2013-09-03, 22:22
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
En punktlista med nyheter för de som inte orkar läsa previewsen:
http://www.gtav.net/news/4575/gtav-hands-on-previews-amp-new-screenshots
2013-09-03, 22:32
Medlem
yedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Kanske för att ingen håller med dig?

Men för att svara på din fråga, nej.
Jo!

Gameplay

Riktigt flygplan

Tycker planet i spelet ser jävligt långsamt ut. Men det är klart, det kanske inte vore så kul att kunna flyga över hela kartan på 5 sekunder ifall den åkte i Mach 2.
2013-09-03, 22:37
Medlem
EggBoxJuans avatar
Tänk om man hade jobbat som nattvakt på ett lager där lådor med spelet förvarades, färdiga för att levereras, hade man kunnat motstå frestelsen?
Kanske är det så att den fysiska versionen också måste aktiveras online och inte fungerar innan den 17:e.
Finns det något spel till PS3 som behövts aktiveras online för att kunna spelas?
2013-09-03, 22:52
Medlem
zeeekes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yedi
Jo!

Gameplay

Riktigt flygplan

Tycker planet i spelet ser jävligt långsamt ut. Men det är klart, det kanske inte vore så kul att kunna flyga över hela kartan på 5 sekunder ifall den åkte i Mach 2.

Om du tycker att Planet i spelet var långsamt, se detta då Också Ett f16 plan.
http://www.youtube.com/watch?v=SnzVur09Qbs

Bara för att planen kan flyga i mach 2 så betyder det inte att de inte kan flyga i 100 km/h
2013-09-03, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Snackar du bara skit eller gillar du också att äta det?

Bilhallen ovan i hans inlägg kan man se i den officiella multiplayer-videon för GTA V som släpptes för mindre än en månad sedan: http://youtu.be/olEGtoYs_8A?t=1m49s

Jag är fullt medveten om detta. Det du dock inte har noterat (eftersom du inte är ett lika hängivet GTA fan som vad jag är) så kommer både skorna och byxorna från original texturer i GTA IV. Vet du inte hur det ligger till så ska du inte kommentera heller
2013-09-03, 22:55
Medlem
beerklunkers avatar
Jag tycker dock att man tjatar JÄVLIGT mycket om rån i alla trailers.
Är rån mot banker och butiker det ända man ska syssla med eller?
2013-09-03, 23:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
Jag tycker dock att man tjatar JÄVLIGT mycket om rån i alla trailers.
Är rån mot banker och butiker det ända man ska syssla med eller?

Rån är något som har saknats i de tidigare GTA-spelen, iaf på den nivån som V har tagit det till. Mitt favorituppdrag p Vice City är bankrånet, detsamma gäller bankrånet i 4an när man rånar banken tillsammans med irländarna. Och hur kan man glömma bort exempelvis Catalinas uppdrag i San Andreas!

Är personligen sjukt taggad inför att kunna råna både på högre nivåer, (uppdrag), men också lite som man vill. Att vi dessutom kommer kunna råna online tillsammans (!!!) gör det bara ännu bättre Pengarna kommer spenderas på dyra fordon och kläder
2013-09-03, 23:16
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Rån är något som har saknats i de tidigare GTA-spelen, iaf på den nivån som V har tagit det till. Mitt favorituppdrag p Vice City är bankrånet, detsamma gäller bankrånet i 4an när man rånar banken tillsammans med irländarna.

Är personligen sjukt taggad inför att kunna råna både på högre nivåer, (uppdrag), men också lite som man vill. Att vi dessutom kommer kunna råna online tillsammans (!!!) gör det bara ännu bättre Pengarna kommer spenderas på dyra fordon och kläder
Jo men det är det ÄNDA dom har tagit upp i alla trailers som visats om vad för uppdrag man faktiskt ska göra, och dom har visat en jävla massa rån
Jag vill ju döda maffiabossar, kidnappa folk och utrota gäng också, fan inte bara råna banker från början till slut
2013-09-03, 23:24
Medlem
Costanza101s avatar
Vad tycker alla andra om uppdragen? Hur vill ni det ska se ut? Vad är era favoriter från de andra spelen?
2013-09-03, 23:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
Jo men det är det ÄNDA dom har tagit upp i alla trailers som visats om vad för uppdrag man faktiskt ska göra, och dom har visat en jävla massa rån
Jag vill ju döda maffiabossar, kidnappa folk och utrota gäng också, fan inte bara råna banker från början till slut

Så har jag inte uppfattat det. Jag ser det mer som att Michael är rånaren. Trevor påstås ju vilja ha med allt rör pengar att göra i sitt område, vilket förmodligen kommer resultera i konflikter med bikergäng angående knark, andra bountyhunters när de jagar samma bounty o.s.v.

Franklin vill ju ta sig ifrån "the hood", men eftersom att han har vuxit upp där och har vänner därifrån kommer det med stor sannolikhet resultera i att han blir en del av de intriger och konflikter som uppstår i ghettot, som exempelvis drive bys, gängkrig, kidnappning och utpressning av andra gangsters, personliga konflikter (flickvänner och systrar som umgås med fel snubbar, gängmedlemmar som sviker o.s.v.).
2013-09-04, 00:43
Medlem
LnZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcdahlen
Jag är fullt medveten om detta. Det du dock inte har noterat (eftersom du inte är ett lika hängivet GTA fan som vad jag är) så kommer både skorna och byxorna från original texturer i GTA IV. Vet du inte hur det ligger till så ska du inte kommentera heller

Du har ack så fel efterssom alla dem bilderna är från en batch bilder som kom i sammband med Gta Online trailern, du kan se alla här: http://www.computerandvideogames.com/viewer.php?mode=article&id=308151

Sen så undrar jag hur du tänker, kan man inte ha likadana vanliga blåa jeans och skor i två olika spel?
Du tänker inte på att kläderna ser likadana ut efterssom det är samma spelmotor som används?
Skorna har jag förövrig aldrig sett i Gta IV.

Sen så ser ju faktist Gta IV San Andreas ut som piss i jämnförelse.
https://www.youtube.com/watch?v=vW-R2euGBG4
Senast redigerad av LnZ 2013-09-04 kl. 00:49.
2013-09-04, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
En punktlista med nyheter för de som inte orkar läsa previewsen:
http://www.gtav.net/news/4575/gtav-hands-on-previews-amp-new-screenshots

Your character's health regenrates to 50% only, står det här! Vad menar dom med detta? låter konstigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in