Så var det då dags, massa sketna landslag på kupongen men det är bara att köra på ändå.
Förövrigt tycker jag vi gör det till kutym att lyckönska varandra här när man plitar ner sin rad, det blir så mycket trevligare då och vi kan sannerligen behöva alla lyckönskningar vi kan få
M 64
Irland-Sverige 1X
Sverige blir som alltid överstreckat, frågan är varför. Irland är ett bättre lag i min bok, spelar hemma och bör vinna men jag tar med krysset av den enda anledningen att jag hoppas på det..
Tyskland-Österrike 1
Österrike är inget oävet lag men detta tar tyskarna!
Makedonien-Wales 1
Makedonien kanske inte är det mest kända gänget medan Wales är betydligt mer hemtamt. Dock spelar inte Bale 90 och även om han gjort det är Makedonien storfavorit i min bok!
Serbien-Kroatien 1
Sådana här möten brukar sluta med hemmasegrar och jag tror på det även nu! Kroatien är förvisso inget sketgäng men nej, hemmaplan avgör detta.
Skottland-Belgien X2
Belgien givetvis stor favorit och jag tror de kan ta detta med ett par bollar rent klassmässigt, men Skottland kan mycket väl bäras fram till ett kryss med lite tur. En rensare om inte annat.
Rumänien-Ungern 1
Återigen hemmaplansfördelen som avgör mitt tips. Hård kamp i toppen av gruppen.
Norge-Cypern 1
Här kommer det bli kryss bara för jag funderade på att ta med det men nej, även lusekoftorna får väl fan se till att ta en favoritseger någon gång!
Schweiz-Island 1X
Lagerbäck håller nollan till 90 Schweiz får straff och då avgörs det om mitt rensarkryss sitter eller ej.
Slovenien-Albanien 1X
Albanien är fortfarande lite utanför radarn men har gjort det bra i kvalet och kan mycket väl ta en pinne här. Dock är självfallet Slovenien favorit.
Italien-Bulgarien 1
1-0.
Nordirland-Portugal X2
Portugal är bättre men jag har ingen god känsla för dom här så krysset kommer med och många lag har ju tappat poäng på Nordirland genom åren.
Bosnien-Slovakien 1
Känns som den säkraste.
Polen-Montenegro 1X
Svår match men jag låter 1X vara men Montenegro är bra och kan störa rejält.
LYCKA TILL ALLA!