2013-09-09, 21:32
Medlem
Vad vet vi om årets singelmammor?

My Martens, 25 år från Öland
Madelene Falk, 24 år från Eskilstuna
Therese Wickman, 27 år från Örebro
Citera
2013-09-10, 00:36
Medlem
Gails avatar
Varför är det aldrig några insvepta madammer med i det där programmet? Jag är jättenyfiken på deras historia.
Citera
2013-09-10, 02:14
Medlem
Flor-Idas avatar
Jag har tyvärr inget skvaller att komma med. Bara mina omdömen efter första programmet.

My: Driftig tjej med huvudet på skaft. Har skaffat sig ett bra liv på egen hand, trots en massa motgångar tidigare i livet. Min klara favorit. Hoppas verkligen hon hittar sitt livs kärlek nu, och inte blir bedragen igen.

Madelene: Fet WT-bimbo så det skriker om det. Korkad och obildad undersköterska som skaffade barn redan på gymnasiet. Döper dottern till WT-namn, och dottern är redan vid 6 års ålder, precis som mamman, överviktig. Urk. Kommer säkert att bli ihop med nån tribaltatuerad lastbilschaffis, gå ut i media om hur lycklig hon är, för att göra slut månaden efter.

Therese: Någonstans mitt emellan de båda tidigare beskrivna. Har inte fått någon klar bild av henne än. Mest intetsägande så här långt.

Vad tycker ni andra?
Citera
2013-09-10, 13:31
Medlem
Beatriceaurores avatar
Jag såg delar av första avsnittet. Fick uppfattningen att tre kvinnor med tragisk bakgrund och väldigt lite bildning ska "roa" svenska folket ett tag med något som kan komma att tangera freak show. Fnissrepliken "oj jag tyckte att han sa kuken!" lade ribban
Typisk är att den skrikiga reklamen som inleder varje avbrott lockar med billigt boxvin.
Citera
2013-09-10, 16:40
Medlem
tempeZZts avatar
My är enligt egen utsago enbart med i programmet för att göra indirekt reklam för sitt företag. Skulle hon "råka" träffa någon så är det bara en positiv bieffekt.
Citera
2013-09-10, 17:09
Medlem
Det skulle inte förvåna mig om din teori stämmer.
My känns som en skärpt och duktig affärskvinna som vet att publiciteten skulle gynna hennes företag. Dessutom tror jag inte att den tjejen har direkt svårt att hitta killar, hon är nog anledningen till att många av oss tittar på programmet.
Citera
2013-09-10, 18:28
Medlem
Track3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag har tyvärr inget skvaller att komma med. Bara mina omdömen efter första programmet.

My: Driftig tjej med huvudet på skaft. Har skaffat sig ett bra liv på egen hand, trots en massa motgångar tidigare i livet. Min klara favorit. Hoppas verkligen hon hittar sitt livs kärlek nu, och inte blir bedragen igen.

Madelene: Fet WT-bimbo så det skriker om det. Korkad och obildad undersköterska som skaffade barn redan på gymnasiet. Döper dottern till WT-namn, och dottern är redan vid 6 års ålder, precis som mamman, överviktig. Urk. Kommer säkert att bli ihop med nån tribaltatuerad lastbilschaffis, gå ut i media om hur lycklig hon är, för att göra slut månaden efter.

Therese: Någonstans mitt emellan de båda tidigare beskrivna. Har inte fått någon klar bild av henne än. Mest intetsägande så här långt.

Vad tycker ni andra?

Vad jag har hört från en säker källa är att My väljer en kille från göteborgstrakten men att de i nuläget inte är tillsammans längre.
Senast redigerad av Track3r 2013-09-10 kl. 18:34.
Citera
2013-09-10, 18:44
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggmicke
Det skulle inte förvåna mig om din teori stämmer.
Det är ingen teori, utan något som en kompis till My har berättat.

Jag kan också berätta att pappan till Mys son är en hel del äldre än My och att den andra tjejen han gjorde med barn när han och My var tillsammans är ännu yngre än vad My är.
Citera
2013-09-10, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det är ingen teori, utan något som en kompis till My har berättat.

Jag kan också berätta att pappan till Mys son är en hel del äldre än My och att den andra tjejen han gjorde med barn när han och My var tillsammans är ännu yngre än vad My är.

Vara med i tv för att sälja blommor på öland? Eller har hon flera företag?

Hörde att han gjorde värre saker än att vara otrogen men vet inte hur sant det är.
Citera
2013-09-10, 21:36
Medlem
dwgs avatar
Finns det några bilder på kvinnorna? Orkar ej leta.
Citera
2013-09-11, 07:28
Bannlyst
Det finns inga bilder på kvinnorna.
Citera
2013-09-11, 07:39
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Finns det några bilder på kvinnorna? Orkar ej leta.
http://cdn.tv3.se/sites/tv3.se/files/styles/header_image_desktop/public/ems_topp_130826_2.jpg?itok=pXBWwcpo
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in