2013-09-06, 08:32
Bannlyst
jag hatar att se alla stugor där svenne-bananer är på sommaren och sitte roch grillar gris-kött i 2 månader om året, resten av året är stugan TOM , 10 månader!!!
När det samtidigt finns 40 miljoner muslimer som skulle ge allt för att bo där!

det är girigt med SOMMAR-stugor, en stuga ska gälla året runt och jag HOPPAS och BER att migrationsverket kan ge ut stugor till flyktingar.
Citera
2013-09-06, 09:05
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muslimkille
jag hatar att se alla stugor där svenne-bananer är på sommaren och sitte roch grillar gris-kött i 2 månader om året, resten av året är stugan TOM , 10 månader!!!
När det samtidigt finns 40 miljoner muslimer som skulle ge allt för att bo där!

det är girigt med SOMMAR-stugor, en stuga ska gälla året runt och jag HOPPAS och BER att migrationsverket kan ge ut stugor till flyktingar.

Problemet är väl att de inte ger någonting alls för det?
Citera
2013-09-06, 09:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Problemet är väl att de inte ger någonting alls för det?

nej för dom inte har PENGAR utan måste få hjälp ....kom igen TÄNK lite
Citera
2013-09-06, 09:09
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
nej för dom inte har PENGAR utan måste få hjälp ....kom igen TÄNK lite

Det är väl du som borde tänka lite eftersom du inte begrep att det var just det jag skrev.
Citera
2013-09-06, 09:12
Bannlyst
Citat:
Det är väl du som borde tänka lite eftersom du inte begrep att det var just det jag skrev.

jo men flyktingar kan inet betala ...

men lyssna nu, är det RÄTT att hus kan STÅ TOMMA i 10 månader för att svennebanan inte vill grilla på vintern när det finns muslimska pojkar som tvingas GÅ ÖVER HELA JORDEN FÖR ATT FÅ TAK!?
Citera
2013-09-06, 09:14
Medlem
Ghulers avatar
Citat:

men lyssna nu, är det RÄTT att hus kan STÅ TOMMA i 10 månader för att svennebanan inte vill grilla på vintern när det finns muslimska pojkar som tvingas GÅ ÖVER HELA JORDEN FÖR ATT FÅ TAK!?

Bara för att de är så jävla stendumma att de inte ens kan bygga en hydda av kamelskit innebär inte att de ska besudla svenskars sommarstugor.
Citera
2013-09-06, 09:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Bara för att de är så jävla stendumma att de inte ens kan bygga en hydda av kamelskit innebär inte att de ska besudla svenskars sommarstugor.

sjukt jävla EGO och rasist tänk!!!
Citera
2013-09-06, 09:17
Medlem
watson6669s avatar
Citat:

Det är klart som fan det är rätt, om nu den som äger stugan vill det.
Sen är det rätt få fritidshus som står tomma så länge, utan nuförtiden nyttjas de året runt.
Citera
2013-09-06, 09:19
Bannlyst
Citat:
Det är klart som fan det är rätt, om nu den som äger stugan vill det.
Sen är det rätt få fritidshus som står tomma så länge, utan nuförtiden nyttjas de året runt.

jaja, men hus som STÅR TOMMA bör givetvis delas ut till flyktingar
Citera
2013-09-06, 09:20
Medlem
Ghulers avatar
Citat:

Du vet vilka det är som bygger skyskrapor nere i öknen va? Hint: Det är inte inavlade araber i alla fall.
Citera
2013-09-06, 21:22
Bannlyst
Citat:

Snarare du som är ego som tar för givet att svenskar ska SKÄNKA bort sina dyra stugor till inavlade apjävlar som aldrig kommer kunna bidra med ett piss till varken samhället eller landsbygden.
Citera
2013-09-06, 21:27
Bannlyst
Citat:

Det är ingen som tvingar dom att gå ända till Sverige. Anledningen till att dom går ÄNDA hit är för att dom är väl medvetna om vårat generösa bidragssystem.

Tror dessutom att Sverige är det enda landet i västvärlden där man som 30åring anses som ett barn. Men va vet jag, med tanke på deras låga intelligenskvot kanske dom (:läs mena-invandrarna) måste göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in