Citat:
Ursprungligen postat av
EySanchez
Kanske dags för dig att börja kolla på Atletico när de spelar på riktigt och inte bara välja dom som favoritlag på FIFA?

Han gjorde 10 mål på 16 ligamatcher för Rayo och sen hade han en väldigt bra fjolårssäsong för Atletico - 20 mål på 36 matcher från start (all competitions). Sen filmar han en del och blir lite grinig ibland, men det ändrar inte det faktum att när han faktiskt spelar fotboll så håller han klass. Sen är han inte på samma nivå som Forlán, Falcao etc. men om man måste vara världens topp 5 bästa anfallare för att vara en klasspelare enligt dig så har du lite för höga krav enligt mig. Väldigt rolig att se mot Real när han spelade i Valladolid också.
4231 med Villa bakom eller tvärtom är det jag överväger.
Hehe. Kul. Jag har följt atletico i ganska många år och sett spelare komma och gå. Ja, han är bättre än vad Pongolle var för exempell. Bättre spelare än Kezman också för den delen. Atletico har i många år gjort ganska dumma värvningar, lite som Napoli(?) som värvat in många spelare varav faktiskt ganska få har slagit igenom och blivit "bra". Däremot håller jag inte med dig om Costa att är en klassanfallare. Jag gillar honom för det negativa du skriver om honom, just för att han spelar fult och har ett ganska kasst humör. Hans målfacit går inte att snacka bort, och det skall det heller inte göra. Han har, för Atletico, gjort ganska många och viktiga mål men målen han gör till mångt och mycket är sådana som jag som idrottsinvalid tom. hade kunnat göra.
Nej man måste inte vara världens topp-5 bästa strikers för att vara en klasspelare men om du ser Diego Costa spela fem 90-minuters matcher så märker du att han är VÄLDIGT oslipad. Han kan bli bra, kanske tom. riktigt bra om man slipar lite på hans bra egenskaper, men just idag är han enligt mig inte en klasspelare.
För att knyta inlägget till topic så kommer det bli spännande med nya fut. Hur kommer ni som tänkt köpa x1an göra? Skall ni köpa det till 360 och spela det först där för att sedan köpa ett nytt till x1?