Citat:
Tel Aviv är som bekant ingen arabstad. Sedan finns det några välfungerande städer i oljerika arabländer som har råd att importera utlänningar som kvalificerad arbetskraft. Men i andra arabländer...Så många fel i ett inlägg.
"[...]kommer Malmö snabbt förfalla till en typisk sunkig mellanösternstad."
Menar du Tel Aviv nu eller? En mellanösterstad är knappast sunkig per se och även om det finns sunkiga städer där så handlar det mycket om att stora delar av mellanöstern har fallit offer för USAs och Storbrittaniens imperialism.
"[...]kommer Malmö snabbt förfalla till en typisk sunkig mellanösternstad."
Menar du Tel Aviv nu eller? En mellanösterstad är knappast sunkig per se och även om det finns sunkiga städer där så handlar det mycket om att stora delar av mellanöstern har fallit offer för USAs och Storbrittaniens imperialism.
Citat:
Inga källor som vanligt. Här är en:https://affes.wordpress.com/2010/06/11/malmo-svenskar-i-minoritet-2018/
Citat:
Nu är arbetsandelen mycket låg för många invandringsgrupper och många av arbetena för de som arbetar är konstgjorda arbeten eller arbeten som bara gynnar andra invandrare som tolkar men som betalas av det offentliga.
"De svenskar som blir kvar är i stor utsträckning förvirrade vänstermänniskor som inte fattar att deras eget socialbidrag och välfärd kommer att förvinna i framtiden med fortsatt invandring."
Ja, det är därför dom rödgröna har egen majoritet i Malmö, eller vänta nu... :
: Du förstår inte det här med invandring förstår jag också. Att invandrare på något sätt är dyrare än infödingar. Vet inte riktigt hur du tänker men jag vill gärna veta hur många år det tog från att du kom till Sverige till när du började betala skatt.
Ja, det är därför dom rödgröna har egen majoritet i Malmö, eller vänta nu... :
: Du förstår inte det här med invandring förstår jag också. Att invandrare på något sätt är dyrare än infödingar. Vet inte riktigt hur du tänker men jag vill gärna veta hur många år det tog från att du kom till Sverige till när du började betala skatt.En utomeuropeisk invandrare kostar i genomsnitt Norge 4,6 miljoner. Arbetar inte personen, vilket kommer att vara standard för alla analfabetiska somalier som Sverige massimporterar, är kostnaden 14 miljoner kronor. Styck.
http://snaphanen.dk/2013/06/09/sondagskronika-hemligheten/
En sådan massinvandring och allmän välfärd är givetvis ohållbar. Således måste den allmänna välfärden avvecklas om massinvandringen fortsätter. Vilket är orsaken till att exempelvis SAF och alla nyliberaler är entusiastiska förespråkare för massinvandring.
De ointelligenta autonoma förstår inte att de bara är nyttiga idioter åt nyliberalerna. En dag kommer man dag yrvaket vakna upp och undra vad som hände med välfärden och de egna socialbidragen.
Senast redigerad av Murvelo 2013-07-02 kl. 23:49.
Senast redigerad av Murvelo 2013-07-02 kl. 23:49.