Programmet är inget annat än ett bevis på att psykvården inte fungerar i sverige.
Och jag måste medge att jag nu mår mer än lite illa.....
Senast redigerad av Pripps3.5 2013-09-12 kl. 16:48.
Citera
2013-09-12, 16:46
Medlem
utopisknakenhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteMuhammed

Vad skrev hon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in