Citat:
Ursprungligen postat av
Babord
Jovisst och det kan vi ju göra! Men jag tycker det går för långt när MBoudine sida upp och sida ner här bedriver en formlig häxjakt på den kvarvarande familjen Palme, med ständiga antydningar men även rena påståenden om att de är inblandade i mordet!!!
Det märks ju även på MBoudines ständigt återkommande och mycket märkliga "bevisföringar", att han inte är vid sina sinnens fulla bruk! Men det tycker jag inte att familjen Palme skall behöva lida för !
Obsession ? Du återkommer ständigt till MIN psykstatus, men hur det står till med din egen är jag rätt säker på att du inte skulle våga be en psykiatriker uttala sig om .. Bäst att inte veta, då finns ju åtminstone hoppet kvar ?
Hur som helst, jag har aldrig i något inlägg påstått att familjen Palme är inblandad i MOP, däremot är jag övertygad om att Lisbet är inblandad i åtminstone mörkläggningen av mordet, eventuellt tidigare, vilket inte är riktigt samma sak som det du tillvitar mig. Men en omständighet som jag menar kan peka mot inblandning i mordet, eller kännedom om detta i förväg, slog mig för några dagar sedan, och jag tänkte återkomma till detta vid lämpligt tillfälle.