2013-09-02, 16:15
Medlem
Özil är en SJUKT bra värvning. Gött att se Wenger knäppa alla jävla gnäll-miffon på näsan.
2013-09-02, 16:15
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
Okej, enligt L'Equipe som är en väldigt trovärdig tidning så kommer PSG lägga bud på Mata senare ikväll.

Cyril Olives på L'Equipe som kommer med informationen. Nån som vet hans trackrecord?

hahaha, Léquipe är INTE en trovärdig tidning...
2013-09-02, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Det beror på vilka anfallstyper vi snackar om. Vissa är bara målskyttar medan andra har ett större register.

Benzema skapar fler lägen, är en bättre framspelare, kombinerar bättre och håller i bollen bättre. Benzema gjorde en färre assist än Özil förra säsongen. Ska vi bortse från det och bara räkna antal mål?
Kan hålla med om att Benzema är en bättre framspelare, medan jag tycker att Higuain är en bättre målsytt. Med Modric, Isco, Özil, Bale, Ronaldo, Di Maria känner jag att man hellre hade behövt en rakare anfallare i Higuain.

Dock så räknade ingen med att assistkungen Özil skulle säljas i sista stund, så när man tänker efter så kanske det ändå var bättre med en försäljning av Higuain än Benz. Sedan beror det också på hur man väljer att göra med Bale och Ronaldo vad gäller positioner.
Medlem
thatis7tisshows avatar
Hellre att Mata går till PSG än Liverpool eller Tottenham. Tror dock att han stannar, speciellt nu när Moses stack på lån.
Medlem
elefantbajs2100s avatar
Om någon vill se Sky sports massiva rapportering detta sista dygnet, har jag verktygen.

PM.
2013-09-02, 16:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gato12

De hade ju rätt om Cavani iaf.
2013-09-02, 16:18
Medlem
gurka5OOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
Okej, enligt L'Equipe som är en väldigt trovärdig tidning så kommer PSG lägga bud på Mata senare ikväll.
Skulle PSG få Mata så skulle dom kunna utmana ordentligt i CL. Tycker av dom PSG matcher jag har sett att det dom saknade mest var en spelskicklig offensiv mittfältare då pajjas-Pastore inte duger. Skulle dom även plocka en defensiv mittfältare så skulle dom hamna minst i semi tror jag
Cyril Olives på L'Equipe som kommer med informationen. Nån som vet hans trackrecord?

Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Özil är en SJUKT bra värvning. Gött att se Wenger knäppa alla jävla gnäll-miffon på näsan.
Dra inga förhastade slutsatser nu...
2013-09-02, 16:19
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jinglebear-Cherry
Satt just och funderade på det. Uniteds centrala mittfält är riktigt tunt. Man har Carrick, Cleverley (som inte ska starta i ett lag som United) och Anderson. Utöver dessa tre kan Giggs, Jones och till viss del Rooney lira på det centrala mittfältet. Giggs bör fasas ut snart (hur är det möjligt att han lirar längre?) och Rooney vill lira högre upp. Fletcher kanske kommer tillbaka någon gång, men man ska nog inte ha några som helst förväntningar på honom.

Det är alltså tydligt att mittfältet måste förstärkas. Köper man både Herrera och Fellaini nu känns det stabilt, annars hade man nog varit tvungen att köpa 1-2 nästa sommar ändå. Så jag tycker inte att det känns helt otroligt att man värvar båda, nej!

Däremot så skulle jag gärna se att man sket i Fellaini, knyckte Herrera nu och lägger ett monsterbud på Gündogan nästa sommar.

Gündogan är världsklass men blir svår att värva.

Det kanske blir så att Fellaini går till Arsenal som Defero var inne på? Jag hoppas att det är han som drar dit och inte Özil.
Senast redigerad av TKD_1337 2013-09-02 kl. 16:21.
2013-09-02, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12

Det är en av Europas mest respekterade sporttidningar...
2013-09-02, 16:20
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Så då har både Wenger och Löw fel och du har rätt.
Finns inga rätt och fel, däremot kommer Podolski mer till sin rätt på topp. Men det förutsätter att det finns bättre alternativ på kanterna.
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Det är en av Europas mest respekterade sporttidningar...

Jag vet.

Men inte vad gäller silly.
Medlem
Tacka fan att kärringen stack från Sportbladet Live, vilken jävla röst..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in