Söker filmer som ger en skön/god/mysig/bra känsla som filmen Lost In Translation. Helt underbar film, kan inte sätta fingret på vad det var som gjorde den bra men det är en välförtjänt tia enligt mitt tycke. Så något liknande hade inte varit helt fel.
* Filmer med mer verklighetstrogen och action och slagsmål. Tråkigt med filmer där personer klarar av att få en massa slag och sparkar och kan resa sig som inget hänt och ge tillbaka. Vill ha det mer realistiskt.
* Filmer där det händer mystiska saker som karaktärerna i filmen har svårt att fatta hur och varför det händer om ni fattar vad man menar om nu nån film innehåller sånt.
Inatt vill jag se en film där en person ligger i underläge och är totalt knäckt pga sin situation eller sociala omständigheter, men visar sig komma tillbaka och ge tillbaka. Typ underdog, kampvilja, frustration, depression tema.
Inatt vill jag se en film där en person ligger i underläge och är totalt knäckt pga sin situation eller sociala omständigheter, men visar sig komma tillbaka och ge tillbaka. Typ underdog, kampvilja, frustration, depression tema.