2013-07-03, 10:18
Medlem
Funkar det att sätta 1ml testo med 5ml pump (en del säger att det är ett helvete och få upp det i pumpen)

Har även 1ml pump men då finns det väl inte plats att aspirera?

Sen har jag blå 25mm nål svart 30mm och grön 40mm. Funkar det med svart 30 i glutten? (kanske tom med blå 25mm eller är den för kort?)

Nästa fråga är om man suger upp ur en amp bör man ha separat uppsugningsnål då eller man kan sätta med den nålen man suger upp ?
Citera
2013-07-03, 12:33
Bannlyst
Vilket prepp är skonsammast mot hjärta/kärl?
hur pass mycket slitage på hjärta och liknande blir det av en 20mg dbol eller 30-40mg anavar?
Citera
2013-07-03, 12:36
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leehaney
Funkar det att sätta 1ml testo med 5ml pump (en del säger att det är ett helvete och få upp det i pumpen)

Har även 1ml pump men då finns det väl inte plats att aspirera?

Sen har jag blå 25mm nål svart 30mm och grön 40mm. Funkar det med svart 30 i glutten? (kanske tom med blå 25mm eller är den för kort?)

Nästa fråga är om man suger upp ur en amp bör man ha separat uppsugningsnål då eller man kan sätta med den nålen man suger upp ?
klart det funkar

blå och svart funkar i rumpan, 25mm är i kortaste laget men om du inte är fet är det inga problem.

Ja, du bör ha olika uppsugnings och injektionsnålar
Citera
2013-07-03, 12:54
Medlem
ok, så det finns ingen anledning att jag 3ml pumpar då?
Citera
2013-07-03, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leehaney
ok, så det finns ingen anledning att jag 3ml pumpar då?
5ml pumpar går alldeles utmärkt.
Citera
2013-07-03, 14:12
Medlem
masterons avatar
Hallå alla där ute!

Det är så att mina pumpar är slut och har ej fått hem mina nya ännu. Har kvar en pump sedan senaste sticket ifall inte pumparna skulle hinna komma fram till nästa stick som dem ej gjorde. Undrar om man kan rengöra den på något smidigt sätt typ koka den eller något? Ska endast använda den en gång till tills dem nya pumparna kommer hem. Tackar för alla svar jag får!

Mvh
Citera
2013-07-03, 14:32
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masteron
Hallå alla där ute!

Det är så att mina pumpar är slut och har ej fått hem mina nya ännu. Har kvar en pump sedan senaste sticket ifall inte pumparna skulle hinna komma fram till nästa stick som dem ej gjorde. Undrar om man kan rengöra den på något smidigt sätt typ koka den eller något? Ska endast använda den en gång till tills dem nya pumparna kommer hem. Tackar för alla svar jag får!

Mvh
har använt samma pump flera ggr utan att rengöra eller nåt.. bara att bomba på
Citera
2013-07-03, 15:01
Medlem
Du är rätt fucking retardad om du återanvänder samma verktyg men visst, vem fan bryr sig om typ en eventuell absess.
Nä vänta tills du får nya verktyg.
Citera
2013-07-03, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingLeBanner
om det är bra kopior har jag ingen aning om. men jag skulle valt ett säkrare kort
Tack ska du ha, har forskat på nätet o fått fram en del som gör att dessa går tillbaka till den kontakten som försöker blåsa folk.
Citera
2013-07-03, 16:30
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proficio
Du är rätt fucking retardad om du återanvänder samma verktyg men visst, vem fan bryr sig om typ en eventuell absess.
Nä vänta tills du får nya verktyg.

Eller hur?! att återanvända en pump eller uppsugningsnål en gång är lugnt.
Citera
2013-07-03, 17:28
Medlem
Hm, inne på 10:e dagen på min PCT. kuken fungerar fortfarande som normalt, inte lika hård stånd men den ställer sig på kommande oftast fortfarande ändå.

Tappat några ynka rep så har behållit mycket från min 250mg test E kur än så länge.

Hur kommer det sig att min libido inte dör av ? har läst att de flesta brukar ha helt död kuk under PCT, eller är jag bara för kort inne på min PCT ?

Hur vet jag när jag är "återställd" igen. kanske inte behöver 30 dagars pct ändå? pga min kur inte är så tungt

Mvh
Citera
2013-07-03, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av collob
Hm, inne på 10:e dagen på min PCT. kuken fungerar fortfarande som normalt, inte lika hård stånd men den ställer sig på kommande oftast fortfarande ändå.

Tappat några ynka rep så har behållit mycket från min 250mg test E kur än så länge.

Hur kommer det sig att min libido inte dör av ? har läst att de flesta brukar ha helt död kuk under PCT, eller är jag bara för kort inne på min PCT ?

Hur vet jag när jag är "återställd" igen. kanske inte behöver 30 dagars pct ändå? pga min kur inte är så tungt

Mvh

Tar ju 4 veckor innan allt testo är ur kroppen. så du borde inte märka nån skillnad än...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in