Flashback bygger pepparkakshus!
2013-08-27, 14:33
Medlem
Jag mår dåligt över att höra det självgoda aset berätta om att läkaren var helt psykotisk och störd samtidigt som han inte lyft ett finger för att hjälpa henne! Karln är gammal nog att veta bättre. Han påstår att hon hört av sig via märkliga sms i flera dagar, ändå verkar han inte tycka.. tjaa.. att det är läge att kontakta hennes anhöriga, någon psykiatrisk klinik, fucking sjukvårdsrådgivningen. VAD FAN SOM HELST.

Om någon verkar ur balans och psykiskt störd känner man då inte något ansvar att lyfta luren och ringa psykakuten? Särskilt med tanke på att detta är en kvinna han umgåtts med under hela sommaren. Han har ju någon form av relation till henne. Det är inte en galen kvinna som bara råkar gå förbi på gatan eller så. Nej, Persfjant skiter i sånt. Han sms:ar istället om en nattlig "efterfest" och möter upp denna labila kvinna med ett stånd (ja jag är benägen att tro mer på kvinnans berättelse, trots hennes sinnestillstånd). Han ljuger som en häst travar genom hela FUPen. Fy fan vilket jävla praktsvin.

Med tanke på att ungefär hela Gotland vittnar om att han skriker fitta, hora osv så UNDRAR jag verkligen vad för typ av relation han har till sina barns mor. Vad kan de över huvud taget dela för värderingar? Han låter ju ungefär som en person hon borde hata. Ja en sån som vi alla kvinnor hatar förutom fåtalet unga och aningslösa starfuckers.
Citera
2013-08-27, 21:08
Medlem
tenstakickerss avatar
Anabola och medelåldersmän NO good combo!
Citera
2013-08-27, 22:23
Medlem
Kalliss avatar
MP måste ha fått total snurr i huvudet!

SMS:a till löstryckta kvinnor, om att de skall släppa allt, komma ned och suga MP kuk, del ta i sexakter, tillsammans med andra kvinnor, okända och kombinerat med inbjudna och kända "fittor", som MP råkat hitta på stan.

MP som titulerar SMS offren som horor, halvfärdiga kvinnor osv.

MP jar ju bevisligen gått rätt hårt fram med näven, försökt vålda upp den i vissa fall i slidan på ett offer!

Undrar MP Kapten Klänning, förlåt Persbrandt klarar sig ut från detta utan påföljd?
Senast redigerad av Kallis 2013-08-27 kl. 23:12.
Citera
2013-08-27, 23:36
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis

SMS:a till löstryckta kvinnor, om att de skall släppa allt, komma ned och suga MP kuk, del ta i sexakter, tillsammans med andra kvinnor, okända och kombinerat med inbjudna och kända "fittor", som MP råkat hitta på stan.

MP jar ju bevisligen gått rätt hårt fram med näven, försökt vålda upp den i vissa fall i slidan på ett offer!

Undrar MP Kapten Klänning, förlåt Persbrandt klarar sig ut från detta utan påföljd?

Mitt fetade:
Skulle verkligen inte förvåna mig,men du skriver att MP bevisligen gjort detta
Var när hur?Kan du berätta eller hänvisa till källa?
"Den utsatta" behöver naturligtvis inte nämnas vid namn.
Senast redigerad av RAMMVOGEL 2013-08-27 kl. 23:49.
Citera
2013-08-28, 00:17
Medlem
Det känns som om det här är på väg att gå för långt när tidningarna framställer videon med den brinnande jackan som att Persbrant var tvungen att fly "läkaren".

Jag tycker att hon har blivit djävligt illa behandlad och får nu måhända i anonymitet, bli uthängd som en förrövare när man kan konstatera att det här en olycklig person som råkat ut för ett ärkesvin som sedan tidningarna stödjer genom att framställa kvinnan som förövare och Persbrant som offer.

Var fan är feminismen nu? Det är väl för fan nu den behövs? Fy fan vad jag spyr på den tidning som publicerade klippet med Perbrants brinnande jacka.

Allt tycks vara uppochned... Assange som möjligen är en idiot hängs ut som våldtäktsman fast man vet att han blivit osant beskylld för det av en osannolikt hänsynslös politiker och ombudsman för våldtäktsoffer medan en stackars olycklig, instabil och känslotörstande kvinna som bara exploaterats av Persbrant å det grövsta framställs i tidningarna som en galen förövare.

