2013-09-12, 11:34
Medlem
Om man köper seasonticket och man har förbokat spelet i en vanlig affär, då kan man väl inte få early access? Eller hur funkar de? Och om man förbokat Ultimate edition och köper Season ticket, då får man väl både 24 gold packs och 24 gold packs premium?
Citera
2013-09-12, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .50cal
Går verkligen inte hitta på svenska iaf. Eller så vet jag helt enkelt inte vart fan man ska söka, men verkar konstigt att dom skall gömma den så.

EDIT: Börjar bli riktigt irriterad nu, får inget svar från ea verken på twitter eller fb. och läser man här: http://www.neoseeker.com/forums/61925/t1900948-ea-sports-season-ticket/ så skall det finnas ute. Så finns det NÅGON här som kan bekräfta att dom köpt Season Ticket till PS3 för fifa 14?
Varför köper du inte på amerikanska istället? 25$ och då får du early release den 20e.
Citera
2013-09-12, 11:37
Medlem
.50cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Varför köper du inte på amerikanska istället? 25$ och då får du early release den 20e.
Hur gör man det? Måste jag inte göra en ny användare då?
Citera
2013-09-12, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edufrisk
Om man köper seasonticket och man har förbokat spelet i en vanlig affär, då kan man väl inte få early access? Eller hur funkar de? Och om man förbokat Ultimate edition och köper Season ticket, då får man väl både 24 gold packs och 24 gold packs premium?
Jo, det kan man. Man laddar ner early release den 23e eller när den nu släpps i Sverige, och fungerar att använda fram till den 26e, då går det inte att starta spelet längre.
Citat:
Ursprungligen postat av .50cal
Hur gör man det? Måste jag inte göra en ny användare då?
Ja, du får göra en amerikansk användare. Du måste även köpa ett Gift Card på ex. Ebay, då det inte funkar att använda ett svensk kort på ett amerikanskt konto. Lätt värt det, du sparar cirka 100kr, och får spela tre dagar tidigare. Det finns även möjlighet att köpa en digital utgåva för 60$ när spelet har släppts, och då ingår det 24 PREMIUM packs, och den släpps den 24e.
Citera
2013-09-12, 12:01
Medlem
Jo, det kan man. Man laddar ner early release den 23e eller när den nu släpps i Sverige, och fungerar att använda fram till den 26e, då går det inte att starta spelet längre.

Ok, tack för svaret Nu är jag inte så jävla påläst vad gäller Season ticket, men om man börjar lira lite UT på early releasen så sparas väl laget så man kan spela med de när det riktiga spelet kommer ut? Man behöver väl inte börja om då?
Citera
2013-09-12, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EySanchez
Kanske dags för dig att börja kolla på Atletico när de spelar på riktigt och inte bara välja dom som favoritlag på FIFA? Han gjorde 10 mål på 16 ligamatcher för Rayo och sen hade han en väldigt bra fjolårssäsong för Atletico - 20 mål på 36 matcher från start (all competitions). Sen filmar han en del och blir lite grinig ibland, men det ändrar inte det faktum att när han faktiskt spelar fotboll så håller han klass. Sen är han inte på samma nivå som Forlán, Falcao etc. men om man måste vara världens topp 5 bästa anfallare för att vara en klasspelare enligt dig så har du lite för höga krav enligt mig. Väldigt rolig att se mot Real när han spelade i Valladolid också.

4231 med Villa bakom eller tvärtom är det jag överväger.

Hehe. Kul. Jag har följt atletico i ganska många år och sett spelare komma och gå. Ja, han är bättre än vad Pongolle var för exempell. Bättre spelare än Kezman också för den delen. Atletico har i många år gjort ganska dumma värvningar, lite som Napoli(?) som värvat in många spelare varav faktiskt ganska få har slagit igenom och blivit "bra". Däremot håller jag inte med dig om Costa att är en klassanfallare. Jag gillar honom för det negativa du skriver om honom, just för att han spelar fult och har ett ganska kasst humör. Hans målfacit går inte att snacka bort, och det skall det heller inte göra. Han har, för Atletico, gjort ganska många och viktiga mål men målen han gör till mångt och mycket är sådana som jag som idrottsinvalid tom. hade kunnat göra.

