2012-10-20, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musicinmyhead
Hon ser inte riktigt riktig ut. Vad har hänt? Har hon varit med om en olycka eller har hon gjort en misslyckad rekonstruktion? Stackars trasiga människa!

Med tanke på att hon har råd med de absolut bästa plastikkirurgerna så borde hennes läppar inte blivit vanställda. Undra om hon själv tycker att det ser snyggt ut när hon står framför spegeln?
Jag tycker också att hon ser äldre ut än vad hon är. Taskiga gener i kombination med ett hårt ansikte får den effekten.

Såg en bild som någon länkat till i tråden och jag förstår inte vad det är med dessa kvinnor. Hennes bröstkorg ser precis lika läderaktig och rynkig ut som Linda Thelenius's och Gynnings. De är för unga för att se ut så där i hyn.

Vilken ironi. Hon jagar skönhet och titta vad det blev.
Citera
2012-10-21, 11:24
Medlem
På "före"-bilderna är hon lika blond och fräsch som en svensk rågåker en solig morgon i juni.
M.a.o. så tycker jag att hon var mycket vackrare innan. Är det skönhet hon jagar så är det helt kört för henne.
Citera
2012-10-22, 15:55
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musicinmyhead
På "före"-bilderna är hon lika blond och fräsch som en svensk rågåker en solig morgon i juni.
M.a.o. så tycker jag att hon var mycket vackrare innan. Är det skönhet hon jagar så är det helt kört för henne.

De flesta blir inte direkt vackrare med åldern. Män har sin peak vid 40 sen går det generellt sett utför.
Kvinnors är ännu tidigare.

Kraftigt generaliserat alltså.

Om detta förbättrat eller försämrat låter jag dock vara osagt. Men jag är fascinerad över hur många som bryr sig, inte minst med tanke på att hon är sambo, med någon annan.
Det kan knappast anses vara skvaller att käfta om nåns utseende. Beteende, visst. Men utseende? kom igen...
Citera
2012-10-22, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuminorBase
De flesta blir inte direkt vackrare med åldern. Män har sin peak vid 40 sen går det generellt sett utför.
Kvinnors är ännu tidigare.

Kraftigt generaliserat alltså.

Om detta förbättrat eller försämrat låter jag dock vara osagt. Men jag är fascinerad över hur många som bryr sig, inte minst med tanke på att hon är sambo, med någon annan.
Det kan knappast anses vara skvaller att käfta om nåns utseende. Beteende, visst. Men utseende? kom igen...

Det kan man väl visst. Eller, vad då? Vi är bara ytliga som skvallrar om hennes utseende istället för hennes rika inre?
Hennes utseende är väl i högsta grad relevant att skvallra om då det knappast i första hand handlar om åldrande utan om en massa plastikoperationer som gjort henne till ett oigenkännligt freak.
Citera
2012-10-22, 16:29
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Det kan man väl visst. Eller, vad då? Vi är bara ytliga som skvallrar om hennes utseende istället för hennes rika inre?
Hennes utseende är väl i högsta grad relevant att skvallra om då det knappast i första hand handlar om åldrande utan om en massa plastikoperationer som gjort henne till ett oigenkännligt freak.

Men är det ens skvaller?
Skvaller för mig är om hon säger att hon INTE gjort någon operation och du säger: "jag såg IA med SA på kalle bengtsson kliniken i Los Angeles i måndags". Sen släpptes SA av på Betty ford för han skjuter tydligen heroin.

Att säga: "hon är ful, och opererad" är inte skvaller, tycker iaf jag.
Citera
2012-11-09, 12:24
Medlem
Bigeards avatar
Skötte sig helt OK på fyrans valvaka tidigare i veckan, inga problem med tänkandet.
Citera
2013-03-24, 16:09
Medlem
Bubba-Joes avatar
Stämmer det att dom har flyttat till Västra Ingelstad? Det är vad jag har fått höra i alla fall...

Känns lite udda att flytta till just Västra Ingelstad, av alla ställen. Vad kan det bero på?
Citera
2013-03-24, 16:43
Medlem
MMXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba-Joe
Stämmer det att dom har flyttat till Västra Ingelstad? Det är vad jag har fått höra i alla fall...

Känns lite udda att flytta till just Västra Ingelstad, av alla ställen. Vad kan det bero på?

Ja, de har köpt någon totalrenoverad gård nere i Skåne. Vet att de först letade efter något runt Gbg/Västkusten för att vara nära Adrians barndomstrakter om sommaren, men de hittade det här istället.
Citera
2013-04-28, 22:20
Medlem
Arbetarbroders avatar
Isabel Adrian var nyligen med i podcasten Värvet.
Tyckte Adrian gav en mer nyanser bild i den podcasten, hennes kaxighet var klart nertonad när hon mötte Kristoffer Triumf hemma i Los Angeles.

De pratade bland annat om hon läste skvaller på nätet och Triumf frågade om hon hade en egen skvallertråd på Flashback, vilket hon inte visste och absolut inte ville kolla upp eftersom Flashback är så kontroversiellt och hon vill inte veta vad som står här.

Det var nog bara det jag tänkte tillföra såhär på söndagskvällen, inte top-notch skvaller om Isabel Adrian kanske men törstar ni efter mera så kan ni alltid lyssna på Värvet. Här är länk till avsnitt 58 med Isabel Adrian: http://värvet.se/podcast/58-isabel-adrian/
Citera
2013-06-12, 11:06
Medlem
leenies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Isabel Adrian var nyligen med i podcasten Värvet.
Tyckte Adrian gav en mer nyanser bild i den podcasten, hennes kaxighet var klart nertonad när hon mötte Kristoffer Triumf hemma i Los Angeles.

De pratade bland annat om hon läste skvaller på nätet och Triumf frågade om hon hade en egen skvallertråd på Flashback, vilket hon inte visste och absolut inte ville kolla upp eftersom Flashback är så kontroversiellt och hon vill inte veta vad som står här.

Det var nog bara det jag tänkte tillföra såhär på söndagskvällen, inte top-notch skvaller om Isabel Adrian kanske men törstar ni efter mera så kan ni alltid lyssna på Värvet. Här är länk till avsnitt 58 med Isabel Adrian: http://värvet.se/podcast/58-isabel-adrian/

Jag lyssnar pa detta just nu. Jag maste saga att jag som inte bott i Sverige de senaste fem aren och som aldrig sett nagot om henne tidigare, aldrig last hennes blogg(ar), minns henne inte direkt fran Robinson osv - alltsa hon var lite ett blankt blad for mig - jag tycker hon var helt okej i Varvet.

Hon sa flera grejer som var intressanta men ocksa ett par saker som kandes

Hon ser ju ut som fan nufortiden, jag far inte hennes utseende att ga ihop med hennes prat. Kanske for att hon pratar en san typisk goteborgska.
Citera
2013-08-31, 00:32
Medlem
sperrmans avatar
Nu verkar det som att hon har suget ratt kuk, Expressen dunkar pa med reklam for hennes sjalvupptagna skitblogg.
Citera
2013-08-31, 11:04
Medlem
Dongelidongs avatar
Hemsk förvandling. På bilden ifrån 2004 är hon supersnygg och nu ser hon ut som en gammal kärring.
Ful som en tomburk.
http://noje.se.msn.com/kandisnytt/photopage.aspx?cp-documentid=251626650&page=6#image=6

Och vilka tänder! 3 storlekar för stora!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in