Är det någon som är galen så det Persbrant och tidningarna spär på hans svineri och gör att han känner att han får vind seglen. Fy...fy...fan.
Senast redigerad av Levillain 2013-08-28 kl. 00:28.
Citera
2013-08-28, 12:15
Medlem
Citat:

Kokainet gör folk till aggresiva djur utan att de är medvetna om det.
Citera
2013-08-28, 14:18
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAMMVOGEL
Mitt fetade:
Skulle verkligen inte förvåna mig,men du skriver att MP bevisligen gjort detta
Var när hur?Kan du berätta eller hänvisa till källa?
"Den utsatta" behöver naturligtvis inte nämnas vid namn.
Läs FUP:en om mordbranden i Visby! Polisen har sammanställt ett intressant protokoll, baserad på vittnesuppgifter.
Citera
2013-08-28, 15:45
Medlem
Kalliss avatar
Har kämpat mig till sidan 100 i FUP:en

Om Sanna Lundell är särbo med MP, då börjar man ju undra...

"Hon tog en gul väska, sin laptop, cigg, iphone, laddare, hörlurar och tre kassar med mat och bar in detta. In genom uteplatsen, in i Gabriels lägenhet och ställde sin laptop på matsalsbordet. Då möttes hon av "två vuxna män som är nakna med stånd", Gabriel och Micke P.

Det finns också en tjej som hon tror heter Judit i ett av rummen och som hon tror de skulle ha trekant med. Lara tyckte situationen blev obekväm och det blev en otrevlig jargong dem emellan som eskalerade ytterligare. Hon vet inte om den andra tjejen var naken i det andra rummet, men uppfattade som att hon var det. Hon såg det dock inte själv. Micke P är våldsam, stor, lång och kraftig.

Han kom fram till henne och lyft upp henne i lyften och sa, "nu ska jag våldta dig din fitta". Hon tappade sina saker, hon blev livrädd och skrek högt "Mikael Persbrant skall våldta mig!".

Gabriel och Micke P blev rädda när hon skrek. Han släppte taget om henne. Hon fortsatte skrika. Gabriel sprang runt naken mellan dem och tjejen som var i det andra rummet. Han försökte lugna Lara under kanske 10minuter.

Lara gick ut och satte sig i soffan på terrassen. Hon skrek att hon ville vara i fred, att hon ville röka, att de inte skulle våldta henne med sina "kukar".

Hon försöker sitta ner och röka. Då kom båda ut, Micke P sa, "din lilla fitta tjafsa inte med mig" och "jag är Micke P, jag är från jakan, jag är en alfahane din lilla fitta, nu ska du få".

Lara tände med sin tändare mot hans "kuk" och sa till Micke P att, "skall jag sätta eld på din kuk eller, ditt jävla svin". Han blev ännu mer aggressiv. Han kallade henne för "hora". Hon ställde sig upp och kallade honom för "efterbliven" och "kvinnohatare".

Micke slog hårt med ena handen mot hennes bröst i hjärttrakten. Hon föll bakåt in i lägenheten och föll omkull på golvet i lägenheten. Hon landade på rumpan/ryggen så att hon slog sig och fick blåmärken.

Judit blev rädd och försökte stoppa dem, men sprang därifrån. Micke P och Gabriel sa "snälla gå inte, stanna", till Judit. De skyllde på Lara för att tjejen lämnat lägenheten
"
Senast redigerad av Kallis 2013-08-28 kl. 15:47.
Citera
2013-08-28, 16:23
Medlem
Citat:
Har kämpat mig till sidan 100 i FUP:en

Om Sanna Lundell är särbo med MP, då börjar man ju undra...

"Hon tog en gul väska, sin laptop, cigg, iphone, laddare, hörlurar och tre kassar med mat och bar in detta. In genom uteplatsen, in i Gabriels lägenhet och ställde sin laptop på matsalsbordet. Då möttes hon av "två vuxna män som är nakna med stånd", Gabriel och Micke P.