Nej man måste inte vara världens topp-5 bästa strikers för att vara en klasspelare men om du ser Diego Costa spela fem 90-minuters matcher så märker du att han är VÄLDIGT oslipad. Han kan bli bra, kanske tom. riktigt bra om man slipar lite på hans bra egenskaper, men just idag är han enligt mig inte en klasspelare.

För att knyta inlägget till topic så kommer det bli spännande med nya fut. Hur kommer ni som tänkt köpa x1an göra? Skall ni köpa det till 360 och spela det först där för att sedan köpa ett nytt till x1?
Citera
2013-09-12, 13:56
Medlem
PSems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edufrisk
Ok, tack för svaret Nu är jag inte så jävla påläst vad gäller Season ticket, men om man börjar lira lite UT på early releasen så sparas väl laget så man kan spela med de när det riktiga spelet kommer ut? Man behöver väl inte börja om då?

Ja, ditt lag sparas, givetvis.
Citera
2013-09-12, 14:30
Medlem
Pjornens avatar
Satt och knåppade ihop detta lag precis. Vad tycks om det som första lag? Samt vad tror ni att det kommer att kosta?
http://www.futhead.com/14/squads/214958/
Citera
2013-09-12, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pjornen
Satt och knåppade ihop detta lag precis. Vad tycks om det som första lag? Samt vad tror ni att det kommer att kosta?
http://www.futhead.com/14/squads/214958/

Tror det där kan bli jävligt dyrt i början! Kommer vara riktigt stor hybris på spelare som mignolet och paulinho, för att inte tala om benteke och lukaku. Känns som att varenda kotte är sugen på att testa de anfallparet!
Citera
2013-09-12, 14:49
Medlem
EySanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedway
Hehe. Kul. Jag har följt atletico i ganska många år och sett spelare komma och gå. Ja, han är bättre än vad Pongolle var för exempell. Bättre spelare än Kezman också för den delen. Atletico har i många år gjort ganska dumma värvningar, lite som Napoli(?) som värvat in många spelare varav faktiskt ganska få har slagit igenom och blivit "bra". Däremot håller jag inte med dig om Costa att är en klassanfallare. Jag gillar honom för det negativa du skriver om honom, just för att han spelar fult och har ett ganska kasst humör. Hans målfacit går inte att snacka bort, och det skall det heller inte göra. Han har, för Atletico, gjort ganska många och viktiga mål men målen han gör till mångt och mycket är sådana som jag som idrottsinvalid tom. hade kunnat göra.

Nej man måste inte vara världens topp-5 bästa strikers för att vara en klasspelare men om du ser Diego Costa spela fem 90-minuters matcher så märker du att han är VÄLDIGT oslipad. Han kan bli bra, kanske tom. riktigt bra om man slipar lite på hans bra egenskaper, men just idag är han enligt mig inte en klasspelare.

För att knyta inlägget till topic så kommer det bli spännande med nya fut. Hur kommer ni som tänkt köpa x1an göra? Skall ni köpa det till 360 och spela det först där för att sedan köpa ett nytt till x1?

Givetvis kan han utvecklas men anfallare ska göra mål och det är just vad han gör, vilket per definition gör honom till en klassanfallare då han utför sitt arbete, i (en av?)världens högst aktade liga. Fattar inte riktigt varför du tjafsar emot utan att komma med ett enda ordentligt argument. Tycker han förtjänar 83-ratingen och den talar sitt tydliga språk: Han är en av Brasiliens bästa anfallare. Jag tycker det är rätt uppenbart men du får ju tycka som du vill, vi släpper det där.

Har någon byggt ett bra lag med Montero-Rojas/Martinez? Tror iaf. Montero kan bli förhållandevis billig.
Citera
2013-09-12, 15:03
Medlem
HestDrickaColas avatar
Undrar om någon kommer ihåg vem jag möjligtvis är.

Ganska pumpad för FIFA 14 faktiskt. GTA kommer ta mycket mer tid men tror nog att jag eventuellt ska skippa Microsoft Points i år och bara tradea upp och sen om jag verkligen vill spela får jag väl inhandla lite Points
Citera
2013-09-12, 15:04
Medlem
QJLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Undrar om någon kommer ihåg vem jag möjligtvis är.

Ganska pumpad för FIFA 14 faktiskt. GTA kommer ta mycket mer tid men tror nog att jag eventuellt ska skippa Microsoft Points i år och bara tradea upp och sen om jag verkligen vill spela får jag väl inhandla lite Points

Hur ska vi veta det om du har ett nytt konto?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in