2013-09-02, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
En annan som naturligtvis inte kan hålla sig borta från deadline day.

Gary Jacob @garyjacob

QPR Redknapp targets three old boys at Tottenham (Adebayor, Defoe and Assou-Ekotto) other transfer news http://www.thetimes.co.uk/tto/sport/football/article3857869.ece …

Ingen deadline day utan att arry vevar ner bilrutan och ger en intervju!
2013-09-02, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
It´s fucking Deadline-day!

Blir intressant att se vad som händer med:

Suarez
Mata
Kagawa (Ryktet om PSG är definitivt felaktigt)
Özil
2013-09-02, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Ingen deadline day utan att arry vevar ner bilrutan och ger en intervju!

Eller köper någon gammal adept.
2013-09-02, 00:48
Medlem
OleYellers avatar
Tid för den här godbiten: http://www.youtube.com/watch?v=h_f1N51Gv9c
2013-09-02, 00:50
Avslutad
Citat:
It´s fucking Deadline-day!

Gissar på:
Fellaini till United
Suarez till Real
Özil till Arsenal
Kagawa till PSG

Har svårt att se någon annan stor värvning. Skulle kunna vara Di Mara/Benzema också.

Det är ju inga små affärer vi snackar om här. Ska väl extremt mycket för att alla dessa fyra spelare ska byta klubb..
2013-09-02, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plasil
Om det nu stämmer att Özil är nära Arsenal, hur kommer det sig att United inte är närmare honom? Större klubb, större vinnarmentalitet (nej jag trollar inte, jag håller själv på Arsenal) och där lär han ju vara direkt välkommen som CM. Det kommer han självklart att vara i Arsenal också men där kommer han att roteras som tia och ute till höger med bl a Walcott, Cazorla och Rosicky. Özil ska gå före alla dessa, det är inget snack om saken. Men jag tror att han hade varit "mer given" i United.

Han passar ej i Uniteds spelsätt. De är inte intresserade av en offensiv central fältare. Moyes föredrar ett 4-4-2/4-4-1-1 med två forwards på banan. Özil och Carrick skulle bli alldeles för obalanserade och odynamiska som två innerfältare. Ytter för Özil är att sätta honom på fel plats. Han ska vara 10:an i ett 4-2-3-1. Det borde vara tämligen givet för en som är intresserad av fotboll. Därav passar han perfekt för Arsenal.

Om United bara vill spela med en forward hade ngn av Rooney/Welbeck/Chicarito inte varit kvar i klubben. De lär släppa Kagawa också då han sitter på en postion som ej finns i United. Således tas Fellaini in som central fältare istället.
2013-09-02, 01:00
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Det är ju inga små affärer vi snackar om här. Ska väl extremt mycket för att alla dessa fyra spelare ska byta klubb..

Jaja. Men Özil och Fellaini är nära, och Kagawa kan nog gå lite varstans. Säljer Real Özil nu efter Kaka bör en till offensiv kraft in. Suarez är då ganska trolig. Annars får de en offensiv bredd med Jese, Di Maria och Morata... Katastrof egentligen för en klubb som Real.

Glömde Mata. För att göra dig glad så går han till Liverpool på ett lån. Högst otroligt dock.

Vad tycker ni om min tes om att Wenger har väntat ut alla andra toppklubbar? Fruktansvärt smart om det ligger något i det. För Özil är bättre än allt det har ryktats om de senaste åren. Helt underbart om det blir klart imorgon.
2013-09-02, 01:05
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Jaja. Men Özil och Fellaini är nära, och Kagawa kan nog gå lite varstans. Säljer Real Özil nu efter Kaka bör en till offensiv kraft in. Suarez är då ganska trolig. Annars får de en offensiv bredd med Jese, Di Maria och Morata... Katastrof egentligen för en klubb som Real.

Glömde Mata. För att göra dig glad så går han till Liverpool på ett lån. Högst otroligt dock.

Vad tycker ni om min tes om att Wenger har väntat ut alla andra toppklubbar? Fruktansvärt smart om det ligger något i det. För Özil är bättre än allt det har ryktats om de senaste åren. Helt underbart om det blir klart imorgon.

Exakt så Özil borde inte lämna.

Jag tror inte att vi är ute efter Suarez och ännu mindre att Liverpool kommer släppa honom nu.
Medlem
snillet_1s avatar
Arnautovic klar för Stoke. Vilken smäll!
Medlem
Citat:

Låter snarare som en efterkonstruktion för att rädda det egna skinnet..
2013-09-02, 01:06
Medlem
Citat:

Du tänker inte på vår andra spelare, Victor Moses?

2013-09-02, 01:08
Avslutad
Citat:

Jo,det känns nära med Özil och Fellani. Frågan är bara, varför ska Liverpool sälja Suarez under sista dagen? Och om man nu säljer honom, så måste ju det finnas någon ersättare?

Hade varit sjukt om alla dessa övergångar går igenom, men känns som att det är för lite tid. Så som du själv skriver så känns det ju rätt konstigt om dem släpper Özil, men inte får Suarez?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in