2013-09-11, 14:27
Medlem
JBugsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx
Vi hoppar in och gör en Husby på samtliga servrar!

Hur går detta till? Kan man joina servrar där folk spelar och förstöra för dem?
Citera
2013-09-11, 14:27
Medlem
MortalDiseases avatar
Jag hoppas innerligt att det kommer att finnas något mini prison game med multiplayer funktion, typ att man ska övermanna brottslingen och ta den till ett fängelse.

Visst verkar fängelset ligga precis lite söder om öknen?

The map with lill info ->

OBS, klicka INTE på länken om ni inte vill se KARTAN + lite annat.

http://postimg.org/image/65w4ix26f/

Okej det verkar vara fängelset, kikade lite på

http://www.youtube.com/watch?v=QSdfjeuc04I

och det verkar stämma överens
Senast redigerad av MortalDisease 2013-09-11 kl. 14:38.
Citera
2013-09-11, 14:50
Medlem
Tjena! Vi har startat en liten mc klubb vid namn Pacific Bluffs mc joina gärna om ni har lust att leva lite mc liv !
Citera
2013-09-11, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No.1beginner
Tjena! Vi har startat en liten mc klubb vid namn Pacific Bluffs mc joina gärna om ni har lust att leva lite mc liv !

Vilken konsol?
Citera
2013-09-11, 15:16
Medlem
Vad är Social club egentligen? Vad går det ut på? Visst man skapar ett crew osv men hur är det kopplat till spelet? Får man bedrifter får olika grejer, finns det ett rankningssystem?
Citera
2013-09-11, 15:24
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeilon
Vad är Social club egentligen? Vad går det ut på? Visst man skapar ett crew osv men hur är det kopplat till spelet? Får man bedrifter får olika grejer, finns det ett rankningssystem?
Man kan väl säga att det är ett slags community för de som spelar Rockstars spel. Där kan man följa sin och sina polares statistik i olika spel och även gå med i ett Crew på Max Payne 3 och GTA Online.

Som jag förstår det hela är kopplingen att det du gör med ditt Crew online ger dig "reputation" och ju mer du spelar desto bättre reputation får du. Hur det hela fungerar när det gäller GTA Online är inte helt klart då all info inte släppts än. Info-släppet kommer nog att ske efter nästa tisdag, troligen inte innan dess.
Citera
2013-09-11, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeilon

Ungefär exakt så som du tror det är, är det. Social Club är Rockstars egna påhitt för att man skall kunna spela mycket mer organiserat.
Citera
2013-09-11, 15:45
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawx
Vi hoppar in och gör en Husby på samtliga servrar!
Om du vill bli avstängd så varsågod.
Rockstar har själva sagt att de ska vara hårda mot folk som bara går in för att förstöra.

Vilket är jävligt bra enligt mig.
Citera
2013-09-11, 15:45
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
MASSVIS med ny info om GTA Online från Game Informer: http://www.computerandvideogames.com/428953/gta-online-details-character-creation-activities-and-more/
Senast redigerad av SylvesterLundgren 2013-09-11 kl. 16:07.
Citera
2013-09-11, 15:49
Medlem
cepss avatar
Är konfunderad över hur det funkar om man är med i olika crews. Sett att man kan välja "set as active crew". Är det då där poängen man samlar hamnar? Kanske inte finns sådan info än, fast det borde ju ha funkat samma med Max Payne 3, som jag inte har spelar online. Nån som har en aning?

OT: Totalen för mitt gta V hamnade på 440kr. Billigast hittills?
Citera
2013-09-11, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FHCDanne
Vilken konsol?

Just nu är vi 4 ps3 och en xbox
Citera
2013-09-11, 16:08
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Ny info om GTA Online:

Mer att läsa på: http://www.computerandvideogames.com/428953/gta-online-details-character-creation-activities-and-more/
Fan va förvirrad jag blev nu, cvg har innan sagt att det är över 700 uppdrag och att online utspelar sig före gta v
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in