2013-08-28, 22:10
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
Här är Wages of Wins tips på hur säsongen kommer sluta efter att ha använt en jävla massa metrics http://wagesofwins.com/2013/08/26/the-nba-offseason-list-part-4-the-last-dress-rehersal/

Utah 7:a i West? (På RealGM finns ett nitiskt Jazz-fan som själv rankar sitt lag typ 27:a totalt)
Lakers jumbo? (Gärna för mig, men det är bara att glömma.)
Boston 8:a i East?

Tillåt mig skratta.
2013-08-29, 12:31
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerRoger
Utah 7:a i West? (På RealGM finns ett nitiskt Jazz-fan som själv rankar sitt lag typ 27:a totalt)
Lakers jumbo? (Gärna för mig, men det är bara att glömma.)
Boston 8:a i East?

Tillåt mig skratta.
Jag tycker om stats, men det visar väl att man inte kan dra alltför stora slutsatser, särskilt inte om man hittar på en massa saker själv.

Menar du förresten att Boston är för högt eller för lågt rankade? De kommer att göra upp om den sista slutspelsplatsen i bästa fall.
2013-08-29, 18:02
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Menar du förresten att Boston är för högt eller för lågt rankade? De kommer att göra upp om den sista slutspelsplatsen i bästa fall.

De är väl mitt i en rebuild (kanske med sikte på nästa draft)? Lär väl ta ett tag innan man hittar någon stadga utan Doc, KG och PP. Nu följer jag inte EC så noga, så du kanske har rätt i att de kan slåss om sista platsen ändå. Finns ju många svaga lag i East.
2013-08-29, 19:00
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Jag tycker om stats, men det visar väl att man inte kan dra alltför stora slutsatser, särskilt inte om man hittar på en massa saker själv.

Man har ju inte mycket att hänga i granen offensivt iaf, rondo o green liksom. Det finns många lag jag rankar högre än dem, tror snarare de kommer vara bobcats-klass dvs 12-13 i east
2013-08-30, 13:21
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotselleri
Man har ju inte mycket att hänga i granen offensivt iaf, rondo o green liksom. Det finns många lag jag rankar högre än dem, tror snarare de kommer vara bobcats-klass dvs 12-13 i east
Spelarmaterialet är sämre än de flesta östlagen, men de har mycket rutin. 8 är långt ifrån omöjligt, även om öst ser bättre ut än ifjol.
2013-08-30, 15:50
Medlem
Citat:
<wall of text>

Vad fan är det där för jävla skit lista? Hoppas fan att personen som skrev skiten inte var seriös.
2013-08-30, 16:10
Medlem
Konstig lista alla vet att Wes Johnson kommer bli den nya LeBron James och Kobe kommer tillbaka bättre än någonsin.

Swaggy P sixth man of the year.

Lakers etta
2013-09-05, 03:10
Medlem
Tror ni det blir någon vengeance för d-rose iår? http://www.youtube.com/watch?v=ll9s7twDbbQ
Och hur är det med Westbrook? Är han återställd sen skadan?
2013-09-05, 13:24
Medlem
fredrocks avatar
Viasat/Viaplay kommer att visa tre matcher per omgång, bara som en heads-up.
2013-09-05, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plecto
Tror ni det blir någon vengeance för d-rose iår? http://www.youtube.com/watch?v=ll9s7twDbbQ
Och hur är det med Westbrook? Är han återställd sen skadan?
Men nej, Rose var redan innan skadan en sjukt överskattad spelare och han är knappast bättre nu. Han är ineffektiv, har ett dåligt skott och är skadebenägen. Han förtjänade inte sin MVP och kommer aldrig kunna leda Bulls till Finals. Han är medelmåttig defensivt och har inga som helst ledarkunskaper.

För i helvete, sluta överskatta Rose bara för att media suger av honom i jakt på nya Jordan.
2013-09-05, 14:49
Medlem
Sobofieds avatar
Meh, hade det inte varit för mvpn hade jag inte tyckt han var överskattad. Pretty clearly ligans näst bäste pg innan skadan.
2013-09-05, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobofied
Meh, hade det inte varit för mvpn hade jag inte tyckt han var överskattad. Pretty clearly ligans näst bäste pg innan skadan.
Utöver CP3 är Wesbrook och Parker bättre än Rose. Säkert någon mer som jag har glömt. Kyrie och John Wall är där uppe och nosar också.

Fansen försöker få det till att han är en av ligans fem bästa spelare och det är tamejfan tragiskt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in