2013-08-26, 07:02
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagsForEnRiesen
Såg Erik i Pizza Hut på Medborgarplatsen under lunch tid häromdagen, då han klagade på att ananasen på pizzan var varma inte fan ska man få kalla ananas på en pizza?!
Sedan så klagade han även på personalen att servetterna som fanns att plocka var av "billigt material" och han ville ha de av "bättre material" eftersom buffé servetterna var "sossepapper".

Hur mongo kan man bli?

Stämmer alla förbluffande rapporter gällande sonen Eriks tokerier så ramlar en hel påse polletter ner. Rubbade individer har oftast fått med sig en hel del hemifrån. Fadern Fredrik är starkt misstänkt som den svaga länken i lille Eriks uppväxt. Hans oresonliga hat gränsande till fanatism och hans återkommande patologiska utfall mot SD tyder på ett själsligt inre i upplösningstillstånd. Inte konstigt att sonen beter sig som en stolle när han kommer utanför hemmet. En uppväxt med en mentalt defekt förälder sätter ofta djupa spår.
Citera
2013-08-26, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av littlef
Idag i skolan hände det en grej med självklart Erik Reinfeldt, går i parallelklass med honom. Han och jag går ju i trean, idag var även ettorna i skolan, jag satt i kaffeterian med några kompisar, det var även några ettor där, då stod en etta i kön för att köpa någoy, varav jag ser reinfeldt också ska dit, då går Erik dit, slänger bort 1an som stor först i kön och skriker "Flytta på dig din jävla dvärg".
Ettan blir såklart livrädd och går därifrån senare. Erik är en riktig mes som bara går på mindre killar.
Precis som pappa då. HAN VAR JU INTE SEN ATT TRACKA FOLK SJÄLV NÄR HAN GICK I PLUGGET Och så vitt jag förstår sitter det fortfarande i.
Citera
2013-08-26, 17:00
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av littlef
Idag i skolan hände det en grej med självklart Erik Reinfeldt, går i parallelklass med honom. Han och jag går ju i trean, idag var även ettorna i skolan, jag satt i kaffeterian med några kompisar, det var även några ettor där, då stod en etta i kön för att köpa någoy, varav jag ser reinfeldt också ska dit, då går Erik dit, slänger bort 1an som stor först i kön och skriker "Flytta på dig din jävla dvärg".
Ettan blir såklart livrädd och går därifrån senare. Erik är en riktig mes som bara går på mindre killar.

Ja, äpplet faller ju inte långt från trädet.
Detta förvånar mig inte.
Dåliga gener ärvs.
Liksom sin far, Nero Reinfeldt, verkar Erik vara en riktig bully och skitstövel.
Senast redigerad av Rimbert 2013-08-26 kl. 17:05.
Citera
2013-08-26, 17:59
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Precis som pappa då. HAN VAR JU INTE SEN ATT TRACKA FOLK SJÄLV NÄR HAN GICK I PLUGGET Och så vitt jag förstår sitter det fortfarande i.
Det har suttit i hela arbetslivet men minst två gånger har Bruno flugit ut två gånger med huvudet före. Jag tror dock inte han fattar allt man säger till honom, typ -skärp dig nu annars får du sparken. Han ansåg att han blev starkare av alla motgångar.
Citera
2013-08-26, 19:28
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Tror jag inte alls på. Fredrik satsar allt på sin negerkvinna ...................,, och är i full färd med att tillfoga Sverige obotliga skador genom sitt huvudlösa arab/neger-experiment.

Enligt mina källor i Täby är Filippa en hyvens kvinna, hon vill förhoppningsvis inte ha tillbaka bluffen Fredrik Reinfeldt.
. Bra sagt om "experimentet" he he . Så då stämmer det alltså att han kommer att äkta Sab*nsk*. ??? Någon här på FB måste ju ha sett dom två kutterduvorna tillsammans sådant går ju inte dölja i längden .
Citera
2013-09-01, 21:47
Medlem
02-02-2012s avatar
Fredrik Reinfeldt gravt alkoholiserad?

Jag ar utomlands just nu och har stott pa en svensk for en onamnd tid sedan (som ni kan hitta pa en statlig hemsida!) som slappt en mindre bomb, namligen att Fredrik Reinfeldt skall vara kraftigt alkoholiserad och tom kommit till viktiga moten full! Han skall ha "kampat" en langre tid med sin alkoholism och detta skall tydligen vara en del av varfor han och Filippa inte langre ar ihop, finns annat men det ar en del. Livvakterna skall ha fatt ta hand om en full statsminister ett antal ganger och ar sadar halvglada i att behova ta hand om en fyllehund medan de skall skydda fullgubben fran attentat samtidigt. Tydligen skall Fredrik mer eller mindre fatt korforbud nar han ar utan vakter pga sitt drickande sa ingen skandal med en apfull statminister i en krockad bil med en dod 8 arig flicka skall behova tystas ner. Det har skall aven vara nagot som ar mer eller mindre en offentlig hemlighet som jag inte kande till! Misstankt att han haft 'personliga problem' men inte fatt en sadan kalla som jag nu rakade hitta. Alkoholismen skall under perioder varit sa stort problem att arbetet i regeringen blivit stort och man fatt kalla till extramoten dagen efter eller lamnat Statministern utanfor allt arbete en eller ett par dagar.

Nagon annan som hort om detta eller mojligen sett Fredrik Reinfeldt slingra runt pa golvet full som en apa? Kanske kommer vi fa se en Jeltsin snart men fragan ar da vems brost han skall talla pa, Annie Loff ar mitt tips sa det ar bara att vanta pa att kamerorna ar framme nar Fredrik varit och tullat pa spriten.

Hittade inte nagon trad om detta eller som handlar om bara Fredrik Reinfeldt sa jag startade en egen.
Citera
2013-09-01, 21:51
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Hans far är neralkad så att Ledsna Hunden skulle ha vandrat samma väg är inte helt tagen ur det blå. Procent i blodet så att säga.
Citera
2013-09-01, 21:54
Medlem
RutSvenssons avatar
Ja, att Freddan har en flaska i talarstolen är allmänt känt bland riksdagsledamöterna.
Du får dock fixa fram källan, annars är det bara spekulation.
Senast redigerad av RutSvensson 2013-09-01 kl. 22:11.
Citera
2013-09-01, 21:55
Medlem
Du får gärna hänvisa till dina källor och länka till sidan du talar om innan du kommer med sådana här uttalanden.

Annars kan vi givetvis inte tro dina påståenden. Det förstod du givetvis när du skapade tråden, men undvek att namnge sidan ändå. Det ökar inte din pålitlighet, precis.
Citera
2013-09-01, 21:58
Medlem
Bombaysapphires avatar
Det skulle inte förvåna, jag har tidigare varit övertygad om att han går på benzo med tanke på hur han pratar.
Citera
2013-09-01, 22:06
Medlem
Helt fel. Människan dricker nästan inte alls. Han är tvärtom en otroligt tråkig människa.
Citera
2013-09-01, 22:07
Medlem
02-02-2012s avatar
For det forsta sa tror jag inte att kallan vet att jag vill hanga han i ett trad och sedan ar det nog inte sa bra att avsloja en kalla nar det ar en som byggt sin karriar och liv kring att arbeta kring folk i makten. Kommer det ut att han lacker ar han slut och han har kvar manga ar till pension. Tanken var mer om det finns folk som sett Fredrik Reinfledt snurra runt eller bli buren i samband med nagon festlig tillstallning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in