2013-09-02, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Sakho och llori officiellt klara för Liverpool. Intressanta spelare verkligen. frågan är vilka som skall spela när Toure kommer tillbaks samt att Skrtel spelade fantastiskt går.

http://www.pldirekt.se/2013/09/02/klart-liverpool-varvar-tva-mittbackar/
Vad i hela friden ska vi med llori till?
Skrtel, Agger, Toure, Sakho, Coates Wisdom, llori... Wisdom är egen produkt och måste gå före llori alla dagar i veckan?
2013-09-02, 11:44
Moderator
zanteras avatar
Özil är en favoritspelare, men jag hoppas nästan att Moyes inte värvar honom då man redan slaktar Kagawa tillräckligt, och det skulle vara ännu förödande om man tog in Özil och inte använde honom.

Vore en rolig värvning för Arsenal dock.
2013-09-02, 12:05
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temp.User
Vad i hela friden ska vi med llori till?
Skrtel, Agger, Toure, Sakho, Coates Wisdom, llori... Wisdom är egen produkt och måste gå före llori alla dagar i veckan?

Liverpool lär försöka hitta en klubb som vill låna Wisdom och Skrtel kan mycket väl säljas nu när man fick klart med Sakho. Coates skulle ha sålts om han inte hade blivit skadad så han har ingen framtid i klubben.

Backuppsättningen lär bli Toure, Agger, Sakho, Illori, Johnson, Enrique, Cissokho och Kelly. De borde räcka, Kelly kan ju spela mittback om de behövs.
2013-09-02, 12:06
Medlem
anteri17s avatar
Bild verkar vara säkra på att Arsenal landar Özil.

Vad är procentsatsen på att han kommer till Arsenal? 50%?
2013-09-02, 12:08
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Özil är en favoritspelare, men jag hoppas nästan att Moyes inte värvar honom då man redan slaktar Kagawa tillräckligt, och det skulle vara ännu förödande om man tog in Özil och inte använde honom.

Vore en rolig värvning för Arsenal dock.

Tanke på hur länge Moys varit i United kanske man skall vänta lite innan man uttalar sig för mycket om hans behandling av Kagawa. Jag är helt övertygad om att Kagawa kommer vara given om ett par matcher.
2013-09-02, 12:10
Moderator
zanteras avatar
Det är självklart bara början på säsongen, men då Man United knappt spelar ett spelsystem där Kagawa/Özil är optimalt så är det nog bättre både för Özil och Man United att de köper en mer central mittfältare, istället för en offensiv playmaker i nr10-rollen.
2013-09-02, 12:15
Medlem
DifMackans avatar
Som Milanista tar dessa ständiga rykten om El Shaarawy mig mycket hårt. Nu pratas det återigen om Man C och 300 millar. Då han satt på bänken igår måste det ligga nåt i detta.

Den överlägset mest lovande spelaren i ett Milan som har ihoppusslats av bosman-värvningar, andra klubbars icke önskvärda och nedprutade "strax under toppskiktet"-spelare.
En spelare som enligt silly-rykten dessutom deklarerat sin kärlek till klubben genom att tacka nej till andra klubbar som erbjuder bättre bättre betalt.

Eller har jag fel? Ska Milan känna sig nöjda med 300 millar extra i kassan? Hur ska detta sluta? Balotelli till Juve till slut också eller?????
2013-09-02, 12:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Bild verkar vara säkra på att Arsenal landar Özil.

Vad är procentsatsen på att han kommer till Arsenal? 50%?

Det kommer svänga ett antal gånger under dagen... Ena stunden är han klar och i nästa stund har han nobbat Arsenal. I natt har vi svaret

Men om jag var ganska förhoppningsfull igår så är det något mer dämpat idag. Just nu sitter jag mest och hoppas att det blir några värvningar alls...
2013-09-02, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DifMackan
Som Milanista tar dessa ständiga rykten om El Shaarawy mig mycket hårt. Nu pratas det återigen om Man C och 300 millar. Då han satt på bänken igår måste det ligga nåt i detta.

Den överlägset mest lovande spelaren i ett Milan som har ihoppusslats av bosman-värvningar, andra klubbars icke önskvärda och nedprutade "strax under toppskiktet"-spelare.
En spelare som enligt silly-rykten dessutom deklarerat sin kärlek till klubben genom att tacka nej till andra klubbar som erbjuder bättre bättre betalt.

Eller har jag fel? Ska Milan känna sig nöjda med 300 millar extra i kassan? Hur ska detta sluta? Balotelli till Juve till slut också eller?????
Med Milan kan kan man aldrig vara säker längre. Kunde Silva skriva på nytt kontrakt för att nästa dag bli kickad av Galliani & co. så kan detta mycket väl hända. Det finns absolut ingenting som kan ligga som argument för en försäljning av EL92. Jag tror inte längre på skitsnacket om ekonomin, har inte Berlusconi råd med Milan så kan han lika gärna sälja klubben. Med alla dessa försäljningar av storspelare så kommer Milan vara en medioker Serie A-klubb de närmsta åren.

Dock måste man ge en liten applåd åt Galliani som lyckades ro hem Kaká gratis (!) samt få honom att gå med på 4 mille i lön, istället för 6 mille som Kaká ursprungligen ville ha. Ge oss Astori och behåll EL92 så är jag nöjd!
2013-09-02, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Liverpool lär försöka hitta en klubb som vill låna Wisdom och Skrtel kan mycket väl säljas nu när man fick klart med Sakho. Coates skulle ha sålts om han inte hade blivit skadad så han har ingen framtid i klubben.

Backuppsättningen lär bli Toure, Agger, Sakho, Illori, Johnson, Enrique, Cissokho och Kelly. De borde räcka, Kelly kan ju spela mittback om de behövs.
Det är sorgligt om vi lånar ut en egen produkt för att ersätta med köpespelare...
2013-09-02, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Det kommer svänga ett antal gånger under dagen... Ena stunden är han klar och i nästa stund har han nobbat Arsenal. I natt har vi svaret

Men om jag var ganska förhoppningsfull igår så är det något mer dämpat idag. Just nu sitter jag mest och hoppas att det blir några värvningar alls...

""BREAKING: PSG have outbid Arsenal for Ozil"
@tancredipalmeri"

Hur sant det är återstår dock att se. Manchester United har nekat att de har haft kontakt med Özil (SkySports)
2013-09-02, 12:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av misterunited
""BREAKING: PSG have outbid Arsenal for Ozil"
@tancredipalmeri"

Hur sant det är återstår dock att se. Manchester United har nekat att de har haft kontakt med Özil (SkySports)

Den där tancredipalmeri har ju skrivit en massa skit hela silly season känns det som. Inte ett rätt.

Bara för det så hittar väl den blinda hönan ägget den här gången...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in