Det finns också en tjej som hon tror heter Judit i ett av rummen och som hon tror de skulle ha trekant med. Lara tyckte situationen blev obekväm och det blev en otrevlig jargong dem emellan som eskalerade ytterligare. Hon vet inte om den andra tjejen var naken i det andra rummet, men uppfattade som att hon var det. Hon såg det dock inte själv. Micke P är våldsam, stor, lång och kraftig.

Han kom fram till henne och lyft upp henne i lyften och sa, "nu ska jag våldta dig din fitta". Hon tappade sina saker, hon blev livrädd och skrek högt "Mikael Persbrant skall våldta mig!".

Gabriel och Micke P blev rädda när hon skrek. Han släppte taget om henne. Hon fortsatte skrika. Gabriel sprang runt naken mellan dem och tjejen som var i det andra rummet. Han försökte lugna Lara under kanske 10minuter.

Lara gick ut och satte sig i soffan på terrassen. Hon skrek att hon ville vara i fred, att hon ville röka, att de inte skulle våldta henne med sina "kukar".

Hon försöker sitta ner och röka. Då kom båda ut, Micke P sa, "din lilla fitta tjafsa inte med mig" och "jag är Micke P, jag är från jakan, jag är en alfahane din lilla fitta, nu ska du få".

Lara tände med sin tändare mot hans "kuk" och sa till Micke P att, "skall jag sätta eld på din kuk eller, ditt jävla svin". Han blev ännu mer aggressiv. Han kallade henne för "hora". Hon ställde sig upp och kallade honom för "efterbliven" och "kvinnohatare".

Micke slog hårt med ena handen mot hennes bröst i hjärttrakten. Hon föll bakåt in i lägenheten och föll omkull på golvet i lägenheten. Hon landade på rumpan/ryggen så att hon slog sig och fick blåmärken.

Judit blev rädd och försökte stoppa dem, men sprang därifrån. Micke P och Gabriel sa "snälla gå inte, stanna", till Judit. De skyllde på Lara för att tjejen lämnat lägenheten
"
Oerhörd komik. Micke e en riktig "alfahanne". Ovanstående scenario hade ju varit patetiskt redan i tonåren. Persbrandt är tydligt på väg utför, en missbrukare utan verklighetskontakt. Sveriges sexigaste man, ha ha ha ........
Citera
2013-08-28, 22:14
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Läs FUP:en om mordbranden i Visby! Polisen har sammanställt ett intressant protokoll, baserad på vittnesuppgifter.
Jag har läst FUP:en men kan inte påminna mig om att just detta finns med i MP:s svineri.Kanske missade jag just det.
MEN om det du beskriver (MP har ju i vissa fall gått rätt hårt fram med näven försökt vålda upp den i slidan) verkligen har hänt OCH finns med i FUP:en vore det ju det grövsta som utspelade sig innan branden och skulle kunna leda till ett åtal för våldtäkt.
Kanske du kan hänvisa till sida i FUP:en.
Ps citerade ur minnet vad du skrev,men menar du verkligen att detta finns med i DENNA FUP eller rör det sig om ngt som MP varit inblandad i tidigare?
Senast redigerad av RAMMVOGEL 2013-08-28 kl. 22:49.
Citera
2013-08-28, 23:56
Medlem
Uncle Dukes avatar
Även om vi bortser från hela den mystiska affären med läkaren och mordbranden är det ju inte normalt att ogenerat gå omkring naken och käka rädisor till allmän beskådan. Är det ett utslag av märklig humor till följd av dåligt ölsinne, eller är Persbrandt sådär utflippad (påtänd?) för jämnan?
Citera
2013-08-29, 09:56
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Även om vi bortser från hela den mystiska affären med läkaren och mordbranden är det ju inte normalt att ogenerat gå omkring naken och käka rädisor till allmän beskådan. Är det ett utslag av märklig humor till följd av dåligt ölsinne, eller är Persbrandt sådär utflippad (påtänd?) för jämnan?

Vad som är onormalt för dig kan vara normalt för andra. Bortser man från Persbrandts svinerier där han kallar tjejer för det ena och det andra, hävdar att han är någon jävla Jakan (vem det nu än är) och ska våldta och slå tjejer osv så skulle inte jag direkt bry mig om Persbrandt ville gå omkring naken och käka rädisor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in