2013-09-02, 16:21
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Det är en av Europas mest respekterade sporttidningar...
Samtidigt väldigt luriga vid Silly Season. Slänger omkring galna rykten hit och dit och påminner mycket om engelska sensationstidningar.
2013-09-02, 16:21
Medlem
Är det någon som sett någon seriös sida skylta med ryktet att Mata är på gång till Liverpool?
2013-09-02, 16:22
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temp.User
Är det någon som sett någon seriös sida skylta med ryktet att Mata är på gång till Liverpool?

Det kan du nog glömma.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jedigovna
Tacka fan att kärringen stack från Sportbladet Live, vilken jävla röst..
Amen på den, hon var ju fan i klass med brudjäveln som numera kommenterar Serie A på tv4sport Xtra
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temp.User

Nej. Men det låter snarare som att Liverpool var seriöst intresserad av ett lån samtidigt som Chelsea isåfall ville sälja medan slutligen Mata inte alls ville gå till Liverpool.

Edit: Enligt Marca har Chelsea avslagit ett bud på 300 miljoner från Liverpool.
2013-09-02, 16:24
Medlem
zizacons avatar
Oavsett vad som händer med Özil så behöver Arsenal en striker, jag undrar vad man har i kikaren. Demba Ba ryktas det om, men tänker Chelsea verkligen låna ut honom till en rival? Någon stjärna blir det förstås inte men det finns ju spelare som vore väldigt intressanta i segmentet under.
2013-09-02, 16:24
Bannlyst
Enligt Marca har Liverpool lagt bud på Mata. 30 milj eu

EDIT: Chelsea har nobbat. PSG sägs lägga bud snart.
2013-09-02, 16:26
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Oavsett vad som händer med Özil så behöver Arsenal en striker, jag undrar vad man har i kikaren. Demba Ba ryktas det om, men tänker Chelsea verkligen låna ut honom till en rival? Någon stjärna blir det förstås inte men det finns ju spelare som vore väldigt intressanta i segmentet under.

Skulle ju gärna se Benteke. Men Aston Villa vill nog ha rätt mycket dineros. Han skrev ju nyligen på ett långt kontrakt dessutom.
2013-09-02, 16:27
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon

Ryktas ju om Abel Hernandez.
2013-09-02, 16:29
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Ryktas ju om Abel Hernandez.

Fortfarande? Jag såg det igår, idag har jag inte haft möjlighet att följa det. Vad tycker vi om Hernandez då?
2013-09-02, 16:30
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Skulle ju gärna se Benteke. Men Aston Villa vill nog ha rätt mycket dineros. Han skrev ju nyligen på ett långt kontrakt dessutom.

Äsch Giroud är bättre.
2013-09-02, 16:31
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Äsch Giroud är bättre.

Vill man ha fransosen som nummer ett så kan det ju vara bra att plocka in Ba som ersättare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in