Citat:
Ursprungligen postat av
Diabless
Fast om personen enligt dig bara eventuellt sitter inne , så gör den kanske inte det och därför får du inget svar?
Det kan vara så att det är anledningen men hittar inte människan och vet att personen åker in och ut på kåken då och då så hade nästan hoppats att det skulle gå att nå denne på detta vis. Kan även vara så att mina brev kommer fram men ignoreras (vilket iofs vore jävligt konstigt då vi inte har något otalt med varandra). Det är i alla fall sjukt irriterande, hade gärna bara fått tillbaka mitt brev annars så jag vet hur jag ska gå vidare.
Citat:
Ursprungligen postat av
moldova1992
Kan det inte vara så att personen sitter häktad med restriktioner? då får du vll inte reda på någonting.Respektlöst mot anhöriga tycker jag.
Jo, kanske men detta sökande har pågått väldigt länge nu. Vi hade god kontakt sen blev det tyst och telefonen var avstängd. Sen fick jag meddelande en natt ifrån ett annat nummer men det funkade inte sen heller och vi snackar om mer än ett halvår nu.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, försöker acceptera att inte kunna nå personen men det känns så jävla trist bara.