Jag ar utomlands just nu och har stott pa en svensk for en onamnd tid sedan
(som ni kan hitta pa en statlig hemsida!) som slappt en mindre bomb, namligen att Fredrik Reinfeldt skall vara kraftigt alkoholiserad och tom kommit till viktiga moten full! Han skall ha
"kampat" en langre tid med sin alkoholism och detta skall tydligen vara en del av varfor han och Filippa inte langre ar ihop, finns annat men det ar en del. Livvakterna skall ha fatt ta hand om en full statsminister ett antal ganger och ar sadar halvglada i att behova ta hand om en fyllehund medan de skall skydda fullgubben fran attentat samtidigt. Tydligen skall Fredrik mer eller mindre fatt korforbud nar han ar utan vakter pga sitt drickande sa ingen skandal med en apfull statminister i en krockad bil med en dod 8 arig flicka skall behova tystas ner. Det har skall aven vara nagot som ar mer eller mindre en offentlig hemlighet som jag inte kande till! Misstankt att han haft
'personliga problem' men inte fatt en sadan kalla som jag nu rakade hitta. Alkoholismen skall under perioder varit sa stort problem att arbetet i regeringen blivit stort och man fatt kalla till extramoten dagen efter eller lamnat Statministern utanfor allt arbete en eller ett par dagar.
Nagon annan som hort om detta eller mojligen sett Fredrik Reinfeldt slingra runt pa golvet full som en apa? Kanske kommer vi fa se en Jeltsin snart men fragan ar da vems brost han skall talla pa, Annie Loff ar mitt tips sa det ar bara att vanta pa att kamerorna ar framme nar Fredrik varit och tullat pa spriten.
Hittade inte nagon trad om detta eller som handlar om bara Fredrik Reinfeldt sa jag startade en egen.