Citat:
Ursprungligen postat av
blown
Låt oss för ett ögonblick låtsas som att ditt inlägg var att ta på allvar:
Hur ser framtiden ut för en Lundsbergsstudent, kontra en student på Gymnasiet i Skyffladyngamåla? Förmodligen en hel del ljusare. Kanske lär man sig många ovärderliga läxor på Lundsberg som gör att man har möjlighet att lyckas här i livet.
Kanske är det dags att införa grövre mobbing och ett mer inarbetat hierarkiskt system på våra vanliga skolor istället.
Är du på riktigt eller, nått är ju allvarligt fel i skallen på dig. Bara det faktum att nån sadist med olika sadistiska fetisher kommer på en sak som att lägga strykjärn på första års elever, vad är det för sjuka idioter som går på skolan, och att inte någon i ledningen inser vilka sjuka elever som går där. Personerna borde ju för fan vara inspärrade på rättspsyk.
Vi ska i samhället gå mot ett mindre hierarkiskt samhälle då det har visat sig i ett antal studier höja motivationen bland medarbetare med mera, men jag förstår att samhällsutvecklingen står still eller väldigt lite görs när rena sadister med sina sjuka fantasier för härja fritt på maktpositioner och få utlopp för sin sadistiska frustration.
Sen sitter lärare och ledning på Lundsberg och blundar för dessa problem, när elever med dessa fantasier måste lyftas fram tidigt så att dessa aldrig hamnar i någon som helst betydelsefull position utan snarare i en madrasserad cell långt åt helvete.
Skolan har en rent hierarkisk struktur som har överlevt sedan länge, en struktur som inte är tidstypisk samt där lagar och regler internt har kvarlevt från medeltiden. Överklassen måste bort, alla problem som skapas i samhället skapas av högre sadister inom politik och näringsliv som inte vill något gott för samhället. Nu förstår jag varför samhället ser ut som det gör.
Sadisterna på Lundsberg kan inte beskyllas för avsaknad av fantasi, men man undrar ju fan hur funtade dessa personer som kommer på dylika saker fungerar. Man borde lägga ner skolan för annars så kommer dessa vansinnesincidenter fortsätta. Sen är det så jävla löjligt att 3 års elever ska förnedra och läxa upp första års elever, som att äldre personer på något sätt anses smartare eller bättre än någon som går första ring. Vad fan är det för jävla larv, finns ingenting som talar för det, med ovanstående i åtanke så är det snarast det motsatta. Hade jag gått på skolan hade jag utan dåligt samvete slagit ner den/dom som kommit med så sjuka förslag på nollningslekar.