Citat:
Ursprungligen postat av
Stukatj
Hade för mig att det var något sånt. Ett riktigt kap så här med facit i hand. Real gör inte bara idiotiska affärer

Ser ut att bli en rätt fin vinst.
Fast nu har man ju Bale som ska in också. Det är helt enkelt så att Özil och Di Maria är överflödiga. Förstår det. Du har väl ett extra gott öga till Özil om jag inte minns helt fel
Lär bli något sånt ja. Tror Giroud kommer göra 20+ med den offensiva kvartetten som backar upp honom så egentligen behöver vi inte någon ny stjärnanfallare utan en bättre backup än Sanogo vore att föredra. Typ Quagliarella som det ryktats om. Eller Ba.
Vi har ju samtidigt sålt Higuain, Kaka och Callejon så jag tror man kan göra alla nöjda med speltiden. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så finns det ingen logik i att alla i en offensiv kvartett (t.ex. Benzema, Özil, Bale och Ronaldo) är självskrivna utan det måste roteras en hel del. Detta gäller dock inte Ronaldo som är i en klass för sig i laget.
Om någon till ska lämna så vill jag att di Maria gör det istället för Özil. Å andra sidan förtjänar Özil att vara startspelare i ett topplag.
Jo, Özil är en favoritspelare och spelar i min favoritklubb så det är lite svårt.