2013-09-01, 00:57
Medlem
Stor-Franks avatar
Sitter och läser om trenbolone på FB och flera amerikanska sidor och dom som har mycket erfarenhet av tren verkar vara överens om att tren hex / parabolan är helt klart överlägset...
Folk jämför ju 170mg tren hex med 5-600mg tren e...!

Varför är det mer potent än både ace och ena mg för mg??
Ni som provat alla 3, är hex värd sitt nästan dubbla pris?
Är biverkningarna värre, mg för mg oxå?
Citera
2013-09-01, 18:26
Medlem
Har provat tritren, tren e, tren a. Tren e tycker jag gav bäst effekt, tritren sämst faktiskt :/ och då körde jag totalt 700mg tritren /w. tren e har jag inte kört mer än 400g / veckan och tren a körde jag 300mg/vecka. Jag skulle satsat på tren a Men hade jag fått välja så hade jag kört testo, deca/eq/primo och mast!
Citera
2013-09-01, 19:03
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haha1234
Har provat tritren, tren e, tren a. Tren e tycker jag gav bäst effekt, tritren sämst faktiskt :/ och då körde jag totalt 700mg tritren /w. tren e har jag inte kört mer än 400g / veckan och tren a körde jag 300mg/vecka. Jag skulle satsat på tren a Men hade jag fått välja så hade jag kört testo, deca/eq/primo och mast!
Tren a har jag kört, upp till 700mg ew, men när man läser om hex så ska det ju räcka med 80-160 e3d för grymma resultat.... Vore kul och få det bekräftat, lite sugen e man ju...
Deca mår jag piss på.
Citera
2013-09-01, 20:25
Medlem
svennerubinsfans avatar
Tror det är lättare att få tag i vettigt tren a än tren hex.
Citera
2013-09-01, 20:45
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Tror det är lättare att få tag i vettigt tren a än tren hex.
Tänkte ev prova diamond pharmas tren hex. Deras oljor har alltid hållit måttet. Det va deras tren a jag körde...
Men man får ju dubbelt så mkt tren E för samma peng...!
Men något speciellt måste det ju vara, varför skulle man annars tillverka det, för dyra extra pengar.
Och eftersom det finns att köpa så måste ju vissa tycka att det är värt dyra extra pengar...?

Edit: Har inte du en kurrapport på malay tren hex???

Edit2: Jo det hade du (=, blev du besviken på hexet? Körde du bara malay??
Senast redigerad av Stor-Frank 2013-09-01 kl. 20:48.
Citera
2013-09-01, 20:52
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Tänkte ev prova diamond pharmas tren hex. Deras oljor har alltid hållit måttet. Det va deras tren a jag körde...
Men man får ju dubbelt så mkt tren E för samma peng...!
Men något speciellt måste det ju vara, varför skulle man annars tillverka det, för dyra extra pengar.
Och eftersom det finns att köpa så måste ju vissa tycka att det är värt dyra extra pengar...?

Edit: Har inte du en kurrapport på malay tren hex???

Edit2: Jo det hade du (=, blev du besviken på hexet? Körde du bara malay??
Kör gärna diamonds då jag har haft planer på att beställa hem det också. Chansen är dock stora att jag letar efter något bra tren a istället då det känns säkrare.

Mjao, vet inte om jag är besviken, jag tror dock att det var lite underdoserat. Jag ökade under kuren, visst, men det var väl inget magiskt direkt.
Citera
2013-09-01, 22:20
Medlem
razor-xs avatar
Citat:
Kör gärna diamonds då jag har haft planer på att beställa hem det också. Chansen är dock stora att jag letar efter något bra tren a istället då det känns säkrare.

Mjao, vet inte om jag är besviken, jag tror dock att det var lite underdoserat. Jag ökade under kuren, visst, men det var väl inget magiskt direkt.
Både Tren E och Tren H (para80) från DP är det sting i.Men hexen är strået vassare,,trots lägre dosering.
Citera
2013-09-01, 22:32
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razor-x
Både Tren E och Tren H (para80) från DP är det sting i.Men hexen är strået vassare,,trots lägre dosering.
Heter det inte Diabolan 80? Det som AB har.
Citera
2013-09-01, 22:35
Medlem
razor-xs avatar
Citat:
Heter det inte Diabolan 80? Det som AB har.
Jo du har rätt.Jag tänkte på den gamla "utgåvan"
Citera
2013-09-01, 22:39
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Jo du har rätt.Jag tänkte på den gamla "utgåvan"
Alright

Är fortfarande i valet och kvalet mellan tren a och hex. Tänkte köra på en relativt köttig kur senare i höst.
Citera
2013-09-01, 23:26
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Hur mycket vassare? Ta tex 80mg Hex e3d, hur mkt Ena tycker du det motsvarar?
Motiverar det nästan dubbla priset...?
Citera
2013-09-02, 00:03
Medlem
razor-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Hur mycket vassare? Ta tex 80mg Hex e3d, hur mkt Ena tycker du det motsvarar?
Motiverar det nästan dubbla priset...?
Nu får jag säkert mothugg,,men personligen tycker jag att 80mg hex e3d motsvarar ca 500-600mg ena ew.
Tren E beter sig lungare än Hex,,på mig iaf.

Men återigen,,vi är alla olika,och reagerar olika.

Jag ska köra tren inom kort nu,,och vill egentligen köra Hex,,men är så förbannat trött på att sticka eod,,så det blir ena,,,,tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in