2013-08-29, 12:24
Medlem
Chief-Piggums avatar
16 spelare online på den enorma ytan? Vilket skämt

Fast det brukar ju bara vara roligt att lira med polare ändå iofs.

Edit: har inte läst på så bra om online. Tydligen är världen full av NPC's också även i multiplayer.
Var den det i GTA IV?
2013-08-29, 14:09
Medlem
MrWilsons avatar
Kommer trailern vi ska få se idag senare visas på svensk TV? Vet att den skulle visas på TV f.o.m söndag enligt Rockstar men är inte säker på om den ska visas på svensk TV också, Så vad tror ni?
2013-08-29, 14:40
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chief-Piggum
16 spelare online på den enorma ytan? Vilket skämt

Fast det brukar ju bara vara roligt att lira med polare ändå iofs.

Edit: har inte läst på så bra om online. Tydligen är världen full av NPC's också även i multiplayer.
Var den det i GTA IV?

Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Fortsätt alla multiplayer/online-frågor i den tråden om just GTA online är ni snälla.
GTA V Multiplayer-tråden (Officiell start 1:a Oktober 2013)
2013-08-29, 15:40
Medlem
yedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWilson
Kommer trailern vi ska få se idag senare visas på svensk TV? Vet att den skulle visas på TV f.o.m söndag enligt Rockstar men är inte säker på om den ska visas på svensk TV också, Så vad tror ni?
Svårt att tänka mig. Iaf redan idag. Förmodligen kan vi se nedkortade trailers längre fram men är skeptiskt till att den kommer sändas nu.
2013-08-29, 15:43
Medlem
WalterSullivans avatar
Dem lär väl låsa upp några rutor idag också? Verkar som det blir nåt nytt varje torsdag
2013-08-29, 15:57
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yedi
Svårt att tänka mig. Iaf redan idag. Förmodligen kan vi se nedkortade trailers längre fram men är skeptiskt till att den kommer sändas nu.
Kommer du ihåg om Gta IV hade reklam på svensk tv?

Känns förövrigt inte som en produkt som måste marknadsföras
2013-08-29, 16:11
Medlem
Exuross avatar
En timma till trailer

Btw, vilka bilar ser ni mest fram emot? Är så jävla glad att de tagit med R8an, min drömbil irl så jävlar i det vad jag ska köra skiten ur den när jag får spelet, gäller bara att fixa pengar ingame så man har råd Pengar ska ju spela en mycket större roll nu och bilar ska vara mer exklusiva.
2013-08-29, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exuros
En timma till trailer

Btw, vilka bilar ser ni mest fram emot? Är så jävla glad att de tagit med R8an, min drömbil irl så jävlar i det vad jag ska köra skiten ur den när jag får spelet, gäller bara att fixa pengar ingame så man har råd Pengar ska ju spela en mycket större roll nu och bilar ska vara mer exklusiva.
Jag ser mest fram emot att få köra Turismo och Blista Compact. I GTA IV så var nämnda bilar skönast att styra (bäst fysik) så att säga. Att nu kunna piffa till sina favorit bilar gör det bara ännu bättre. Hoppas att man kommer kunna köpa till turbo nitros till sina bilar. För tusingen, man måste kunna dra ifrån polisen på en motorväg.
2013-08-29, 16:23
Medlem
Gefreiters avatar
Citat:
En timma till trailer

Själv kör jag nästan bara med FIB Buffalon, snabb, stabil och stilren. Bara att dra på sirenerna om man vill få fri väg.
Så jag längtar till den eller om det blir någon annan motsvarighet i GTA V.

Men fy fan vad jag ska samla bilar nu när man äntligen kan göra det ordentligt.
2013-08-29, 16:25
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
En timma till trailer

Blista compact har alltid och kommer alltid vara min personliga favorit!
2013-08-29, 16:32
Medlem
Exuross avatar
Gillar att bilarna blir mer exklusiva, kommer kännas mycket mer värda när man köper sin R8a efter att ha gjort x antal bankrån som man sen använder som huvudbil för valfri karaktär.

Trevligt med Koenigsegg också
2013-08-29, 16:39
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Gillar att bilarna blir mer exklusiva, kommer kännas mycket mer värda när man köper sin R8a efter att ha gjort x antal bankrån som man sen använder som huvudbil för valfri karaktär.

Trevligt med Koenigsegg också

Hur vet du att dem är exklusiva? Tänk om du köper en ny ferrari för 2 millar och sen börjar alla trafikanter köra den också som förut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in