Citat:
Ursprungligen postat av
kungalfonzo
Jag måste försvara unitedfansen lite här Liverpoolsupporter som jag är. Det är knappast en lätt uppgift Moyes har att axla SAF mantel. Pressen lär vara enorm direkt av att prestera, igår spelade united kanske inte sin bästa fotboll och Liverpool vann rättvist men jag är övertygad om att när vi summerar serien nånstans i Maj / April så är united med i toppen.
Det som saknades igår i united var en egen spelide, dom verkade mest springa runt som yra höns fast det var rätt skönt och se om jag skall vara ärlig 
Det där är ju dock standard på Anfield. Ifjol räddades vi av Shelveys utvisning och innan dess hade vi inte vunnit där sen 2007. Men det är enkelt för folk att dra igång en massa teorier om hur man inte längre kan vända matcher med Moyes eller att man överpresterat. Jag tror kanske inte att man vinner ligan i år men på vissa här låter det som att man får vara glad om man fixar en EL-plats. 4 poäng efter att ha mött Swansea, Chelsea och Liverpool är inte direkt katastrof, varav 2 matcher varit på bortaplan.
Nåväl, det är Off topic för tråden.
Mycket olika bud vad som gäller för Fellaini. Mirror hävdar att man vill ha Zaha på lån för att släppa Fellaini. Men det mesta tyder på att man vill ha klart med Mccarthy som ersättare först.
Ryktas även om att Everton är intresserade av Feyenoords Martins Indi som ersättare om man skeppar iväg Baines, men det hoppas jag att det inte blir något med.