2013-09-01, 22:00
Bannlyst
Perez köpte Bale för att överglänsa Barcelonas värvning av Neymar, den enda spelare som skulle göra det var Premier leagues golden boy Gareth Bale, Perez tänker främst i termer av status och glamour än på det rent spelmässiga eller taktiska.
2013-09-01, 22:00
Medlem
marc0p0l0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Vad gick Özil för när han anslöt till Real från Bremen?

Runt 15 miljoner euro.
2013-09-01, 22:01
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elefantbajs2100
Eller fransmän? Koscielny, Sanogo, Sagna, Giroud, Diaby?

Eller spaggar? Cazorla, Monreal, Martinez, Bellerin, Arteta?

Eller britter? Wilshere, Walcott, Jenkinson, Gibbs, Chamberlain, Ramsey?

Team Europe!

Gillar dock att Wenger satsar på våra britter, 5 i startelvan idag. Det hör inte till vanligheterna.
Medlem
zizacons avatar
Citat:

Det var väl billigt så som jag minns det, han hade någon klausul. Real gör nog en fin vinst om det blir av.
Medlem
Untouchables avatar
Citat:
Han var äckligt billig vill jag minnas, kring 10 miljoner euro (+/-). Dock satt han på ett utgående kontrakt.
2013-09-01, 22:02
Medlem
Hoppas verkligen vi signar Özil. Jag lär drömma under natten..
2013-09-01, 22:02
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Svårt att peta Isco efter den inledning han haft i Realkarriären Men det vore synd att använda spelare som Isco och Özil i ett rotationssystem. Nåväl, vi får se hur det här utvecklar sig. Klart är i alla fall att det kommer bli en sjukt intressant morgondag

Jag vill inte se Özil och Isco dela på en plats utan. Bägge är mångsidiga. Så var det t.ex. mellan Özil och Kaka.

Jag kan fortfarande inte se att Özil ändrar sig men om vi nu utgår från att han flyttar så kommer väl Wenger använde sig av denna offensiva kvartett:

Giroud
Cazorla - Özil - Walcott
2013-09-01, 22:03
Medlem
tror özil bara hade 1 år kvar på kontraktet när han lämnade därav priset
2013-09-01, 22:03
Medlem
Alltså fan vilken let down detta kan bli nu också ifall han går till typ PSG eller United istället. Snälla, för en gång skull kan väl vi få köpa något stort också?

Funderar på om man ska skita i all internet idag och imorgon sen gå igenom allt i lugn och ro när fönstret är stängt. Problemet är ju dock ifall man möts av att Arsenals enda värvningar blev Viviano och Salomon Kalou. Plus Bendtner då...
2013-09-01, 22:04
Bannlyst
Citat:
18.000.000 € tror jag.
Medlem
Wiltons avatar
Real Madrid är dummare än jag trodde om dom släpper Özil.

Helvete vad förbannad jag blir om han går till Arsenal, ruggig vävning isåfall. Vi släpper Bale till fittorna så att rivalerna kan fynda och förstärka... Avgå!
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Finns det någon som helst trovärdighet i detta Özil rykte? Börjar bli optimistisk nu

Att det är på gång från klubbens och Reals sida vore väl rimligt att tro med tanke på alla jävla rapporter från alla tänkbara håll, och det tidigare snacket från bra källor om tyskar. Men att Özil verkligen vill gå till Arsenal vågar jag fan inte hoppas på. Det skulle fan inte förvåna mig om vi ser en Tottenham med Willian.

Om han verkligen är intresserad kan man bara be till gud att Wenger är Cazorlasnabb och slutför alltsammans illa kvickt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in