2013-09-04, 04:04
Medlem
Snart har jag 7 dagar för mig själv, yay! Hur mixar/schemalägger man så man kan vara hög i en så lång period utan att må dåligt? Har börjat göra ett schema, kommer det funka eller är det knasigt någonstans?

Citat:
Alternativ 1
Morgon:Pizza, Metadon 10mg
Förmiddag: 50mg Amfetamin oralt
Eftermiddag:50mg Amfetamin oralt, Metadon 5mg
Kväll:0,25mg Xanor, Cannabis, Pizza, Film
Citat:
Alternativ 2
Morgon:Pizza, Tramadol 250mg
Förmiddag: 50mg Amfetamin oralt
Eftermiddag:50mg Amfetamin oralt,
Kväll:1mg Subutex, Cannabis, Pizza, Film, 0,25mg Xanor

Målet är att må gott medan man sitter uppe halva natten i vardagsrummet och ser på skitfilmer som går på typ tv4!

Vill egentligen både ha meta och sub men det går väl inte så bra :/ Vill göra ett mer avancerat schema där jag växlar dag till dag, men det är för svårt! Har någon nåt tips?

Hur gör ni när ni planerar era dagar, och tycker ni opiater är bra till att se på tv eller orkar man inte?
Citera
2013-09-04, 05:31
Medlem
svartwhites avatar
Jag hade kört med alternativ 2.
Har dock aldrig testat metadon, kanske är mycket skönare än sub? =)

Mvh
Citera
2013-09-04, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartwhite
Jag hade kört med alternativ 2.
Har dock aldrig testat metadon, kanske är mycket skönare än sub? =)

Mvh
Det är det jag inte vet När man läser om Metadon så låter det nästan som att man blir en dåsig zombie bara. Är det verkligen lika trevligt som Subutex?
Citera
2013-09-04, 05:49
Medlem
BigFatCones avatar
Är det inte bättre att ge sig på lite droger som du inte har testat? Kanske någon rolig hallucinogen eller varför inte MDMA. Visst, det är inte zonka i soffan-droger men det ger i mina ögon mer än alternativen som angetts. Dessutom, varför följa samma mönster varje dag? Vidare bör man ha toleransökning med i åtanke, det går fort som fan.
Citera
2013-09-04, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Är det inte bättre att ge sig på lite droger som du inte har testat? Kanske någon rolig hallucinogen eller varför inte MDMA. Visst, det är inte zonka i soffan-droger men det ger i mina ögon mer än alternativen som angetts. Dessutom, varför följa samma mönster varje dag? Vidare bör man ha toleransökning med i åtanke, det går fort som fan.
Har drag av schizofreni så jag gillar inte hallucinogener eller MDMA som engagerar sinnet för mycket. Samma med CB och tjack egentligen. Tar bara sånt när jag har opiater i systemet, och bara i små doser! :--)

I ena hörnet har vi Sub8an och i andra hörnet står Metadon. Vilken ska vinna äran att få besöka mina receptorer? Är Meta skönt eller slår det bara ut användaren i sin kraft? Går det att köra Sub många dagar i rad?

Mvh DiCapLock
Citera
2013-09-04, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiCapLock
Har drag av schizofreni så jag gillar inte hallucinogener eller MDMA som engagerar sinnet för mycket. Samma med CB och tjack egentligen. Tar bara sånt när jag har opiater i systemet, och bara i små doser! :--)

I ena hörnet har vi Sub8an och i andra hörnet står Metadon. Vilken ska vinna äran att få besöka mina receptorer? Är Meta skönt eller slår det bara ut användaren i sin kraft? Går det att köra Sub många dagar i rad?

Mvh DiCapLock

Har aldrig provat Metadon, men dock en polare gick på det ett tag tillsammans som jag gick på sub, och måste ju säga att man blir iallafall LIITEE roligare på sub:8an. Skulle gissa på att till en film är den nog inte så rolig. Då hade jag nog kört på alternativ 1 egentligen men byta ut metadon mot sub :P
Citera
2013-09-04, 08:17
Medlem
centralSs avatar
Varför ska du blanda opiater med centralstimulantia?
Citera
2013-09-04, 08:42
Medlem
dcafes avatar
Opiater innan du tar stimulantia är betydligt mer riskfritt än opiater efter du tagit stimulantia. I alla fall så pass långvariga opiater.

Risken med att blanda består i princip i att du får för stark dos opiat men att detta inte märks när du samtidigt blir påverkad av en stimulantia. När amfetaminet (eller dylikt) går ur så slår opiaten till med full kraft och överdosen är ett faktum.

Även om de doser du planerar kvällstid inte borde vara farliga, om du klarar morgondosen bra, så är det aldrig en bra idé att lära sig dåliga vanor. Just kombinationen benzo och opiater på kvällen när man vill sova efter amfetaminintag är något som i längden släkt väldigt många liv när doserna ökat.

Det är bättre att köra en mer kortverkande stimulantia på eftermiddagen istället. Kokain är ju inte alls samma sak som amfetamin givetvis, och leder gärna till att man vill inta alkohol, vilket är en dålig idé i sammanhanget. Men i övrigt vore koakin säkrare på eftermiddagen om du planerar ta en opiat och benzo på kvällen.
Citera
2013-09-04, 09:02
Medlem
Cybersluts avatar
Metadon > Subutex, any time...
Citera
2013-09-04, 09:13
Medlem
loakses avatar
Börja jobba istället din pundare.
Citera
2013-09-04, 11:11
Medlem
Big.Bangs avatar
Ska du knarka i en vecka kan du nog inte undvika att må lite dåligt i slutet av veckan. Jag skulle ha bjudit in några vänner och rökt cannabis de flest kvällarna, samt kört MDMA och tagit sub enstaka dag. Typ:

Måndag: Cannabis
Tisdag: Cannabis
Onsdag: MDMA
Torsdag: Cannabis
Fredag: Opiat
Lördag: Cannabis
Söndag: Opiat

Sprid ut det lite så istället för att ta 100 substanser varje dag, var rädd om dig!
Senast redigerad av Big.Bang 2013-09-04 kl. 11:15.
Citera
2013-09-04, 12:29
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyberslut
Metadon > Subutex, any time...
Detta.

Jag hade inte blandat Metadon med Amfetamin, så ta det för sig. Metadon och benso är riktigt mysigt, speciellt någon med bra muskelrelaxerande egenskaper. Den kombon är dock väldigt farlig, så håll doserna låga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in