2013-08-31, 16:15
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traveller2007
Har läst i denna tråde lite men inte föjlt den. Läste i tidningen om denna losern i dag. Var han med i Outlaws eller missförstod jag?

Han var Probationary eller som han själv skrev Probinatary... Hur det gick till är en gåta och flera OMC supporters hävdade att det inte var sant och att Gaffa aldrig skulle få joina OMC.. Nu fick dom ju äta upp det.

Stora frågan är hur i helvete man kunde ta in han när han och hans Gand blivit synat och bevisats vara ett påhitt men inte minst efter alla hans Golpapper som lagts fram här.

Gand OMC same shit different spelling.
2013-08-31, 16:59
Medlem
Bildtexten längst upp på tidningsuppslaget presenterar Raffa som en outlawsledare. EXP är bra på det här.
2013-08-31, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trokr
Bildtexten längst upp på tidningsuppslaget presenterar Raffa som en outlawsledare. EXP är bra på det här.

Tycker vi gott kan köpa ett antal ex var av expressen idag. Om ni kommer ihåg förra gången Gaffa satt, så fick vi en dipp med inlägg under den perioden. Men efter expressen presenterade Gaffa som Outlaws, så bröts tristessen

Raffa tråden passerade Outlaws tråden, strax efter expressen artikel.

Låt oss nu passera Bandidos tråden

Gör en insats för den goda journalistiken på expressen.

KÖP KÖP KÖP

Vi behöver en kvällstidning med stora finansiella möjligheter, för att klara av detta om nu Gaffa döms till 6 år i hovrätten
2013-08-31, 18:56
Bannlyst
Är det samma reportage på nätet som det är i tidningen?
Ibland så skiljer det sig åt.
2013-08-31, 20:05
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expressen
Rafal Badiei har nu svurit att bränna Outlawsvästar och att ge sig på Peter Bergün och en annan av gängets tidigare ledare, dansken Johnny Fält:
"Jag har personligen lovat och gett mitt ord på att klippa Johnny och Peter. och håller mina löften", skriver han i ett brev.
Peter Bergün rycker på axlarna åt Badiei:
– Vi skrattar åt honom. Vi tar honom inte på allvar.
Haha, återigen spaltmeter om Ralf Skywalker.
Circus Vargas ångar vidare
2013-08-31, 20:40
Medlem
Aigiss avatar
Bästa idag var ju den här:

Citat:
"Jag har erkänt vissa knivhugg men är dömd för 15 st hugg. Jag har överklagat pga Jag anser att det är ett dråpförsök nu är Jag dömd för mordförsök till 6 år", skriver Badiei till Expressen från häktet i Kalmar.

Har inte hängt med i tråden på sistone, var han i sällskap med någon när detta inträffade eller tycker han bara att doktorerna har räknat fel på antal knivhugg?

Citat:
Ursprungligen postat av Lebanon-Levi
Är det samma reportage på nätet som det är i tidningen?
Ibland så skiljer det sig åt.

Det är precis samma.
2013-08-31, 21:04
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Bästa idag var ju den här:
Citat:
"Jag har erkänt vissa knivhugg men är dömd för 15 st hugg. Jag har överklagat pga Jag anser att det är ett dråpförsök nu är Jag dömd för mordförsök till 6 år", skriver Badiei till Expressen från häktet i Kalmar.

Har inte hängt med i tråden på sistone, var han i sällskap med någon när detta inträffade eller tycker han bara att doktorerna har räknat fel på antal knivhugg?

Han hade en annan person med sej som han försökte sänka för mordförsöket. Leta upp ljudfilerna och Domen i tråden du kommer få dej en insikt i hur Gaffas sjuka värld funkar.

Det roliga var när Polisen grep honom och innan dom han säga något så sa han att han inte gjort något men han visste vem och kunde peka ut honom. Det finns i FuP under någon Polismans PM om jag inte minns fel.

Kort och gott försökte han sätta Kronblom på mordförsöket fast Kronis var så Benzad att han hade kört en Ulrika Knape i den lokala fontänen.
2013-08-31, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaxSveonum
Gangland har länge förlöjligats på nätet för att de stryker omkring på Vimmerbys gator med leksaks pistol.

Satt i skolan och läste artikeln, började småle när jag läste denna raden och tänkte direkt på flashback
2013-08-31, 22:04
Medlem
Mx_1337s avatar
Att personerna ens ställer upp på att delta i artikeln och därmed pajkasta sig själva i ansiktet ännu en gång är förbluffande.

Och då talar jag givetvis inte om Raffa för att han är mediakåt som få och dessutom knappast kan dra skutan (luftslottet) längre i botten än han redan gjort, allt detta är ju redan ett faktum.

Men att de andra inblandade väljer att delta när de uppenbarligen vet att även Ralf's namn kommer vara med på tapeten, det är märkligt.
Det får dem ju att framstå som ett gäng jönsar hela bunten - vilket i vissa fall kanske inte är alldeles för långt ifrån sanningen
2013-09-01, 14:49
Medlem
AbsentMindeds avatar
Ber om ursäkt för att jag dubbel postar, jag kan inte söka då min dator är från juraperioden men kan någon snälla länka till ljudfilerna från rätten?

Frågar igen, varför sitter Joel Rapo på Rättspsyk? Har inte hängt med i tråden sista tiden då den blivit så enormt stor.

Ursäkta lite dålig svenska..
MVH
2013-09-01, 15:24
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsentMinded
Ber om ursäkt för att jag dubbel postar, jag kan inte söka då min dator är från juraperioden men kan någon snälla länka till ljudfilerna från rätten?

Frågar igen, varför sitter Joel Rapo på Rättspsyk? Har inte hängt med i tråden sista tiden då den blivit så enormt stor.

MVH

Länk till varför Tok-Joel är där han är ( om man nu kan lite på infon ) https://www.flashback.org/sp39519228

Här har du ljudfilerna på Gaffa och Ante, dock inte Kronblom...https://www.flashback.org/sp44036903
2013-09-01, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsentMinded

MVH
Här ligger det uppe på youtube, vet inte vem av användarna det är som lagt upp dom men props ska han ha. Jag har ljudfilerna kvar på datorn så om du vill ha mp3 format så kan jag lägga upp åkerblom.
https://www.youtube.com/user/Slanheden/videos

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in