Citat:
Ursprungligen postat av
ninjutsu
Du verkar ju dock grunda ditt agg på att du själv är en svagsint och skör individ som gick ner dig i ett missbruk och sedan bortförklara din egen sinnessvaghet där du istället skyller på drogerna... Alla går liksom inte ner sig i missbruk så det finns ingen anledning att straffa eller ha ihjäl människor bara för att de drogar.
Svenskarna är en utrotningshotad grupp i stort sett men du vill rensa bort ännu mer folk för att de drogar? Är du en judelakej eller bara helt galen?
Jag var ung, naiv och väldigt svagsint när jag började med droger, är i och för sig fortfarande väldigt ung. Fel umgängeskrets, dålig uppfostran och såg upp till helt fel människor ledde till ett i slutändan ganska tungt missbruk. Idag är morfar min idol
Men jag undrar ändå hur ni kommit fram till det ni kommit fram till, är det när ni suttit i hamnen med någon intressant bok, fullmunderad i äkta Sherlock Holmes rock och rökt ett pipstopp och smålyssnat på alkisarna och knarkarna eller kommer det från något annat håll?